• Zoals de titel ook aal aangeeft ben ik op zoek naar een titel voor mijn story. Ik gebruik dit verhaal voor mijn CampNaNoWriMo Juli, maar ik twijfel over de titel en ik heb er op dit moment drie, maar ik twijfel er heel erg over.

    Het verhaal is in mijn hoofd ontstaan doordat ik geïnspireerd raakte door de tv serie Hannibal.

    Even een korte beschrijving;
    Een klein dorp, net genoeg winkels en bijzonderheden om de inwoners niet echt verder te hoeven laten reizen.
    De hoofdrol is een vrouw genaamd Elsa Barnes van rond de 25 jaar. Ze is de wat stillere, introverte meid van het clubje, maar toch heeft ze een vriend, de stoere jongen van de groep Marcus.
    De groep bestaat uit zes vrienden. Elsa, Marcus, Cynthia, Tristan, Elley en Drake.

    Op een dag kloten ze wat aan in een veld bij het verlaten treinstation, maar door een bepaalde gebeurtenis krijgen Elsa en de groepsslet Cynthia hevige ruzie tot vechten aan toe.
    De jongens halen hen uit elkaar en samen met Tristan gaat ze ergens anders heen om af te koelen.
    Tristan zegt dat hij medicatie gaat vragen bij het dichtstbijzijnde huis, maar dat blijkt het landhuis net buiten het dorp te zijn waar de rijke doctor Sybil Wienenburght woont, waar vreemde verhalen over in de ronde gaan.

    Tristan klopt aan en de doctor doet open, hij wilt wel medicatie geven op één voorwaarde; Iemand moet hem voor een bepaalde periode gezelschap houden,. (Niets seksueels) Aangezien bijna nooit iemand een voet zet richting zijn landhuis en hij er een soort eenzaamheid aan over heeft gehouden die alleen gevuld kan worden met gezelschap.
    Elsa springt in voor Tristan wegens omstandigheden.
    Hier wacht haar een prachtig uitziende maaltijd en ze eet vol genoegen van het heerlijke vlees.
    Pas na twee dagen komt ze erachter wat voor een vlees haar is voorgeschoteld; Mensenvlees.

    Elsa raakt helemaal in de ban van haar nieuwe levensstijl en ze omarmt het met wellust, geïnteresseerd door het duistere genoegen dat het met zich mee brengt en het met een strik verpakte geheim dat zich over het terrein van het landhuis heen walmt. De jacht naar nieuwe slachtoffers word dan ook al snel geopend.

    En hier stop ik anders word er al te veel verklapt. (;


    Ik heb dus ook al een soort van cover >>>>>

    De titel(s) die bij mij opgekomen is / zijn zijn;

    ×1. Cannibal Party -
    ×2. Wienenburght Manor -
    ×3. A Sophisticated Taste - III

    Welke vinden jullie het best of weten jullie nog een andere? Helpende personen krijgen een virtuele knuffel. (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 23:34 ]


    Credendo Vides

    Ik zou voor A Sophisticated Taste gaan. Leuke verhaallijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ben het eens met Sublatti (: Die vind ik ook het beste. Nummer een zou ik niet nemen, maar dat is jouw keuze. Moest je je verhaal online zetten, kan je me dan een berichtje sturen? Ik wil hem graag lezen.


    What would Emma do?

    Bedankt voor jullie antwoorden! (:

    De eerste vind ik zelf te standaard en ik neig inderdaad steeds meer richting a Sophisticated Taste. Ik ga denk ik inderdaad die nemen! Hij begint echt op me te groeien hoe meer ik erover na denk.

    Het is alsnog een subtiele verwijzing naar het moderne kannibalisme dat een grote rol gaat spelen in het verhaal. Zonder het echt eerst al weg te geven dat het mogelijk over Kannibalisme gaat.


    Credendo Vides

    De derde (:


    16 - 09 - '17