• Na Maleficent en Cinderella is het de beurt aan Beauty and the Beast om een live action versie te krijgen, vindt Disney. Wanneer de film zal uitkomen, is nog niet bekend, maar ik begon wel te fangirlen toen ik het volgende bericht op de pagina van Emma Watson las:

    I'm finally able to tell you... that I will be playing Belle in Disney's new live-action Beauty and the Beast! It was such a big part of my growing up, it almost feels surreal that I'll get to dance to 'Be Our Guest' and sing 'Something There'. My six year old self is on the ceiling - heart bursting. Time to start some singing lessons. I can't wait for you to see it. Emma xx



    Ik had her en der al wel geruchten gehoord dat ze in aanmerking kwam voor de rol, maar ik ben eigenlijk echt wel blij dat ze het geworden is. Ik ben benieuwd naar haar prestaties :3

    De film zal trouwens geregisseerd worden door Stephen Chbosky, die eerder al met Emma samenwerkte tijdens The Perks of Being a Wallflower.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had het vandaag ook gezien. Super enthousiast. Belle en het Beest is echt mijn favo Disneyfilm en ik ben echt blij dat Emma de rol van Belle mag vertolken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Kennelijk? D:
    Nu ben ik nog nieuwsgieriger!



    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Exact. Dat omschrijft heel goed hoe ik me nu voel, als je de chagrijnige kop van Flynn even weglaat :3


    26 - 02 - '16

    Ik had het vandaag ook al gezien ja ^^
    Kennelijk vallen de live action versies van deze films goed in de smaak, want Cinderella komt ook uit in maart, Jungle book in oktober en ook Peter Pan in juli als ik me niet vergis. (datums kunnen altijd nog veranderen/ veranderd zijn, dus pin me er niet aan vast (: ). Al weet ik niet zeker of de laatste van Disney uit gemaakt is/wordt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik had het vandaag ook al gezien ja ^^
    Kennelijk vallen de live action versies van deze films goed in de smaak, want Cinderella komt ook uit in maart, Jungle book in oktober en ook Peter Pan in juli als ik me niet vergis. (datums kunnen altijd nog veranderen/ veranderd zijn, dus pin me er niet aan vast (: ). Al weet ik niet zeker of de laatste van Disney uit gemaakt is/wordt.


    D:

    YES! 2015 is een goed jaar, nu ik dit hoor al D:


    26 - 02 - '16

    En de nieuwe Star Wars nu we toch over Disney bezig zijn!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En Into the Woods komt ook uit dit jaar ^^ (Is ook van Walt Disney uit en Johnny Depp speelt er in mee, do I need to say more? ^^)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    En Into the Woods komt ook uit dit jaar ^^ (Is ook van Walt Disney uit en Johnny Depp speelt er in mee, do I need to say more? ^^)




    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    En Into the Woods komt ook uit dit jaar ^^ (Is ook van Walt Disney uit en Johnny Depp speelt er in mee, do I need to say more? ^^)


    Emma Watson>Johnny Depp


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Emma Watson>Johnny Depp




    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)




    You tell them Emma!


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)


    You tell them Emma!



    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)




    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)



    Je kunt zo hard nee roepen als je wilt, maar net zoals Darth Vader daar zijn ledematen niet mee terugkrijgt krijg jij daar geen gelijk mee. Emma Watson>Johnny Depp. Het is een keihard wetenschappelijk FEIT!


    quidquid excusatio prandium pro