• Na Maleficent en Cinderella is het de beurt aan Beauty and the Beast om een live action versie te krijgen, vindt Disney. Wanneer de film zal uitkomen, is nog niet bekend, maar ik begon wel te fangirlen toen ik het volgende bericht op de pagina van Emma Watson las:

    I'm finally able to tell you... that I will be playing Belle in Disney's new live-action Beauty and the Beast! It was such a big part of my growing up, it almost feels surreal that I'll get to dance to 'Be Our Guest' and sing 'Something There'. My six year old self is on the ceiling - heart bursting. Time to start some singing lessons. I can't wait for you to see it. Emma xx



    Ik had her en der al wel geruchten gehoord dat ze in aanmerking kwam voor de rol, maar ik ben eigenlijk echt wel blij dat ze het geworden is. Ik ben benieuwd naar haar prestaties :3

    De film zal trouwens geregisseerd worden door Stephen Chbosky, die eerder al met Emma samenwerkte tijdens The Perks of Being a Wallflower.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Je kunt zo hard nee roepen als je wilt, maar net zoals Darth Vader daar zijn ledematen niet mee terugkrijgt krijg jij daar geen gelijk mee. Emma Watson>Johnny Depp. Het is een keihard wetenschappelijk FEIT!


    Nah. Het is een mening en dus geen feit. (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Ik meende toch echt dat er zo'n poppetje was met van die hartjesogen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Je kunt zo hard nee roepen als je wilt, maar net zoals Darth Vader daar zijn ledematen niet mee terugkrijgt krijg jij daar geen gelijk mee. Emma Watson>Johnny Depp. Het is een keihard wetenschappelijk FEIT!


    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Nah. Het is een mening en dus geen feit. (joehoe)


    Bruh, ik doe een wetenschappelijke studie, ik ben soort van een expert op feiten. Ik kan een feit herkennen op vijf kilometer afstand met mijn ogen dicht en 7 vingers in mijn linkerneusgat, twee in de rechter en de tiende in mijn oor. En ik zeg je dat dit een feit is en geen mening!

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.


    Awww, geen zorgen t komt wel goed. Hier, neem wat troostende knuffels:


    quidquid excusatio prandium pro

    Omfg, awesome!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tragically schreef:
    Ik had het vandaag ook al gezien ja ^^
    Kennelijk vallen de live action versies van deze films goed in de smaak, want Cinderella komt ook uit in maart, Jungle book in oktober en ook Peter Pan in juli als ik me niet vergis. (datums kunnen altijd nog veranderen/ veranderd zijn, dus pin me er niet aan vast (: ). Al weet ik niet zeker of de laatste van Disney uit gemaakt is/wordt.


    HOLY HOLY HOLY SHIT! JUNGLE BOOK OOK? OMG _O_ _O_ _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze gaan meteen de hele rij af, damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Awww, geen zorgen t komt wel goed. Hier, neem wat troostende knuffels:



    But ... but ... Johhny Depp just ... he rules everything. Als hij dood is mag Emma, huh?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaah geweldig!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat van Jungle Book en Cinderella wist ik ook (damn, ik wil Cinderella zien) en over Into The Woods kan ik niet zwijgen.
    Ik wil hem zo asdfghjkl graag zien, maar niemand wil mee. D:
    Peter Pan is wel leuk, maar daar zijn eigenlijk al wel wat liveactions van, en die van 2003 blijft de knapste beste :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En dan moeten we wachten... Zolang?



    Oh, en vrouwen zien vaak meer dan mannen dus wij zien gewoon dat Johnny Depp en Emma Watson in één film geweldig zou zijn :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    En dan moeten we wachten... Zolang?



    Oh, en vrouwen zien vaak meer dan mannen dus wij zien gewoon dat Johnny DeppAlwin en Emma Watson in één film geweldig zou zijn :Y)


    Ik ben het helemaal met je eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens :Y)

    Dat zou echt perfect zijn!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 23:09 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Dat zou echt perfect zijn!



    Blij dat er tenminste iemand is die me graag in een film ziet, zoenend met Emma Watson n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Blij dat er tenminste iemand is die me graag in een film ziet, zoenend met Emma Watson n.n


    Als jij met Emma Watson in een film speelt verwacht ik wel wat meer dan een klein kusje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried