•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I've never been this anxious about putting a story online lmao

    what if i can't do it justice


    help

    oh my god is that a Robby gif??

    Nog even en dan eindelijk weer naar Oeteldonk!

    Zo'n smerige smaak in m'n mond, brrrrr.

    Hoe lang duurt het voordat die hechting eindelijk oplost???


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had vanacht echt een maffe droom gehad. Ik had echt letterlijk gedroomd dat iemand die hier ook lid was bevriend met mij wilde worden. Ik had in mijn droom de vriendenverzoek afgewezen, en vervolgens belde diegene mij. Het was een trans die van dame naar man veranderde en dreigde me en deed credpe en zei van: "Als je niet met mij bevriend wordt dan zorg ik dat je met paar van mijn krengetjes te maken krijgt" Daarmee bedoelde diegene zijn vriendinnen. Vervolgens exposede ik hem van zijn daden hier en wat hij met andere meiden zangericht had tken hing hij ol en wilde hij niet meer bevriend met me worden, omdat hij bang was dat ik hem ging snitchen, was echt een vage droom.

    the way i need to stand up every ten minutes or so to refill my glass of water is really destroying my nesting vibe 🙄


    obsessive rage

    I want to go home, create a cozy vibe and write all the things I’ve been wanting to write, but I can’t :c

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 19:39 ]

    I feel like such an asshole.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    copying fr het is 2024 men, c'me on


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Am sad


    help

    This really sucks :c


    Dramatic

    write or not to write


    [ heaven knows ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Some days even fun hangouts with friends and genuinely fun conversations that actually make you laugh don't make it better and by the end of it you still feel like crap...

    Did I just become a night owl?

    Hammock schreef:
    Did I just become a night owl?


    apparently yes because you were awake 11 minutes ago as im typing this
    welcome to the club


    obsessive rage