• En dan komt er een oude vrouw(rond de 80) de bus in met een door half-doorzichtig zakje van de lingerie zaak. Oké dat is zo erg nog niet maar dat je er heel makkelijk een knalrood slipje doorheen ziet, was echt lachwekkend :3 Ik had echt moeite met mijn lach in te houden (het is me wel gelukt om haar niet in haar gezicht uit te lachen, gelukkig).
    De jongen die naast me zat had het ook door en hij keek echt telkens vet raar van het zakje naar de vrouw :3

    Hebben jullie ook al eens zo iets meegemaakt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Benidooooorm.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dat klinkt echt geniaal. :9~
    Maar nee, ik kan me nu niet zo snel een moment voor de geest halen dat ik ook zoiets heb meegemaakt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha..
    Uhm nee, ik denk het niet.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Die vrouw heeft ook ondergoed nodig (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Moewhahahahaha xD

    Das lachwekkend! :P

    Nee niet meegemaakt,... niet dat ik weet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee. en ik wil het ook niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    wel geniaal, misschien was ht wel voor haar kleindochter dat kan ook xD ik zou ook gaan lachen hoor als ik dat zou zien xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haha wat erg :'D

    Ik heb wel een maandje geleden gehad dat ik in de freerecordshop stond voor een Bon Jovi cd. Kom er ineens zo'n kamperachtige, dikke vrouw met roze crocks en stekeltjeshaar naar de kassa gestormd. "Hedde gullie dien ene CD van Sieneke?!" (voor de Belgen, Sieneke is een nietzogerespecteerde volkszangeres in NL die ook heeft meegaan aan het Songfestival dit jaar).
    En echt, die verkoper moest bijna lachen, en ik keek snel weg :') Hoe ze dat zei, echt, geweldig :') en al die mensen in de rij bijten op hun lip :')


    ars moriendi

    Simbelmyne schreef:
    Benidooooorm.


    None but ourselves can free our minds.

    benidorm bastards xD

    Geniaal =D alleen niet meegemaakt en ik denk neij dat ik et mee wil maken =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whaha. x]
    Nee, gelukkig niet :-dp
    Maar lykt me wel lachwekkend, of ik weetwel iets =]
    Ik was bij mijn nicht in Amsterdam in de bus, en toen stond er zoon man in een roze konijnpak ofzo, maar zag je maar heel even. Met make-up op, net een travistiet, maar volgensmij is dat een weddenschap ofzo x]

    SchoenVeter schreef:
    benidorm bastards xD

    Jaaaa misschien hebben ze het gefilmd en kom je op tv! Dat zou Echt vet zijn


    Me so good.

    Pas maar op, straks kom je nog op tv! x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Pas maar op, straks kom je nog op tv! x'D


    I'm not schizophrenic. Me neither.