• THE FAULT IN OUR SYSTEM



          In Oxidian is het de gewoonte dat elke man en vrouw op 21-jarige leeftijd gekoppeld wordt aan zijn of haar perfecte match. Dit alles gebeurt via een computer, die berekent waar er de meeste kansen zijn op een goede relatie en sterke nakomelingen.
          Ieder jaar verloopt de ceremonie vlekkeloos, en verruilen de individuen hun onafhankelijkheid voor een verbintenis die een leven lang zal duren. Tot het systeem een grandioze fout maakt.
          Zestien jongvolwassenen worden aan de verkeerde match gekoppeld. Pas als ze hun kennismakingsperiode achter de rug hebben, krijgen ze het vernietigende nieuws te horen dat hun perfecte match niet de persoon is die ze hebben leren kennen.
    Is liefde wel iets dat door regels geforceerd kan worden? Is de fatale fout terug te draaien, of blijft hun keuze onveranderd?


          — De verhaallijn
          Na de kennismakingsperiode zullen sommigen misschien niet meer bij hun ''echte'' match willen horen. Dit laat het systeem echter niet toe. Er mag niet gewisseld worden, onder geen enkele voorwaarde. De kronkel in het systeem is niet meer dan dat: een simpele kronkel, die zo snel mogelijk gladgestreken dient te worden.
          Hierdoor ontstaat er opschudding onder de jongvolwassenen, tegenover het ijzersterke systeem. Zullen ze weten los te breken van het gedwongen match — systeem, of wordt hun rebellerende poging met de grond gelijk gemaakt?


          — Regels
    • Minimaal tweehonderd woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon (jongen en meisje).
    • OOC in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Geen perfecte personages.
    • Verhouding tussen mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Reservaties blijven vier dagen staan en dienen goedgekeurd te worden door Tigerlily of Crooked.
    • Alleen Tigerlily en Crooked openen nieuwe topics, tenzij anders afgesproken is.


          — Lijstje
    Naam: Volledige naam.
    Leeftijd: Voor iedereen 21, maar de datum kan verschillen.
    Geslacht:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Match: Hiermee bedoelen we de ''echte'' match. Niet de persoon die je personage leert kennen, aangezien we dat door een random picker laten beslissen.
    Relaties:
    Extra: Alles dat niet onder de andere kopjes past.


          — Rollen Vol.
    • Daffodil Carenina Monagan — Crooked — 1.9
    • Lina Charlotta Moore — Tigerlily — 1.6
    • Eleanor Rose Lucy Kristerson — Waldeinsamkeit —1.5
    • Arya Catalynn Lockwood — Philia — 1.7
    • Abigail Leningrad — Rawhide — 1.4
    • Toran Willow Elizabeth Chambers — Dumbledore — 1.4

    • Flynn Jones — JamesPotter — 1.2
    • Romano Frederic Sebastian Duchess — Gally — 1.2
    • Delano Renzo Mancini — Isimat — 1.2
    • Ashton Collin Clevelands — Gally — 1.5
    • Victorian Romulus Adornetto — Sand — 1.8
    • Grahaem Eden Accleston — Sabaism — 1.5

          — Matches ''fout''
    Arya Catalynn Lockwood — Lina Charlotta Moore
    Grahaem Eden Accleston — Romano Frederic Sebastian Duchess
    Ashton Collin Clevelands — Daffodil Carenina Monagan
    Victorian Romulus Adornetto — Abigail Leningrad
    Delano Renzo Mancini — Toran Willow Elizabeth Chambers
    Flynn Jones — Eleanor Rose Lucy Kristerson

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sabaism schreef:
    (...)

    Zijn er nu twee meiden die het wilden dan? :Y)

    Jups, mijn personage en dat van Phortion!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 21:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    (...)
    Oh, dat is nog beter dan!

    @JamesPotter: vindt je het niet erg dan? (;


    Hahaha, neehoor, dan is hij lekker straight. Maakt mij niets uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha, neehoor, dan is hij lekker straight. Maakt mij niets uit.

    Gelukkig! Wel heel erg bedankt voor het aanbod! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zou het echt cool vinden als ik een gay koppel zou kunnen/mogen vormen :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Ik zou het echt cool vinden als ik een gay koppel zou kunnen/mogen vormen :3

    Mij lijkt het absoluut geen probleem!
    Volgens mij vind Crooked het ook niet erg, als ik het juist heb gelezen in een van de eerste pagina's. Ik weet alleen niet zeker of ze die dan wil als 'foute' match of niet. Mij lijkt het het beste van wel, omdat er op die manier meer drama is zeg maar ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volgens mij kunnen we het er wel al gewoon bij schrijven als match, hoor. Aangezien er twee jongens en twee meisjes zijn die willen matchen is alles goed! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    Volgens mij kunnen we het er wel al gewoon bij schrijven als match, hoor. Aangezien er twee jongens en twee meisjes zijn die willen matchen is alles goed! (:



    Bij je personage schreef je je echte match toch? I.p.v de fout van het systeem? En de fout van het systeem werd met een randomizer gedaan als ik het goed gelezen had? Al lijk het me ergens wel hilarisch als Arya er heilig van overtuigd is dat Lina haar match is, aangezien ze alleen verliefd kan worden op mensen waarmee ze een band heeft en dan poef, staat er op eens een vreemde voor haar neus, die haar match is volgens een of andere computer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Bij je personage schreef je je echte match toch? I.p.v de fout van het systeem? En de fout van het systeem werd met een randomizer gedaan als ik het goed gelezen had? Al lijk het me ergens wel hilarisch als Arya er heilig van overtuigd is dat Lina haar match is, aangezien ze alleen verliefd kan worden op mensen waarmee ze een band heeft en dan poef, staat er op eens een vreemde voor haar neus, die haar match is volgens een of andere computer.

    Oh heh, ik dacht dat t net omgekeerd was...
    Nja dan wachten we het nog even af (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ehm, even een vraagje aan de anderen :') ik zit met een mini dilemma ik heb geen idee welk van mijn personage's het leukst zou staan bij Grahaem wat vinden jullie? Romano of Ashton ;x ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Ehm, even een vraagje aan de anderen :') ik zit met een mini dilemma ik heb geen idee welk van mijn personage's het leukst zou staan bij Grahaem wat vinden jullie? Romano of Ashton ;x ?


    Ik persoonlijk vind Romano :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rawhide schreef:
    Abigail 'Gail' Leningrad

    (...)

    Leeftijd: Eenentwintig jaar oud.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Uiterlijk: Gail is een prachtige vrouw, haar vormen op de juiste plek, volle lippen en blauwe doordringende ogen. Haar haren zitten altijd gepast naar de gelegenheid, los of in een staart. Ze heeft geverfde haren in de kleur lichtblond. Gail zou niet gauw van zichzelf zeggen dat ze mooi is en is erg bescheiden over haar uiterlijk. Haar make-up is erg opvallend en donker maar kan de volgende dag heel naturel zijn, zonder make-up gaat ze in ieder geval nooit weg. Kleding is Gail zeer moeilijk over, wat ze elke dag aan moet is voor haar een groot vraagteken. Gail's kast is levensgroot en ze houdt van strakke jurkjes, spijkerbroeken en gedetailleerde shirts.

    Innerlijk: Zelfvertrouwen is alles wat voor Gail belangerijk is, ze denkt dat zolang je genoeg zelfvertrouwen uitstraalt dat mensen je minder snel naar beneden halen. Ze valt op mannen met humor, ze houdt van alles wat komisch is. Ze heeft een zwak voor films en muziek en houdt van alles wat klein en schattig is. Gail is netjes en neigt lichtelijk naar een perfectionist. In alles wat ze doet wilt ze de beste zijn, in alles wat ze doet zal zij de beste zijn. Gail is een geboren actrice, ze liegt zonder moeite en heeft het gezicht van een engeltje dus wantrouwen zul je niet hebben. Ze liegt meestal als het in haar voordeel werkt.
    Abigail is zeer snel jaloers, bij het eerste beste meisje wat in de buurt van haar vriendje komt zal ze een scene schoppen. Ze is een lief meisje, natuurlijk heeft zij haar negatieve kanten maar ze zal niemand in de steek laten. Wel is het zo dat Gail erg aan zichzelf kan denken en niet aan andere, haar gevoelens staan dan ook altijd op de eerste plaats net zoals al het andere wat haar aangaat.
    Gail is een bemoeial, elke ruzie en elk gesprek zal zij zich in mengen. Ze praat graag mee over andermans en is soms echt een typische 'vrouw' –– een beetje achterbaks. Dat neemt niet het feit weg dat ze altijd vriendelijk is in diegene zijn gezicht, ze zal nooit pesten maar ze zou het eerder opnemen voor die persoon. Abigail is erg behulpzaam en houdt ervan om mensen te helpen.

    Geschiedenis: Abigail had een fijne jeugd met een knus gezin, haar zus, moeder en vader. Tot op haar elfde haar vader vreemd ging en zo het gezin uiteenbarstte. Het veranderde niet veel behalve dat zij haar vader amper meer zag, haar moeder was een wrak en haar zus ging op kamers wonen. Ze vond het vreselijk en was bang dat ze het niet alleen zou redden. Gelukkig had haar vader veel geld en kwam er elke maand een cadeautje voor haar binnen wat begon met diamanten oorbellen en eindigde met een auto.
    Ze had alles wat haar hartje begeerde en ze hield de liefde voor haar vader door de cadeautjes die hij haar gaf, ze heeft hem de laatste twee jaar misschien nog maar drie keer gezien maar ze houden contact via de post en de telefoon.

    Match: Victorian Romulus Adornetto –– Sand.

    Relaties:

    Extra:


    Ze is af, ze is niet zo heel uitgebreid geworden maar meer kan ik er niet van maken. :Y)

    Blz 4, staat ze trouwens.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 19:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lennox Arlington


    He was special. He combined a mean angel and a kind devil.[/




    Theodore Johnson

    [justify]Naam
    Theodore Johnson

    Theodore is vernoemd naar zijn grootvader van moeders zijde in de familie. Vanaf zijn geboorte wordt hij grotendeels met de versmalling Theo aangesproken of door een enkeling gekscherend met Teddy.

    Leeftijd
    21 • 13 Maart 1995

    Job
    Visser

    Status
    Rebel—isch big brother

    Fix me OR Conflict me
    I will take anything


    I know the world's a
    broken bone
    But melt your headaches
    and call it home

    Innerlijk

    Active
    Adventurous
    Ambitious
    Bossy
    Caring
    Cheerful
    Committed
    Competitive
    Curious
    Daring
    Dependable
    Determined
    Helpful
    Jealous
    Persistent
    Rebellious
    Reliable
    Stubborn
    Suspicious
    Worried

    Theodore's rol als grote broer binnen zijn gezin is door de jaren heen doorgesijpeld in de vriendengroep. Hierdoor is hij (over)beschermend tegenover de anderen en kan soms een bazige houding aannemen om alles in goede banen te leiden. Theodore kan goed luisteren, geheimen bewaren en advies geven waardoor hij ouder kan lijken dan hij daadwerkelijk is.
          Alhoewel Theodore anderen geen risico's wil laten lopen, is hij zelf een ware daredevil en houdt hij ervan om het gevaar op te zoeken. Daarbij werkt hij het allerliefst alleen omdat hij anderen niet in de problemen wil laten komen. Theodore wil graag winnen en de beste zijn — maar weet ook dat hij zeer negatieve aspecten kan laten zien als dit niet het geval is. Hierdoor tracht hij wedstrijden en weddenschappen te ontlopen aangezien hij in het verleden al enkele malen in de problemen is gekomen.
    Theodore laat zich extreem leiden door zijn emoties — waar hij vaker niet dan wel mee om kan gaan. Zo kan hij snel weglopen als hij boos is of geweld gaan gebruiken terwijl hij tevens dagenlang dolgelukkig kan zijn door de kleinste overwinning.

    Uiterlijk
    Theodore heeft een lichtgekleurde huid en is daar ontzettend trots op — ook al hij is hij voor de volle honderd procent Amerikaans. Theodore heeft over het algemeen geen enkele schaamte voor zijn lichaam — dat ongeveer één meter negentig is en pezig gespierd door de jaren van basketbaltraining. Ondanks zijn lengte is hij niet slungelig.
          Hetgeen Theodore's grootste trots is zijn— zijn tatoeages. Na vele jaren van hard werken en sparen heeft hij al een aardige collectie weten te sparen. Voordat de vriendengroep de bossen in is getrokken heeft hij dit af weten te maken met een neuspiercing. Echter in de bossen heeft hij deze niet vaak in met het oog op hygiëne.
    Theodore heeft een wilde bos zwarte haren die naar een afro neigen. Theodore's kijkers hebben een bruine kleur met enkele amberkleurige spikkels rondom de irissen. Naarmate hij ouder werd heeft hij geleerd om anderen met één simpele blik een emotie of gedachte over te brengen.

    Geschiedenis

    Father • Unknown
    Mother • Evangeline Johnson
    Brothers • Isaiah Johnson (15) & Joseph Johnson (11)
    Sisters • Christina Johnson (13) & Harriet Johnson (3) & Theresa Johnson (3)

    Theodore is de oudste zoon van Evangeline Johnson — een zorgzame moeder die keer op keer de verkeerde mannen opzocht omdat ze niets anders had geleerd. Al haar zes kinderen stammen dan ook af van drie verschillende mannen — maar er is geen twijfel over mogelijk dat Theodore vanaf zijn zesde levensjaar de verzorgende rol gedeeltelijk van haar schouders heeft genomen. Theodore houdt van zijn broertjes en zusjes en heeft alles van ze over — hij zat altijd bij hun oudergesprekken, voorstellingen en wedstrijden.
          Alhoewel Theodore van zijn broertjes en zusjes verwachtte dat ze altijd uit de problemen zouden blijven heeft hij daar zelf een ander verleden in. Door zijn heftige emoties is Theodore regelmatig betrokken geweest bij vechtpartijen — achteraf gebleken begon hij deze altijd om iemand anders te verdedigen of om pestkoppen te lijf te gaan. Daarnaast had Theodore de neiging om 's avonds tot laat op straat te hangen om de drukte thuis maar even te ontkomen.

    Extra
    Likes • Basketball | Food | Hugs | Kids | Nature | Netflix | Sex | Tattoos
    Dislikes • Bugs | Chocolate | Cold | Ketchup | Smoking | Snapchat

    Fears • Thunder & Lightning

    Relaties


    Gaia Abbott • Theodore's beste vriendin sinds een lagere klas op de basisschool. Nadat hij heeft gezien dat Gaia werd gepest door haar huidskleur heeft hij de (melk)tand uit de mond van het desbetreffende jongetje geslagen en sindsdien trekken de twee continue met elkaar op. Eveneens buiten school kwamen ze elkaar steeds vaker tegen aangezien hun moeders goede vriendinnen waren en vaak samen kwamen om recepten uit te wisselen of gewoon een fles wijn leeg te drinken. Gaia weet alles van Theodore — op zijn gevoelens na. Gedurende de afgelopen jaren heeft hij namelijk een kleine crush op haar ontwikkeld. Hij zal hier echter niet snel voor uit durven komen aangezien hij van mening is dat Gaia vele malen beter kan krijgen dan een jongeman zoals hij.
    Jamie Hunter • Voorheen werd Theodore behoorlijk snel geïrriteerd door Jamie aangezien zijn puberale gedrag hem soms deed denken aan zijn broertjes en zusjes (waar hij af en toe van wilde ontsnappen). Nadat de vriendengroep naar de bossen is gegaan is deze band volledig omgeslagen en is deze ontzettend broederlijk geworden. Theodore is ontzettend (over)beschermend over Jamie — ook al kan de jongeman dit niet altijd waarderen. Theodore wil niet graag dat Jamie de risico's neemt die hij dagelijks aangaat — ook al weet hij dondersgoed dat Jamie zich alleen goed kan redden. Voordat Jamie er met zijn groepje op uit gaat om onderzoek te doen en spullen te halen geven hij en Theodore elkaar altijd een stevige omhelzing.


    It is better to BURN
    than to fade away

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 12:38 ]


    •

    @Crooked: Hoe zit het nu precies met de match die je opgeeft? Dat is dan toch de foute?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    @Crooked: Hoe zit het nu precies met de match die je opgeeft? Dat is dan toch de foute?


    Ja. Dat is degene die je leert kennen. De ''echte'' matches worden bepaald doormiddel van een random picker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wilt er iemand de foute match van Eleanor zijn?


    She was always looking for more..