• THE FAULT IN OUR SYSTEM



          In Oxidian is het de gewoonte dat elke man en vrouw op 21-jarige leeftijd gekoppeld wordt aan zijn of haar perfecte match. Dit alles gebeurt via een computer, die berekent waar er de meeste kansen zijn op een goede relatie en sterke nakomelingen.
          Ieder jaar verloopt de ceremonie vlekkeloos, en verruilen de individuen hun onafhankelijkheid voor een verbintenis die een leven lang zal duren. Tot het systeem een grandioze fout maakt.
          Zestien jongvolwassenen worden aan de verkeerde match gekoppeld. Pas als ze hun kennismakingsperiode achter de rug hebben, krijgen ze het vernietigende nieuws te horen dat hun perfecte match niet de persoon is die ze hebben leren kennen.
    Is liefde wel iets dat door regels geforceerd kan worden? Is de fatale fout terug te draaien, of blijft hun keuze onveranderd?


          — De verhaallijn
          Na de kennismakingsperiode zullen sommigen misschien niet meer bij hun ''echte'' match willen horen. Dit laat het systeem echter niet toe. Er mag niet gewisseld worden, onder geen enkele voorwaarde. De kronkel in het systeem is niet meer dan dat: een simpele kronkel, die zo snel mogelijk gladgestreken dient te worden.
          Hierdoor ontstaat er opschudding onder de jongvolwassenen, tegenover het ijzersterke systeem. Zullen ze weten los te breken van het gedwongen match — systeem, of wordt hun rebellerende poging met de grond gelijk gemaakt?


          — Regels
    • Minimaal tweehonderd woorden per post.
    • Maximaal twee personages per persoon (jongen en meisje).
    • OOC in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Geen perfecte personages.
    • Verhouding tussen mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Reservaties blijven vier dagen staan en dienen goedgekeurd te worden door Tigerlily of Crooked.
    • Alleen Tigerlily en Crooked openen nieuwe topics, tenzij anders afgesproken is.


          — Lijstje
    Naam: Volledige naam.
    Leeftijd: Voor iedereen 21, maar de datum kan verschillen.
    Geslacht:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Match: Hiermee bedoelen we de ''echte'' match. Niet de persoon die je personage leert kennen, aangezien we dat door een random picker laten beslissen.
    Relaties:
    Extra: Alles dat niet onder de andere kopjes past.


          — Rollen Vol.
    • Daffodil Carenina Monagan — Crooked — 1.9
    • Lina Charlotta Moore — Tigerlily — 1.6
    • Eleanor Rose Lucy Kristerson — Waldeinsamkeit —1.5
    • Arya Catalynn Lockwood — Philia — 1.7
    • Abigail Leningrad — Rawhide — 1.4
    • Toran Willow Elizabeth Chambers — Dumbledore — 1.4

    • Flynn Jones — JamesPotter — 1.2
    • Romano Frederic Sebastian Duchess — Gally — 1.2
    • Delano Renzo Mancini — Isimat — 1.2
    • Ashton Collin Clevelands — Gally — 1.5
    • Victorian Romulus Adornetto — Sand — 1.8
    • Grahaem Eden Accleston — Sabaism — 1.5

          — Matches ''fout''
    Arya Catalynn Lockwood — Lina Charlotta Moore
    Grahaem Eden Accleston — Romano Frederic Sebastian Duchess
    Ashton Collin Clevelands — Daffodil Carenina Monagan
    Victorian Romulus Adornetto — Abigail Leningrad
    Delano Renzo Mancini — Toran Willow Elizabeth Chambers
    Flynn Jones — Eleanor Rose Lucy Kristerson

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waldeinsamkeit schreef:
    Wilt er iemand de foute match van Eleanor zijn?


    Flynn misschien?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Crooked schreef:
    (...)

    Ja. Dat is degene die je leert kennen. De ''echte'' matches worden bepaald doormiddel van een random picker.

    Superr!!! Dan kunnen Phortion, ik, Gally en sabaism onze gay-personages matchen. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tigerlily schreef:
    (...)
    Superr!!! Dan kunnen Phortion, ik, Gally en sabaism onze gay-personages matchen. ;3


    Hell yeah, wanneer worden de 'echte' matches geloot?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Hell yeah, wanneer worden de 'echte' matches geloot?

    Dat kan ik eventueel nu wel doen, als iemand tenminste en goede site ervoor weet? ;p
    Het maakt op zich niet zoveel uit of ik of Crooked het doet, aangezien de match sowieso toch random is!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wie wil de foute match van Toran zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Ashton ook nog vrij ^^

    Oh en Romano staat er twee keer in ^^'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 17:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tigerlily schreef:
    (...)
    Dat kan ik eventueel nu wel doen, als iemand tenminste en goede site ervoor weet? ;p
    Het maakt op zich niet zoveel uit of ik of Crooked het doet, aangezien de match sowieso toch random is!


    Als je op Google randomizer op zoekt San vind je meer dan genoeg ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zoek ook nog een match voor Delano..


    - God only knows

    Hier is alvast het praattopic!
    Daar kunnen matchen misschien makkerlijker besproken worden. Geef je naam door als je graag hebt dat die in de beginpost staat! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

          Naam:


    Daffodil Carenina Monagan

    * Daffodil wordt meestal afgekort tot Daffy. Ze houd er niet van om mensen bij een onnodig lange voornaam te noemen, tenzij het een serieuze situatie is. Zo ook niet bij haarzelf.

          Leeftijd:
    Eenentwintig — April, 12.

          Geslacht:
    Vrouwelijk

          Uiterlijk:
    Daffodil springt er uit dankzij haar grote, levendige ogen. De kleur, die een vreemde mengeling van blauw, grijs en groen laat zien — maakt haar een opvallende jongedame. Onder haar ogen is een licht opgedrukt patroon van sproetjes te vinden, door de vrij kleurloze tint in haar huid. Enkel bij lange dagen in de zonneschijn zal haar bleekheid enigszins wegtrekken. Daffy heeft het ontembare, donkerbruine haar van haar vader. Dit hangt meestal los en rommelig op haar schouders, een geeft haar een speelse, wilde uitdrukking. Eveneens gebruikt Daffy geen make-up.
    Ze is vrij tenger, met het minimale aan rondingen, waar ze zich prima in kan vinden. Vooral in combinatie met haar lengte van één meter zeventig heeft zij niets te klagen.Ondanks dat Daffodil een excentrieke jongedame is, heeft ze een vriendelijke uitstraling.
    Het is je moeilijk voor te stellen dat ze niet lacht, aangezien ze zelfs de meest chagrijnige vreemdeling kan laten glimlachen. Daffy is een typisch persoon dat over de gave mensenkennis beschikt, waardoor ze iedereen even eerlijk probeert te benaderen. Hetgeen waar ze het meest trots op is, zijn haar wimpers. Ze vindt het werkelijk geweldig dat ze zo lang zijn, en zou het dan ook nooit aandurven om ze te bekladden met mascara. Ze houdt zich heel erg vast aan de term natuurlijke schoonheid. Bovendien kan ze die tijd beter ergens anders insteken.

          Innerlijk:


    Daffy is iemand die zich heel erg zal wegcijferen voor anderen. Ze vindt het moeilijk om mensen te zien die het moeilijk hebben, waardoor ze altijd een helpende hand zal willen uitsteken. Ook kampt Daffodil nog wel eens met een grote naïviteit als het om haar medemens gaat. Ze wil namelijk niet geloven dat niet iedereen het even goed met haar voorheeft. Daarom zal ze iedereen, ongeacht hun eerdere daden, een kans geven. Pas als ze haar vertrouwen schaden zullen ze achter een kant komen die niet veel mensen bij haar naar voren weten te brengen. Onder die zorgzame lieflijkheid, zit namelijk een felle jongedame die zeker voor zichzelf zal kunnen opkomen als dat moet. Als je haar woede over je heen roept, kun je er van uitgaan dat je haar kwijt bent. Ze is een koesteraar van wrok, waardoor tweede kansen gewoon uitgesloten zijn. Tevens zal ze niet over zich heen laten lopen.
    Ze is zeer behulpzaam en sociaal, maar doet het ook prima in haar eentje. Ze past zich altijd aan, aan de omgeving.


    Een kleine handigheid die ze van huisuit heeft meegekregen. Aangezien ze het enige kind was, was er altijd veel tijd voor Daffodil. Ze heeft verschillende vaardigheden ontwikkeld en heeft voor een jonge dame aardig wat wereldkennis opgedaan. Het enige waar ze nog een beetje tegenaan hikt, is de eeuwige verbintenis. Ze heeft niet het idee dat het al haar tijd is om zich neer te leggen bij een alledaagse sleur. Diep van binnen is Daffy namelijk ook een behoorlijke wildebras die het liefst nog een aantal avonturen beleeft voor ze in het liefdesbootje stapt.

          Geschiedenis:
    Daffodil Carenina Monagan werd exact een jaar na de verbintenis van haar ouders geboren. Vernoemd naar een bloem en haar grootmoeder, groeide Daffy op in een liefdesnest. Haar vader Winston was een hardwerkende man die voor het goede eigenlijk iets te jong van geest was om een vader te zijn. Niet dat Daffy een makkelijk hummeltje was: ze was een ware wegloper, die het haar ouders soms knap lastig wist te maken. Ze kregen wel eens de term hippies toegeschoven, omdat haar moeder nu eenmaal een tikje spiritueel was. Desalniettemin kwam Daffodil niets te kort. Haar ouders waren een prima match, maar meer dan één kind zagen ze niet zitten. Ze zagen het als een vervulling van hun taken en gingen vervolgens door met hun eigen levens. Haar grootouders hebben ook een groot gedeelte van Daffy's leven voor haar gezorgd. Hierdoor is Daffodil vastbesloten zelf zo lang mogelijk te wachten met kinderen.

          Match:
    Wie?

          Relaties:
    — Ouders
    Constance ''Connie'' Reeves-Monagan.
    Winston Juliard Monagan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phortion went Philia, ik dacht ik meld het even in beide topics, omdat er verschillende topicmaaksters zijn :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als het goed is heb ik alle rollen die af zijn in de beginpost gezet. Ik ben echter vrij moe en bezig met heel veel dingen op het moment, dus zouden jullie zelf ook even willen kijken of ik iemand over het hoofd heb gezien?

    Wie moeten nog gematcht worden, en wat zijn de zelfbedachte matches?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn zelfbedachte match Is samen met Tigerlily, Arya en Lina :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grahaem & Romano zijn een foute match :3


    En Ashton is still lonely :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Daffodil voor Ashton? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.