• Even kort samengevat:
    Ik heb een jongen die ik leuk vind van school toegevoegd op fb (hij kende mij niet). We hebben gepraat, ik had zijn nummer gevraagd. Nu praten we op whatsapp. In het echt hebben we nog niet gepraat, ik durf niet echt op hem af te stappen (ik weet niet of hij dat fijn vind eigenlijk, hij zit namelijk in de vijfde en ik in de derde). Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik hem gevraagd om af te spreken (om te zien of die ook leuk is in het echt etc) hij zei ja. Alleen het ging uiteindelijk niet door omdat die naar familie moest (we hadden op 1 januari afgesproken) Nu wil ik hem wel opnieuw vragen alleen ik heb het idee dat ik dan erg opdringerig overkom.
    Op welke manier kan ik het vragen en komt het niet opdringerig over?

    Ik ben ook niet echt het type dat makkelijk op andere mensen afstapt..

    _________
    Oke ik had het hem dus gevraagd en hij zei ja, alleen toen ik eergister vroeg of hij al een datum wist, zei die van niet en hij probeerde een beetje te ontwijken/ontkennen ):
    Ik denk dat het beste is om er niet meer over te beginnen en gewoon afwachten of hij nog iets laat weten... ik denk eigenlijk dat hij dat net zoals vorige keer niet doet :/
    Iemand advies wat ik hiermee moet?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 0:22 ]

    Misschien iets van

    Vind je het leuk om nog een keer af te spreken? Aangezien de vorige keer niet doorging.

    Of
    Zin om eens iets te gaan drinken/eten ergens?

    ^Ja, dat is prima toch. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat hierboven staat is netjes, daarbij is het echt niet opdringerig aangezien er anderhalve maand tussen zit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Wat hierboven staat is netjes, daarbij is het echt niet opdringerig aangezien er anderhalve maand tussen zit.


    Dit. Hij zei ja, dus wilde hij wel, en je kunt het hem altijd opnieuw vragen, toch? Jongens zijn niet zo goed in dingen onthouden ;p. En als hij dan nee zegt, weet je tenminste ook waar je aan toe bent.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben het eens met het bovenstaande. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Ik ben het eens met het bovenstaande. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjulliewel (flower)

    Ik heb het hem nog niet gevraagd maar wil het deze week doen (:

    Ik heb het hem dus opnieuw gevraagd, en hij zei ja! (:
    Alleen wanneer we afspreken weten we nog niet...

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 23:50 ]

    Wat fijn voor je ^^ succes er mee :3

    Wat goed dat je het initiatief hebt genomen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."