• Hey allemaal

    Ik kom hier even om raad vragen. Ik wil supergraag van mijn saaie kapsel af, dat ik al veel te lang heb maar ik krijg het niet over mijn hart om er iets van de lengte af te laten doen. Ik heb het nu tot op mijn achterwerk maar met zo’n lange haren kan je dus –jammer genoeg- niet veel doen.
    Ik heb het al vaker gekleurd; bruin, zwart, paars, bordeaux… maar dat doet dus niet veel aan het saaie gedeelte.
    Nu was mijn vraag.. hebben jullie ideeën, oplossingen, foto’s, voorbeelden,… wat ik met mijn haar kan doen. (Ook omdat ik geen idee heb waar ik heen wil/iets gevonden heb dat ik echt wil)

    Waar ik rekening mee hou:
    x Er mag niet veel van de lengte af.
    x Alle kleuren mogen behalve blond, roze, oranje en groen.
    x Ik heb een heel rond hoofd dus een pony/froe staat me echt niet. :(
    x Ik mag van niemand een permanent laten zetten (vanwege de beschadiging dan)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:38 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Misschien kan je, in plaats van echt iets met je haar zelf te doen, veel turtorials kijken voor leuke haarstijlen (staarten etc)? Of je koopt klemmen om in je haar te doen.
    Als je daar handig in wordt, hoef je er niet eens zoveel tijd aan te besteden.

    Holder schreef:
    Misschien kan je, in plaats van echt iets met je haar zelf te doen, veel turtorials kijken voor leuke haarstijlen (staarten etc)? Of je koopt klemmen om in je haar te doen.
    Als je daar handig in wordt, hoef je er niet eens zoveel tijd aan te besteden.



    Hmmm. True :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    In ieder geval bedankt voor jullie reacties maar ik heb iets gevonden dat bij me past :)



    Dit zal het ongeveer gaan worden.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:55 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    De kleur of de lengte?
    Wel een mooie lengte trouwens


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    De kleur of de lengte?
    Wel een mooie lengte trouwens


    Kleur, de lengte zal ietsje langer zijn, tot onder de borsten minimum.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.