• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_ *
    9. Arianna 'Aria' Raeka Laila - recentia *
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Charlie Jesse Harington - Freer
    8. Jørgen Hjorr Löfgren - GusWaters *
    9.
    10.


    Begin :

    De meisjes en jongens komen elk apart toe aan hun verblijfplaats in twee busjes. En maken kennis met elkaar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:59 ]

    Aadam Finn Delvin

    Hij begon te vertellen over zijn relaties, het was eigenlijk nog boeiend. Eigenlijk kwam het er op neer volgens mij datbhij het vertrouwen een beetje kwijt is. Wat ik wel erg vind voor hem. Ik heb nooit begrepen waarom mensen elkaar bedriegen. "mijn zus zei dat alleen wanhopige lelijke wichten hieraan meedoen, maar vind jij deze meiden nou lelijk?" Vroeg hij. Ik voor ik hier was dezelfde mening als zijn zus, bij het vorige seizoen was dat wel. Maar nu zijn de meiden hier helemaal niet lelijk in tegendeel. Ik lach:" Ik hoop dat je zus zal zien dat ze totaal geen gelijk heeft." Mensen die naar dit programma kijken vinden ons waarschijnlijk debiel en wanhopig. Laat ze maar denken. Ik ben hier gewoon op plezier te hebben en hopelijk vind ik eindelijk 'the One'. Plus dat we er geld mee kunnen winnen.


    Deveney 'Dev' Amy DiAngelo

    Ik loop een beetje langs de huizen. Nice, hier ga ik een tijd doorbrengen. Ik ben zeker de enige met twintigduizend paar kleren en meer dan tien paar schoenen. Ach ja, een mens kan er nooit genoeg van hebben. Terwijl ik een huis binnenloop zing ik zachtjes mee met muziek die in mijn oren klinkt. Human. "I'm only Human, i'm only Human, just a little Human!" Twee meisjes kijken me aan. Alsof ze nog nooit iemand hebben horen zingen. "Hai, ik ben Deveney." De twee meisjes stellen zich voor als Adriana en Angelina. Gezellig. Ik loop verder, opzoek naar een mooie kamer. Ik vind er uiteindelijk een, de perfecte kamer voor mij. Ik dump mijn koffers in de kledingkast. Daarna plof ik neer op het bed en denk ik aan thuis.

    Ze worden langer

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 17:13 ]


    all because i liked a girl

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik hou zeker van voetbal..' grijnsde ik. Ik speelde het altijd met de jongens uit mijn buurt toen ik klein was, en zelfs nu doe ik het soms met wat vrienden. 'En jij? Ben je een... Party animal .. Of ben al blij met junkfood en een sportkanaal op je tv?', vroeg ik. Hij lachte even. 'Ik ga graag uit dus je zou me een party animal kunnen noemen maar ook een avondje bankhangen kan geen kwaad.', was zijn antwoord en ik nikte goedkeurend. 'Niet veel mensen weten het maar koken vind ik eigenlijk ook wel leuk.', zei hij vervolgens lachend. Ik knikte en bijna automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    Hij had wel een leuke lach. Ik keek hem weer aan en zag de verleidelijke glimlach. 'Mhm.. Zullen ze gaan klagen als wij in de keuken staan denk je?' zeg ik en een snelle knipoog volgt. Ik kon op zich wel voor een grote groep koken als het zou moeten. Ik doe het altijd met twee nichtjes van me als de hele familie op Puerto Rico is. En dan moet je je ook nog voorstellen dat ze veel eten, heel veel. Een neef van me eet daar bijvoorbeeld al drie keer zoveel als ik normaal eet. Maar ach, het is leuk. Muziek op de achtergrond, tientallen ingrediënten en het is iets waar je de hele dag mee door kan.


    El Diablo.


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    Ze hield van voetbal en dat was iets wat me nog meer tot haar aantrok. Op mijn antwoord wat ik graag deed kreeg ik een goedkeurd knikje terug. Adriana's reactie veroorzaakte opnieuw een glimlach op mijn lippen. 'Mhm.. Zullen ze gaan klagen als wij in de keuken staan denk je?', vroeg ze met een knipoog. 'Ik denk dat ze daar wel blij mee zullen zijn.', zei ik met een glimlach. Samen koken was gezellig, veel leuker dan alleen. 'Wat voor gerechten maak je het liefst?', vroeg ik aan Adriana. Bij de meeste meisjes maakte het me niet uit, daar sprak ik soms zelfs hun voornaam verkeerd uit. Maar voor Adriana maakte ik een uitzondering, ze was bijzonder. Dit keer wilde ik echt dingen van haar weten. Ik keek even omhoog naar de zon en glimlachte. Wat had ik eigenlijk een geluk. In een prachtig huis, lekker weer en mooie vrouwen. Josh had gelijk, dit was inderdaad een geweldig idee. 'We gaan wel een keer koken samen hier.', zei ik met een glimlach tegen haar. 'Als je wilt tenminste.', voegde ik er lachend aan toe. Ik wilde haar nergens toe dwingen, daar was ze te speciaal voor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Lynn Maria Wilder
    Op het moment dat ik aan wilde lopen om dan zelf maar op onderzoek uit te gaan kwam er een jongen naar me toe gelopen. Ik glimlachte even toen hij voor me stond en zich voorstelde. 'Ik ben Nathaniel, aangenaam.' zei hij met een diepe, zware stem waarna ik zijn hand aanpakte en me ook voorstelde. 'Hey, ik ben Lynn.' zei ik waarna ik zijn hand weer los liet. Nathaniel was een mooie man om te zien moest ik eerlijk zeggen. Hij was lang, of misschien leek dat, aangezien ik nogal klein ben. Hij was vrij gespierd en had een mooie lach. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik geïnteresseerd terwijl ik licht tegen mijn koffer leunde. 'En weet jij trouwens waar ik dit ding kwijt kan?' vroeg ik toen ik even een blik wierp op mijn grote zwarte koffer. Hij was enorm zwaar maar ik had nou eenmaal veel kleding en schoenen die ik absoluut niet thuis wilde laten.

    Jayden Daniel Johnson
    'Goed, Jay. Ik ben geboren in Rio de Janeiro, Brazilië. Mijn vader is Braziliaans en mijn moeder Amerikaans, wat ervoor zorgt dat ik dus, zoals ze dat noemen, een halfbloedje ben. Maar ik woon nu in New York, en ik ben hier om dezelfde reden als jij. De ware vinden. Of althans, een poging daartoe doen.' zegt ze waarna ik even grinnik. Zij was er dus ook niet al te zeker van dat ze hier de ware zou vinden. 'En als je dat wilt weten, ik ben net 20 geworden.' zegt ze waarna ik knik. Een meisje van mijn eigen leeftijd dus. Dat had ik liever dan al die jonge meisjes van 18. 'Iedereen moet trouwens verzamelen bij het zwembad, de slaapkamers zijn boven en voor zover ik gehoord heb is er hier ergens ook een sportzaal. Ik dacht dat je dat wel wilde weten.' zegt ze waarna ik grijns. 'Dat is inderdaad fijn om te weten.' zeg ik en ik kijk hoe ze me voorgaat naar de achtertuin. Ik werp even een blik op mijn koffer die naast me staat maar besluit dat ik dat straks wel zou regelen. Ik zet het ding ergens in de hoek van de kamer waarna ik achter Riley aan naar de tuin loop. De tuin staat al vol met andere mensen waar ook zeker een paar knappe meisje tussen zitten. De zon voelt warm op mijn shirt en al snel besluit ik om het ding maar uit te trekken, uiteindelijk zou het ding toch uit gaan. Het felle blauwe water van het zwembad scheen in mijn ogen en ik richtte mijn blik weer op Riley. 'Met zo'n lichaam ga ik er trouwens wel vanuit dat we een gezamenlijke hobby hebben.' zeg ik, doelend op het sporten.


    - God only knows



    Chester Amish Mitchell Montgomery


    Ik liet de twee voor me in hun gesprek. Ik vond het brutaal om ze te storen terwijl ze elkaar wilden leren kennen. Natuurlijk wilde ik niet degene zijn die hen daarin tegenhield. Als ze een match waren, was het helemaal perfect. Ik deed onopvallend een stap naar achteren en keek de tuin rond. Mijn ogen vielen op een meisje dat spreken op Raevyn leek. Even kneep ik mijn ogen dicht en keek toen nog eens goed. Het meisje was bijna een kopie van Raevyn, het meisje voor me. Ik grijnste van oor tot oor en paradeerde een weg naar het meisje aan de rand van het zwembad. Gauw streek ik mijn haren goed, hoestte eens om mijn stem scherp te krijgen en zette een liefelijke glimlach op.
          'Dit gaat misschien heel brutaal klinken,' begon ik. 'Maar waarom lijk jij zo op dat meisje daar?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geneviève Dante Isadora Killian
    Geneviève keek op van haar voeten om recht in de ogen van een wel erg knappe jongen te kijken. Ze kon zichzelf niet weerhouden van blozen en even giechelde ze om wat hij zei.
    "Toevallig is dat mijn tweelingzus, wat waarschijnlijk al een hoop verklaard, " zei Genevieve met een kleine glimlach. De jongen zag er net iets anders uit dan de meeste jongens die ze tot nu toe had zien rondlopen. Hij leek helemaal niet om haar exen, maar lelijk kon ze hem zeker niet noemen. Misschien dat dat nu juist de bedoeling was, iemand vinden die niet op een van haar exen leek? Dat vond ze opzich wel logisch klinken.
    "Raevyn en ik hebben altijd vreselijk veel op elkaar geleken, ik ben Geneviève trouwens, " zei ze vriendelijk en ze stuk haar hand uit. Ze stopte een plukje van haar haar achter haar oor voor ze verder praatte, "Maak je geen zorgen als je ons door elkaar haalt, dat doet iedereen. Hoe heet jij?" vroeg ze glimlachend.

     Raevyn Rhoden Anastasia Killian
    Raevyn Keek de jongen met opgetrokken wenkbrauwen na. Best bod om zo maar weg te lopen, ook een goede dag gewenst Chester. Ze fronste even en draaide zich weer naar York.
    "wel, jij geeft betere knuffels, " zei ze zacht lachend. Nee, het was niet bedoelt om te flirten, ja, het kwam er wel uit alsof het bedoeld was om te flirten.
    " Mag ik vragen waarom je al zolang niet in Noorwegen bent geweest?" vroeg Raevyn York nieuwsgierig. Ze wilde echt niet zich bemoeien met zijn leven, of vragen stellen die hij liever niet beantwoorde, maar Raevyn was gewoon een erg open persoon en vroeg dan ook gewoon alles. Ze kende maar weinig schaamte, misschien dat ze daarom zo open was.
    "Zo vaak naar Rusland gaan Is ook niet alles hoor, een vaste vriend hebben werd er bijna altijd onmogelijk door gemaakt, " mompelde ze. Misschien dat het daarom nooit werkte. Nja, het was tenminste een deel van de reden. Ze trok haar vest iets strakker om zich heen en zuchtte terwijl ze naar alle mensen keek die nog binnen stonden. So much for buiten naar het grasveld gaan, dit bewees maar weer hoe goed mensen luisteren. Maar ja, Raevyn mocht daar niet over oordelen. Zelf was ze ook raar, met haar zo niet meisjesachtige weekendtas, die inderdaad zwaarder was geweest dan gedacht. Had ze maar moeten luisteren, dacht ze met een Sarcastische het stemmetje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik denk dat ze daar wel blij mee zullen zijn.', zei hij met een glimlach waardoor ik ook naar hem glimlach. 'Mhm, ik hoop het.. Ik heb nog nooit iemand vermoord met mijn eten dus dat zit denk ik wel goed.' grijns ik. 'We gaan wel een keer koken samen hier.', zei hij met een glimlach. 'Als je wilt tenminste.', voegde hij er lachend aan toe. Ik grinnik en knik zachtjes. 'Lijkt me leuk.' zeg ik dan met een lieve glimlach. Ik trek mijn zwarte haar uit de knot die ik had gemaakt. Het leek me wel lekker en luchtig voor die reis, maar nu ik er toch ben. Ik haal snel een hand door mijn haar en doe het een beetje goed.
    Ik laat mezelf naar achter vallen zodat ik op het gras lig en sluit mijn ogen even voor de zon. 'Ik zou echt uren in de zon kunnen liggen, heerlijk...' zeg ik tevreden en een zuchtje rolt over mijn lippen. 'Niet dat mijn huid er heel blij mee gaat zijn.' grinnik ik dan. Ik open mijn ogen weer en hou mijn hand boven mijn ogen. 'Als het zo warm blijft neem ik trouwens wel een duik, het zwembad ziet er niet verkeerd uit.' zeg ik en ik draai mijn hoofd langzaam naar Danny.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 20:27 ]


    El Diablo.

    Riley Alexis Anderson

    Ik kijk met een tevreden glimlach de tuin rond. Een groot zwembad, genoeg ligbedjes eromheen. In één woord perfect. En dan is er nog alles, wat ik nog niet had gezien. 'Met zo'n lichaam ga ik er trouwens wel vanuit dat we een gezamenlijke hobby hebben.' Ik draai me om, waardoor ik Jayden weer aankijk. Mijn blik dwaalt wat af naar beneden, waar deze blijft hangen bij zijn sixpack, om me vervolgens weer op zijn gezicht te richten. Hij ziet er dus echt verdomd goed uit, zeker ook zonder shirt. 'Daar mag je zeker vanuit gaan, ik hou ervan om te sporten. Je moet toch iets overhebben voor een goed lichaam, vind je zelf ook niet?' Vraag ik hem met een glimlach, en kijk hem met een schuin hoofd aan. 'Wat vind je nog meer leuk om te doen? Ga je bijvoorbeeld vaak uit? Hou je ervan om te reizen? Zelf ga ik wel graag op reis, vooral naar Brazilië natuurlijk.' De andere jongens die hier ook nog in de tuin staan, zijn zeker niet onaantrekkelijk. Maar toch.. Vind ik Jay nét wat aantrekkelijker. Ik val gewoon echt voor groene ogen, en donkere haren. Vraag me alsjeblieft niet waarom, want ik weet het antwoord daar ook niet op. 'Maar.. Je klonk net niet al te zeker, denk je niet dat je hier je ware liefde gaat vinden?' Vraag ik hem, terwijl ik een pluk haar rond mijn vinger draai.


    Faith is everything.


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    'Mhm, ik hoop het.. Ik heb nog nooit iemand vermoord met mijn eten dus dat zit wel goed.', antwoordde ze en ik lachte even. Adriana wilde wel een keer met me koken waardoor ik glimlachte. Iets in me zei dat dit heel gezellig ging worden. Ze haalde haar lange zwarte haren uit een knot. Haar haren vielen over haar schouders en ik glimlachte even onopvallend. Adriana liet zich naar achter vallen in het gras en ik bleef naar haar kijken. 'Het is zeker warm.', zei ik lachend. Ik twijfelde om mijn shirt uit te trekken maar misschien vonden mensen dat hier wel raar. 'Ik spring dan met je mee.', zei ik lachend toen ze over het zwembad begon. De zon brandde op mijn huid maar naar de schaduw gaan wilde ik niet. Mede omdat ik teveel van de zon hield maar ook omdat ik het met Adriana prima kon vinden. 'Waarom ben jij hier eigenlijk?', vroeg ik haar. De vraag was vrij direct en ik hoopte dat ze me geen eikel zou vinden. Wel hoopte ik dat we snel konden beginnen met drinken. Want ik kon wel een lekkere verkoelende cocktail gebruiken.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Harwell Mallory Levi



    Ik glimlachte omdat ze me met een lach vertelde dat ze me toch Beach boy ging blijven noemen. Op zich kon haar wel Jolie noemen vanwege Angelina Jolie maar misschein was dat wat ver gezocht en bovendien wou ik ook niet dat alle andere mensen meteen zouden denken dat Angelina en ik zo hecht waren na een dag dat we al meteen bijnamen hadden voor elkaar.
    Niet dat ik Angelina niet mocht maar eigenlijk kende ik haar nog helemaal niet.
    'Ah italina met die pizza en spaghetti', zei ik met een nagemaakt Italiaans accent toen ik hoorde dat ze goed kon koken.
    Ik had best zin om een iets diepere vraag te stellen zodat ik haar wat beter kon inschatten. Al vond ik dat het misschien raar zou over komen.
    Ik zat met een soort van tweestrijd in mijn hoofd. Ik wou Angelina graag wat beter leren kennen, maar er waren ook nog zo veel anderen die graag wat beter zou willen leren kennen. Bovendien wou ik ook niet vastgeplakt zitten aan haar. Niet dat dat nu het geval al was.
    'Wat wil je later gaan doen?', vroeg ik.
    'Ik bedoel hoe zie je je toekomst voor je', verduidelijkte ik de vraag. En al besefte ik dat de vraag misschien een vreemde wending was in het gesprek, toch was ik blij dat ik ze had gesteld.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    Chester Amish Mitchell Montgomery


    Ze vertelde me dat Raevyn haar tweelingzus was. Ik knikte goedkeurend. Op de één of andere manier had ik altijd een bepaalde fascinatie voor tweelingen. Ze stelde zich voor als Geneviève en ze stelde me gerust dat het niet erg was als ik haar verwarde voor haar zus.
          'Ik ben Chester,' stelde ik me voor.
          Ik liet mijn ogen over haar lichaam glijden. Dit was niet om haar met mijn ogen uit te kleden, maar om haar te bekijken. Ik was een grote fan van vrouwen en zeker van het vrouwelijk lichaam. Ik hield er voor namelijk van als vrouwen niet alles in één keer lieten zien. Ik wilde mijn vriendin niet met andere mannen delen, daarom was het niet nodig als ze haar hele lichaam aan iedereen liet zien. Ze was mooi en had iets wat me aansprak.
          'Dus, Geneviève,' begon ik. 'Waarom ben je hier? Waarom Are You The One?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik spring dan met je mee.', zei hij lachend en ik grinnik even. 'Mooi zo, dan ben ik niet helemaal alleen.' zei ik met een lichte grijns. Eigenlijk had ik gewoon mijn zonnebril moeten pakken. Maar die ligt nog steeds boven in mijn tas en ik heb niet echt zin om hem nu te pakken. 'Waarom ben jij hier eigenlijk?', vroeg Danny aan me en ik kijk hem weer aan. 'Omdat de meeste jongens die ik tegenkom, of waar ik wat mee had gewoon douchy players waren..' zeg ik. 'Dan betrap je ze in bed met een of andere blonde bimbo van een club, maar als je ze een lichte payback serveert ben jij opeens de schuldige.' zeg ik luchtig. Ik schaamde me er niet echt voor. Ik kan hetzelfde spel spelen. Als ze zich dan slecht gaan voelen is het niet mijn probleem. Ze moeten nog van geluk spreken dat ik niet gelijk het bed in dook met een ander, ik hield het bij zoenen en zorgen dat zij het zagen. Ach ja..
    'Dus ja.. Maar ik ben hier vooral om even gewoon een break te nemen van die guys, en dat hele verhaal met 'The One' heeft me wel nieuwsgierig gemaakt. Dus misschien hou ik er wel een leuke relatie aan over, voor de verandering.' eindig ik. Daarna kijk ik hem weer aan. 'Ik klink nu zeker heel erg, of niet.' zeg ik. Ik haal even kort een hand door mijn haar en kijk hem aan. 'En jij? Je ziet er niet echt uit als iemand die echt problemen zou hebben met dames. Of vergis ik me?' zeg ik met een klein lachje.


    El Diablo.


    Angelina "Ang" Victoria Hale ~ The Party Girl
    Ik hoopte niet dat Harwell nu een verkeerde indruk van me had. Tuurlijk, het was een leuke jongen maar ik wilde me niet vastklampen aan iemand en al helemaal niet op de eerste dag! 'Ah italina met die pizza en spaghetti', zei hij met een slecht Italiaans accent. 'Yup, ik ga waarschijnlijk nog wel een keer koken hier hoor.', zei ik met een glimlach. Ik kookte thuis vaak met mijn vader. Met name op zondag dan maakte we altijd een groot Italiaans feestmaal. Harwell dacht na en stelde toen een vraag waar ik bang voor was dat hij ging komen. 'Wat wil je later doen.', ik slikte even. Mensen hadden die vraag regelmatig gesteld en het antwoord op de vraag verschilde eigenlijk vaak. 'Ik bedoel hoe zie je je toekomst voor je?', ik zuchtte even. Waarschijnlijk verwachtte hij een heel toekomstplan maar dat kon ik hem niet geven. 'Heel eerlijk, het klinkt misschien raar maar ik zie het allemaal wel.', zei ik lachend. 'Ik zat zelf te denken aan Psycholoog maar dat is nog lang niet zeker.', ik glimlachte even naar hem. 'En jij, al enig idee ?'


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Geneviève Dante Isadora Killian
    Geneviève dacht even na. Omdat jongens normaal klootzakken Zijn nl tegen haar? Omdat zij een bitch Is die haar aandacht niet lang genoeg hij een jongen kan houden? Omdat ze vaak al weg wad voordat ze een jongen echt leerde kennen?
    "emh, ik... " begon ze zacht, maar ze HAD de juiste woorden nog niet gevonden. Haar vest deed ze uit, aangezien het wel erg warm was buiten bij de villa. Die warmte viel normaal in New York nog wel mee, op zich dan.
    "Ik ben snel verveeld, en neem vaak niet de tijd om een jongen te leren kennen. Me interresse Is gewoon weg voordat hij de kans krijgt me meer van hem te laten zien... Figuurlijk dan, dus ik dacht hier misschien te leren om jongens ook echt beter te leren kennen, aangezien ik geen andere keus heb als ik hier zo lang zit, " zei ze met een kleine glimlach. Ze moest niet andere de schuld gaan geven van het feit dat haar relaties niet werkte. Vooral omdat ze meestal diegene wat die ervandoor ging. Ze zuchtte en haalde een hand door haar haar.
    "Maar ja, daar moet ik dan maar aan gaan werken in dit huis en als ik dan echt een hele leuke jongen ontmoet dan Is dat alleen maar mooi meegenomen " zei ze zacht lachend. " en jij? Waarom ben jij bij dit programma? Om de One te vinden? " ze keek de jongen met een schuin hoofd aan. Ze kon niet anders dan glimlachen. Hij had verschrikkelijk mooie ogen, maar ze probeerde niet te lang te staren.


    We've lived in the shadows for far too long.