• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_ *
    9. Arianna 'Aria' Raeka Laila - recentia *
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Charlie Jesse Harington - Freer
    8. Jørgen Hjorr Löfgren - GusWaters *
    9.
    10.


    Begin :

    De meisjes en jongens komen elk apart toe aan hun verblijfplaats in twee busjes. En maken kennis met elkaar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:59 ]



    Chester Amish Mitchell Montgomery


    Nadat ze me verteld had waarom ze meedeed aan het programma keek ze me even recht in mijn ogen aan. Ongemakkelijk keek ik weg. Oogcontact was nooit mijn sterkste kant geweest, omdat er mensen bestonden die recht door je heen konden kijken. Nog voordat ik iemand de kans daar toe gaf, keek ik vaak al weg. Ze vroeg me waarom ik meedeed aan Are You The One.
          'Als De One bestaat,' zei ik grinnikend en dat bedoelde ik niet op een depressieve manier. 'Ik weet niet of het aan de vrouwen in mijn buurt ligt, maar tot nu toe heeft nog geen één vrouw me lang kunnen boeien. Voor ik het weet, verveel ik me en ben ik weg.'
          Mijn verhaal leek veel op die van haar. We verveelden ons snel en dat kon misschien wel een match-material zijn. Ik ging voornamelijk voor vrouwen die compleet geobsedeerd door me zijn, wat voor mij totaal geen uitdaging is. Misschien is de mooie Geneviève totaal anders? Ik houd wel van een uitdaging en ze zag eruit alsof ze niet makkelijk te krijgen was. '


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    'Mooi zo, dan ben ik niet helemaal alleen.', zei Adriana en ik lachte even. Toen ze haar reden vertelde zuchte ik zachtjes. Ik was zo'n jongen geweest. Door mee te doen aan deze show wilde ik niet meer zo zijn. Ik wilde een echte relatie en niet alleen nog maar bootycalls. Adriana was geen onschuldig meisje en al helemaal geen meisje waarbij je het moest proberen om vreemd te gaan. Ik glimlachte om haar verhaal. 'Ik klink nu zeker heel erg, of niet?', vroeg ze. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Nee ik begrijp je wel.' , ik keek haar aan en knipoogde even snel. 'En jij? Je ziet er niet echt uit als iemand die echt problemen zou hebben met dames. Of vergis ik me?', zei Adriana zacht lachend. Ik lachte even en gaf vervolgens antwoord. 'Ik heb inderdaad geen problemen met vrouwen. De reden dat ik hier ben is door mijn broer. Hij wilde dat ik de ware zou vinden en gaf me voor deze show op.', zei ik. Bekennen dat ik vroeger precies zo'n soort jongen was aan waar ze een hekel aanhad wilde ik niet. Dat was het verleden, tenminste zo voelde het.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Geneviève Dante Isadora Killian
    Geneviève schonk de jongen een halve glimlach en schudde even haar hoofd. Misschien dat ze elkaar geïnteresseerd konden houden? Voor het eerst had ze niet meteen het idee dat ze verveeld was. Er was iets aan hem, iets speciaals. Genevieve zocht even naar de spelshow leider, maar wist ook niet waar ze precies naar zocht. Nja, meee dan de helft van de mensen stond nog binnen, dus uitleg kwam er waarschijnlijk nog even niet.
    "Ik ben benieuwd. Het zou echt geweldig zijn als we alle tien de matches kunnen vinden. Al denk ik dat het nog wel eens moeilijk kan worden, " zei ze. Genevieve de was geen sceptisch persoon, maar het was volgens haar gewoon echt niet zo makkelijk als werd gedacht.
    "Waar kom je vandaan? En hoe oud ben je?" vroeg ze terwijl ze hem schuin aankeek, maar ze keek snel alweer weg. Hij leek het niet heel fijn te vinden als ze hem aankeek. Ze wilde niet dat hij zich ongemakkelijk zou voelen. Daar vond ze hem... Te interessant voor? Misschien, ze was er nog niet helemaal uit, maar hij leek haar in ieder geval bijzonder aardig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phelan Hunter Grey
    Phelan lachte even om wat Aadam zij en ging toen weer rechtop staan. Hij haalde zijn handen uit zijn zakken en pakte zijn tas weer op. Misschien wat het beter als hij die even weg ging zetten.
    "Had jij al een kamer? Ik heb namelijk nog geeneens gekeken. En misschien moeten We toch even voor uitleg naar de tuin, " zei Phelan twijfelend. Hij zou geïrriteerd raken als kandidaten niet deden wat van ze gevraagd werd. Maar Then again, volgens hem miste er zelfs nog wat meiden. Hij had nog geeneen meisje gezien wat kwa Uiterlijk zijn aandacht trok, maar misschien moest hij deze meiden gewoon echt eerst leren kennen. Phelan liep langzaam naar de tuin, half wachtend op Aadam.

    Nathaniel Rhonan Buchan
    Nathaniel wees in eerste instantie naar zijn tas en haalde ze schouders op. Het meisje wat waarschijnlijk ook net pas naar binnen gewandeld, maar misschien was dat een reden om samen opzoek te gaan naar slaapkamers.
    "Ik heb geen idee, maar ik denk dat de trap daar een goed begin Is om te zoeken naar een kamer, " zei hij met een scheve glimlach. Lynn was niet zo groot, maar dat lag waarschinnljkl eerder aan hem dan aan haar. " Ik ben half Russisch, half Italiaans," zei Nathaniel op haar vraag waar hij vandaan kwam. Hij woonde nog niet al te lang in Amerika, maar lang genoeg om de taal vloeiend te spreken, zonder een al te erg Russisch accent. "en jij?" vroeg hij geïnteresseerd.
    "Moet ik helpen met je koffer naar boven tillen trouwens? " vroeg hij bijna meteen daarna. Niet dat hij dacht dat ze het niet zelf kon, maar gewoon omdat hij het wel zo netjes vond om het aan te bieden.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik heb inderdaad geen problemen met vrouwen. De reden dat ik hier ben is door mijn broer. Hij wilde dat ik de ware zou vinden en gaf me voor deze show op.', zei hij en ik knikte even. 'Hmh... Ik vind het nog steeds een raar idee dat er dus ergens 'de ware' hier voor je rond loopt, als je ze moet geloven, of ligt het aan mij?' zeg ik en ik kijk hem even aan. Ik haal nonchalant mijn schouders op en glimlach dan. 'Ach ja..' mompel ik. Ik kijk even omhoog het felle zonlicht in en sta dan op. Snel klop ik mijn kleren af en ik kijk Danny aan.
    'Ik ga wat te drinken halen.. Laatste drinken wat ik op heb was in L.A, dus ja.. En die host is er toch nog niet..' zeg ik. Ik kijk hem aan. 'Wil jij ook wat? Ik werk in een café dus ik ken de meeste drankjes wel uit mijn hoofd.' zeg ik met een lichte grijns. Tja, na twee jaar weet je de cocktails en weet ik veel allemaal wel uit je hoofd..


    El Diablo.


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    'Hmh... Ik vind het nog steeds een raar idee dat er dus ergens "de ware" hier voor je rondloopt, als je ze moet geloven, of ligt het aan mij?', vroeg ze terwijl ze me aankeek. Ik haalde even mijn schouders op. 'Het zou kunnen maar ik zou het me eigenlijk niet echt helemaal kunnen voorstellen.', antwoordde ik lachend. Adriana stond op en keek mij even schuin aan. Ze ging drinken halen. 'Dus als je in een café werkt kan je ook cocktails maken.', zei ik en een kleine grijns verscheen op mijn lippen. Ik zou mezelf geen barman willen noemen maar ik wist wel hoe je cocktails maakte. Één van de cocktails die ik zelf het leukste vond was een schatkist. Dat is een grote kist met verschillende soorten drank. Je drinkt het met rietjes en opzich was het ook een redelijk groot gevaarte. 'Ik ga vanavond cocktails maken, doe je mee of niet?', vroeg ik met een glimlach aan Adriana. Ik kon niet wachten tot het "feest" van die avond. Buiten Adriana heb ik verder nog niemand gesproken maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Hopen dat er nog meer Party Animals in dit huis zitten..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Chester Amish Mitchell Montgomery


    Ik grinnikte even toen Geneviève me vroeg waar ik vandaan kwam en hoe oud ik was. Ik voelde me gevleid dat ze zo geïnteresseerd in me was, maar dat liet ik zo min mogelijk merken. Ik wilde niet overkomen als een ongeïnteresseerde klootzak, maar ze moest niet denken dat ik nu al hotel de botel was en haar niet meer met rust zou laten. Ik wilde haar haar rust gunnen.
          'Ik ben tweeëntwintig,' zei ik. 'En ik kom uit San Fransisco, Californië. Ik heb er altijd met mijn ouders gewoond, maar nu heb ik een mooi appartement voor mezelf. En jij?'
          Het was misschien vroeg om na te denken of iemand mijn match kon zijn, maar Geneviève zou een meisje zijn met wie ik mezelf in de toekomst zag. Ik wilde echter niet te gauw mezelf hechten, omdat het makkelijk kon zijn dat ze niet mijn match was.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jayden Daniel Johnson
    'Daar mag je zeker vanuit gaan, ik hou ervan om te sporten. Je moet toch iets overhebben voor een goed lichaam, vind je zelf ook niet?' vraagt ze wanneer ze even glimlacht. 'Daar heb je zeker gelijk in, alhoewel ik er mijn eetpatroon toch echt niet voor ga aanpassen.' zei ik waarna ik even op mijn buik klopte. Ik hield nu eenmaal van lekker eten en meestal was dit ongezond. Dan maar wat meer sporten, het eten ging ik er echt niet voor laten.
    'Wat vind je nog meer leuk om te doen? Ga je bijvoorbeeld vaak uit? Hou je ervan om te reizen? Zelf ga ik wel graag op reis, vooral naar Brazilië natuurlijk.' zei ze waarna ik knikte. 'Ik hou van uitgaan, gewoon gezellig met vrienden wat drinken, maar, reizen naar een warm land vind ik ook heerlijk.' antwoord ik op haar vraag. 'Maar.. Je klonk net niet al te zeker, denk je niet dat je hier je ware liefde gaat vinden?' vraagt ze daarna waarna ze een pluk haar om haar vinger draait. Ik grijns even om haar vraag waarna ik even om me heen kijk, zoekend naar een plek om te zitten. Ik besluit aan te lopen naar de ligbedden, er vanuit gaande dat Riley mee zou komen geef ik tegelijkertijd antwoord op haar vraag. 'Nee, daar ben ik absoluut niet zeker van. Ik vraag me af en toe zelfs af of de ware wel bestaat.' zei ik waarna ik plaats nam op één van de ligbedden. 'En jij, denk jij dat je de ware gaat vinden?' vraag ik.

    Lynn Jasmine Jones
    Hij wees naar zijn tas en haalde zijn schouders even op. Hij vertelde dat hij geen idee had en dat we waarschijnlijk de trap op moesten om een kamer te zoeken. Hij glimlachte even scheef naar me waardoor ook ik automatisch een glimlach op mijn gezicht kreeg. 'Ik ben half Russisch, half Italiaans.' zei Nathaniel waarna hij vroeg waar ik vandaan kwam. 'Ik ben geboren en getogen in Amerika.' antwoordde ik op zijn vraag. Het was aan zijn accent niet te horen dat hij uit Rusland kwam, hij sprak vloeiend Engels waardoor een accent vrijwel niet te bekennen was. "Moet ik helpen met je koffer naar boven tillen trouwens? " vroeg hij bijna meteen daarna waarna ik opgelucht knikte. 'Dat zou ik enorm lief vinden, ik heb zowat mijn hele kledingkast meegenomen en het ding is iets te zwaar voor mij om te tillen.' zei ik waarna een lichte blos op mijn wangen ontstond. Het was echt niet zo dat ik ijdel was, ik wilde gewoon zoveel mogelijk kleren bij hebben aangezien ik op alle opdrachten goed voorbereid wilde zijn.


    - God only knows

    Aadam Finn Delvin

    Ik kijk even rond me en zie dat het huis al wat minder vol is. "Had jij al een kamer? Ik heb namelijk nog geeneens gekeken. En misschien moeten We toch even voor uitleg naar de tuin, " , zegt hij. Hij had wel gelijk het was inderdaad een goed idee om naar de tuin te gaan. Ik volg hem naar de tuin. "En, al meiden gezien die je wel ziet zitten?", vraag ik eerder lachend. Ikzelf had eigenlijk nog niet veel meiden bekeken. Daar had ik nog niet echt tijd voor gehad. En het innerlijke telt sowieso meer dan het uiterlijk. Al is het wel mooi meegenomen als ze er ook goed uitziet.

    Riley Alexis Anderson

    'Nee, daar ben ik absoluut niet zeker van. Ik vraag me af en toe zelfs af of de ware wel bestaat.' Ik knik begrijpend, en ga op een ligbed, naast die waar Jay zojuist plaats heeft genomen, zitten. 'En jij, denk jij dat je de ware gaat vinden?' Ik haal mijn schouders even op. 'Ik weet het niet.. Net als jij, weet ik niet zeker of de ware wel bestaat. Het schijnt dat iedereen ergens een wederhelft heeft, maar ik twijfel daar heel erg aan. Het is gewoon.. Hoe weet je dat nou op deze leeftijd? Dat kan toch bijna niet?' Het is wel waar, ik weet namelijk nu echt nog niet wie mijn ware wederhelft zou kunnen zijn, ik ben immers pas 20. Jay is 21, en ik denk dat de rest ook wel van die leeftijd is. 'Maar.. Ergens moet je er denk ik wel in geloven, dat er een ware bestaat. Of benader je dit gewoon als spel?' Misschien was het niet zo netjes om te vragen, maar volgens mij kon hij dat wel hebben. 'Ik geloof er zelf wel een beetje in.. Niet heel erg, maar een klein beetje. En als je de ware hier niet vind, ben je toch weer een ervaring rijker. Toch?' Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar het type meisje waar hij op valt, maar dat komt later nog wel ter sprake. Althans, dat denk ik. 'Hoevaak ga je eigenlijk sporten? Anders kunnen we samen wel eens de sportzaal in gaan, als je wilt? We hebben hier toch genoeg tijd.' Ik kijk hem recht aan, en glimlach kort. Ondanks dat hij zijn eetpatroon er niet op aanpast, heeft hij toch een goed, en mooi afgetraind lichaam. Ik heb zelf ook nooit mijn eetpatroon erop aangepast, gewoon regelmatig sporten, dan is er niets aan de hand.


    Faith is everything.



    Geneviève Dante Isadora Killian
    Geneviève dacht even goed na over wat ze zou zeggen. Misschien wilde hij geen 'nors Russisch wijf', zoals haar laatste vriendje haar Had genoemd. Jongens leken er gaat vanuit te gaan dat het feit dat ze Russisch was inhield dat ze graag de leiding had en altijd gelijk wilde hebben. Ze ademde diep in.
    "Ik ben Wales en Iers. Ik ben niet in Ierland of Wales opgegroeid, maar gewoon in Amerika, " zei ze glimlachend. Ze keek voorzichtig naar de jongen van onder zijn wimpers. "En ik ben half Russisch," zei ze schouderophalend. Nee, niet precies iets waar ze altijd even blij mee was. Ze moest toegeven, veel vrouwen in haar familie waren nors, fors en veel te gedreven, maar zei was toch zeker niet zo?
    "Maar ach, Is allemaal niet zo interessant," nee, genevieve was niet dol op over zichzelf vertellen, "Dit Is misschien een brutale vraag, maar ik vind dat ik nu ook het recht heb om een brutale vraag te stellen," zei ze zacht lachend. "Wat voor meisje denk je hier te vinden en wat voor meisje hoop je hier te vinden?" vroeg ze met een kleine glimlach. Hem aankijken durfde ze nog steeds niet, maar ze probeerde toch wel vanuit haar ooghoeken naar Chester te kijken, zich afvragen of hij ook naar haar keek.


    We've lived in the shadows for far too long.



    Chester Amish Mitchell Montgomery


    Ze vertelde me dat ze zowel uit Wales, Ierland en Rusland kwam. Ik knikte en liet daarmee merken dat ik onder de indruk was. Het leek me geweldig om meerdere nationaliteiten te hebben, maar mijn ouders waren slechts twee doodnormale Amerikanen. Ze liet me merken dat ze het niet zo'n big deal vond dat ze uit Rusland kwam. Ik liet haar daarmee in haar waarde. Ik vond Rusland een interessant land en het maakte Geneviève alleen maar interessanter nu ik wist dat ze zoveel nationaliteiten had.
          'Wat voor meisje denk je hier te vinden en wat voor meisje hoop je hier te vinden?' vroeg ze met een kleine glimlach. Ik keek haar aan en een glimlach verscheen automatisch op mijn gezicht. Voor een moment dacht ik na. Waar zocht ik eigenlijk naar? Nog voordat ik echt een antwoord had geformuleerd, begon ik al met praten.
          'Hoe cliché het ook mag klinken,' lachte ik. 'Ik zoek een meisje dat anders is. Een meisje dat me interesseert op alle fronten en iemand die niet bang is om me wat tegengas te geven. Geen meisje dat precies zegt wat ik wil horen. Ik zoek een meisje dat me langer weet te boeien dan de eerdere vrouwen uit mijn leven hebben gedaan. En geloof me, jij bent al verder gekomen. Je weet me nog steeds te boeien, Geneviève.'
          Even bleef het stil dus ik besloot om haar dezelfde vraag te stellen. 'En naar wat voor man ben jij op zoek?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathaniel Rhonan Buchan
    Nathaniel knikte even. Amerika was groot, dus dat iemand uit Amerika kwam zij voor hem niet veel. Rusland was ook groot, maar je kwam uit Rusland of niet. Amerika had altijd nog het probleem dat je uit te veel verschillende Staten kon komen.
    "Welke staat? Want Amerika is vreselijk groot, " zei hij terwijl hij haar koffer met een hand op tilde. De koffer was zeker wel iets zwaarder als die van hem, maar erg zwaar was die niet. Nathaniel liep richting de trap en wachtte even op Lynn. Ze zag er ongelofelijk schattig uit, maar wel op een stoere manier. Nathaniel kon zijn vinger er niet op leggen, maar ze had iets. Iets speciaals. Nathaniel droeg de koffer zonder al te veel moeite de trap af, daarna draaide hij zich om en zette de koffer op de grond neer.
    "Hopelijk zijn er nog mooie kamers over," zei hij. Hij vroeg zich af wanneer ze instructies zouden krijgen, of dat hij gewoon zoals zo vaak weer Is iets gemist had. Nathaniel had meestal oortjes in, en hoorde het dus vaak niet als mensen iets tegen hem zeiden, al gokte hij erop dat het toch echt aan hem lach.


    (Phelan komt vanavond, maar ik ga zo eten.)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 18:12 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Adriana Coleta Martinez || Outfit

    'Ik ga vanavond cocktails maken, doe je mee of niet?', vroeg hij met een glimlach en ik knik. 'Natuurlijk! Klinkt leuk en zeker omdat er vanavond een feest is. Dat weet ik nu al.' grijnsde ik. 'Ik ben zo terug.' glimlachte ik en ik liep naar binnen. Ik liep naar de keuken en ik zag hier en daar nog wat mensen staan. Eenmaal in de keuken denk ik even na wat ik moet maken en weet het dan. Een Cuba Libre lust iedereen, tenminste.. Dat is mijn ervaring. Snel zoek ik de spullen en ik heb al snel een fles witte rum en een fles cola in mijn handen. Ook pak ik nog wat ijs en limoen. Doordat ik al twee jaar lang in een bekend café werk is het snel gemaakt en ik pak de twee glazen op.
    Met kleine maar snelle passen loop ik terug naar de tuin en glimlach naar Danny. 'Hier.. Ik heb geen idee of het je smaak is maar eh. Tot nu toe hoor ik bijna niemand klagen.' zeg ik met een kleine glimlach. Ondertussen neem ik een kleine slok en ik knik goedkeurend. 'Denk je dat het nog lang gaat duren voor het spel echt begint?' vraag ik en ik kijk Danny weer aan.


    El Diablo.


    Daniel "Danny" Stefano Moran ~ Bad Boy


    Adriana knikte op mijn vraag en ik glimlachte. Cocktails maken was altijd leuk, met name omdat je er zoveel drank in kon gooien als je maar wilde. 'Natuurlijk! Klinkt leuk en zeker omdat er vanavond een feest is. Dat weet ik nu al.', zei het meisje met een speelse grijns op haar lippen. Adriana liep naar de keuken en ik stond op. Het gras zat wel lekker maar liever ging ik op een ligbedje bij het zwembad liggen. Ik nam daar plaats en wachtte tot Adriana terugkwam. Ze kwam de tuin opnieuw inlopen en dit keer met twee glazen. Ik keek haar met een glimlach aan en pakte één van de glazen aan. Ik nam een slokje. Het was erg lekker, al kende ik de cocktail wel sterker nog het was één van mijn favoriete cocktails. 'Je weet dat je net één van mijn favoriete cocktails hebt gemaakt en nog goed ook?', vroeg ik lachend. Opnieuw nam ik een slokje. 'Denk je dat het nog lang gaat duren voor het spel echt begint?', vroeg Adriana terwijl ze me aankeek. Ik haalde even mijn schouders op. 'Wat moeten we straks doen denk je?' , vroeg ik aan haar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead