• Hallo! Om de één of andere reden vind ik het altijd moeilijk covers voor mezelf te maken en omdat ik weet dat hier prachtige covermakers zitten, vraag ik het even aan jullie. c:

    Titel: Remember me
    Vorm: Verticaal, liefst
    Samenvatting: Wanneer Victoire Wemel op een dag spoorloos verdwijnt, weet niemand waar haar te gaan zoeken. Het enige dat ze heeft achtergelaten is een briefje, herinneringen en verdriet. Wanneer Dominique en haar broer Louis, de broer en zus van Victoire, op een nacht echter exact dezelfde droom hebben, besluiten ze op onderzoek uit te gaan. Hun enige probleem is, dat als iemand hen ziet, ze heel erg in de problemen kunnen komen en dat ze niet eens weten of Victoire haar bestemming heeft bereikt.
    Volg in dit verhaal de reis van Dominque en Louis Wemel op zoek naar hun zus. Het is geen reis vol gevaren - niet voor hen, maar de tijd dringt. Als ze Victoire niet op tijd vinden, kan het al te laat zijn voor hun zus - of net niet.
    Prijs: Jammer genoeg kan ik geen credits geven, simpelweg omdat ik die niet heb, maar ik zal er uiteraard je naam bij vermelden!
    Faceclaims: Victoire is Magdalena Zalejska, Dominique is Daria Sidorchuk en Louis is William Moseley. Wat betreft plaatjes: Dat laat ik helemaal aan jullie over! Ik weet dat het makkelijker werken is met eigen plaatjes, maar als iemand plaatjes wil, zoek ik er wel voor diegene.
    Extra: De familie Wemel-Delacour zit op het moment dat het verhaal zich afspeelt, op Beauxbatons, er hoeft dus geen duidelijk beeld van Hogwarts te zijn. Hogwarts mag erop, maar dan liefst niet duidelijk dat het Hogwarts is. ^^


    Alvast bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hey, wat vind je hiervan?
    Ik kan alles nog aanpassen x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik wil zodra ik thuis ben (23 juli) wel wat proberen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Secrett schreef:
    Hey, wat vind je hiervan?
    Ik kan alles nog aanpassen x



    Ik vind 'm echt super! Is het mogelijk om er ergens een kasteel bij te gooien, like, niet erg duidelijk het welke het is, maar dat er wel één staat? En Victoire misschien wat meer op de achtergrond, dat het duidelijk is dat ze vermist is? c: In elk geval vind ik hem echt al super mooi! Bedankt!
    @Ikigai: Is goed! Ik wacht sowieso nog wat andere covers af om te kunnen vergelijken, want ik gebruik sowieso alle covers (bij hoofdstukken e.d.). (
    :

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 10:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hii, ik heb nog een poging gewaagd (:
    Ik twijfelde over hoe ik het kasteel erin zou verwerken, dus uiteindelijk heb ik maar besloten om verschillende versies te maken. Hopelijk bevalt één van die versies!
    En nogmaals, ik kan het aanpassen als je wilt.










    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hii, ik heb nog een poging gewaagd (:
    Ik twijfelde over hoe ik het kasteel erin zou verwerken, dus uiteindelijk heb ik maar besloten om verschillende versies te maken. Hopelijk bevalt één van die versies!
    En nogmaals, ik kan het aanpassen als je wilt.











    Super bedaaaankt! (: Vooral die laatste vind ik zeer mooi! Dankjewel! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is er nog iemand die wat wil proberen? (: Ik ga vandaag het eerste hoofdstuk activeren, maar ik wacht nog even op meer covers om te kijken voor die op de voorkant. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Is er nog iemand die wat wil proberen? (: Ik ga vandaag het eerste hoofdstuk activeren, maar ik wacht nog even op meer covers om te kijken voor die op de voorkant. (:

    Misschien probeer ik zo nog wat (;


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Het is totaal niet zoals ik wou en eigenlijk ben ik van plan het nog eens te proberen. vandaag kan dat helaas niet meer, maar als het dan niet te laat is, kan ik morgen misshcien nog een poging wagen. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braeden schreef:



    Het is totaal niet zoals ik wou en eigenlijk ben ik van plan het nog eens te proberen. vandaag kan dat helaas niet meer, maar als het dan niet te laat is, kan ik morgen misshcien nog een poging wagen. (;


    Die eerste vind ik echt heel mooi! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, Magdalena Zalejska :333
    Because i let you do one for me twice, I'll try making one! <3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Murphys schreef:
    Haha, Magdalena Zalejska :333
    Because i let you do one for me twice, I'll try making one! <3


    Awh, thanks, sweetie. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well, I tried. Ik ga morgen wel opnieuw proberen want nu heb ik het einde nogal snel snel gedaan door die stomme hoofdpijn. Maar ik zet het er toch want why not :') Maar morgen doe ik een tweede poging (:





    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik vind dit zo leuk om the zien c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Murphys schreef:
    Well, I tried. Ik ga morgen wel opnieuw proberen want nu heb ik het einde nogal snel snel gedaan door die stomme hoofdpijn. Maar ik zet het er toch want why not :') Maar morgen doe ik een tweede poging (:






    Die zijn ook eeeeecht mooi! <3 Thanksyou. c:
    @TumbIr: Jaaa, ik ook. Er zijn hier zoveel getalenteerde mensen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondanks dat er al hele mooie bij zitten ga ik er ook een maken (: (ik zeg dit echt bij teveel topics... Nouja ik kan ze redelijk snel maken)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 22:19 ]


    obsessive rage