• Hey hallo! (:


    Elk jaar op 4&5 mei worden op meerdere locaties een groot festival gehouden; het bevrijdingsfestival waarbij we vieren dat we nu alweer 70 jaar vrij zijn na het einde van de wereldoorlog.
    En dit jaar is het de 25e jubileum van het bevrijdingsfestival.

    Voor de meeste locaties is het programma ook al bekend, maar ergens vroeg ik me af; Wie gaan allemaal naar welkfestival?
    Plaatsen zijn aanklikbaar voor de site van die locatie.

    Almere:

    Amsterdam :

    Assen :

    Den Bosch :

    Den Haag :
    × EndUpHere

    Groningen :
    × Kaj
    × Moth (misschien)
    Haarlem :

    Leeuwarden :
    ×v Moth (Misschien)
    Roermond :
    × Constantine

    Rotterdam :

    Utrecht :

    Vlissingen :
    × Kardashians (misschien)

    Wageningen :

    Zwolle :
    × DreamerN - Nathalie

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 17:39 ]


    Credendo Vides

    Heel misschien ga ik naar die in Vlissingen!
    Heb daar gewoond en heb zin om weer eens te feesten!


    ' Nyctophilia '

    Kardashians schreef:
    Heel misschien ga ik naar die in Vlissingen!
    Heb daar gewoond en heb zin om weer eens te feesten!


    Yeah, teminste iemand die reageert *O*
    Ik heb je erbij gezet.


    Credendo Vides

    Ik ben denk ik wel op die van Den Haag!
    x


    Collect moments, not things.

    EndUpHere schreef:
    Ik ben denk ik wel op die van Den Haag!
    x


    Heb je erbij gezet! Nu maar hopen dat meer mensen op dit topic reageren. (bloos)


    Credendo Vides

    Ik ga vast nog wel even naar die van Groningen! Meestal vind ik het niet zoveel aan, maar het kan geen kwaad om eventjes te kijken (:

    Kaj schreef:
    Ik ga vast nog wel even naar die van Groningen! Meestal vind ik het niet zoveel aan, maar het kan geen kwaad om eventjes te kijken (:


    Heb je er ook bij gezet (:
    Ik heb zelf geen idee hoe Groningen is met BF, ik ga eigenlijk altijd alleen maar naar BFO Zwolle. (bloos)


    Credendo Vides

    Uhm, als ik het goed heb gezien, hebben de linken van Roermond en Rotterdam dezelfde website. Maar ik geloof dat dit de website van Roermond is ;x

    OT: Ik ga al voor zo'n 3 naar t Bevrijdingfestival, ben twee keer in Zwolle geweest (waarvan 1 keer eerst naar Zwolle, daarna naar Rotterdam, om mijn favo band te zien) en ben een keer in Utrecht geweest(: Misschien ga ik dit jaar met mijn broertje naar Roermond, dat is voor ons het dichtste bij en waarschijnlijk voor hem fijner, in verband met de drukte. Al is Zwolle ook echt super!


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Uhm, als ik het goed heb gezien, hebben de linken van Roermond en Rotterdam dezelfde website. Maar ik geloof dat dit de website van Roermond is ;x

    OT: Ik ga al voor zo'n 3 naar t Bevrijdingfestival, ben twee keer in Zwolle geweest (waarvan 1 keer eerst naar Zwolle, daarna naar Rotterdam, om mijn favo band te zien) en ben een keer in Utrecht geweest(: Misschien ga ik dit jaar met mijn broertje naar Roermond, dat is voor ons het dichtste bij en waarschijnlijk voor hem fijner, in verband met de drukte. Al is Zwolle ook echt super!


    Come to Zwolle, we have cookies :3 Alleen wel jammer dat soms de "goede" bands niet naar Zwolle komen. Maar ach, het is alsnog awesome.


    Credendo Vides

    Als ik ga, waarschijnlijk wel, dan Leeuwarden of Groningen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien ga ik met wat vriendinnen naar Amsterdam. Maar ik weet het echt nog niet zeker..


    I just caught the wave in your eyes