• Sinds kort heb ik het RPG forum ontdekt. Ooit in een grijs verleden heb ik wel een RPg geopend, alleen was het RPG forum er toen nog niet en sindsdien heb ik geen RPG's meer geopend. Dus ik ben nieuw hier, ik heb mij wel in gelezen over wat belangrijk is qua RPG's en ik heb ook al een verhaallijn uit gedacht. Daarnaast heb ik informatie verzamelt en heb ik mijn idee voorgesteld in een topic bij het forum Ideeën.

    Er waren twee mensen die reageerden en die vond het idee wel leuk. Alleen twijfel ik nu of ik de RPG zal openen of niet. Ik zou het namelijk zonde vinden om een RPG te openen als er toch niet veel mensen zijn die eraan mee willen doen.

    Oftewel kort gezegd, ik ben nieuw, heb al een idee qua verhaalijn en achtergrond informatie en heb het idee al voorgesteld. Na twee positieve reacties twijfel ik toch. Reageren er gewoon niet zoveel mensen op RPG ideeën of komt het door mijn idee?

    Een groep vrienden gaat samen op vakantie naar Amityville, in de staat New York. Als ze er eenmaal zijn, horen ze verhalen over een "spookhuis" waar geesten zouden zijn. De inwoners van het dorp verzekeren hun ervan dat de verhalen waar zijn en dat de vrienden niet naar het huis moet gaan. Doen ze dit wel en betreden ze het huis, dan zijn hun laatste uren in gegaan. De vrienden besluiten om toch te gaan. Maar wat als er wel geesten in het huis zijn en deze alles behalve aardig zijn?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 17:55 ]

    Zal ik een RPG openen met het idee dat ik nu heb?


    Physics is awesome

    Misschien kun je je idee hier plaatsen, dan kunnen anderen de vraag makkelijker beantwoorden =)


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Misschien kun je je idee hier plaatsen, dan kunnen anderen de vraag makkelijker beantwoorden =)


    Zal ik even doen. Daar had ik namelijk nog niet aan gedacht.


    Physics is awesome

    Zoals ik al zei, vind ik het een leuk idee. Dus ik zou zeker meedoen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gebaseerd op de film Amityville Horror?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Gebaseerd op de film Amityville Horror?


    Niet echt, zeg maar wel dat er een gezin is dood geschoten door een van de zoons. Maar waarschijnlijk zijn er meer geesten, omdat ik de geesten ook als rol wil aanbieden en dus niet alleen de rol van de vrienden.

    Omdat misschien niet iedereen alleen maar een geest van het gezin wil spelen en dus liever een eigen bedachte geest wil spelen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 18:27 ]


    Physics is awesome

    Reigns schreef:
    Gebaseerd op de film Amityville Horror?


    Daar dacht ik ook gelijk aan, haha. Helaas is dat zo'n tegenstrijdig verhaal. ;c

    Anyway, ik vind het idee wel erg leuk klinken! Ligt eraan wat voor regels je eraan toevoegt, maar misschien doe ik wel mee!
    Er zijn inderdaad veel mensen die gewoon niet op ideeën reageren.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Daar dacht ik ook gelijk aan, haha. Helaas is dat zo'n tegenstrijdig verhaal. ;c

    Anyway, ik vind het idee wel erg leuk klinken! Ligt eraan wat voor regels je eraan toevoegt, maar misschien doe ik wel mee!
    Er zijn inderdaad veel mensen die gewoon niet op ideeën reageren.


    Wat bedoel je precies met wat voor regels je toevoegt? Aangezien ik "nieuw" ben, denk ik niet dat ik heel veel regels ga hebben. Of heel veel ga beperken via regels. Ik wil alleen met de regels ervoor zorgen dat er hopelijk een goede RPG komt en dat het voor iedereen leuk is.

    Het idee om geesten ook als rol te doen, heb ik ook eerst voor gesteld en aangezien beide mensen (die reageerden) er positief op reageerden, besloot ik om het te doen.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies met wat voor regels je toevoegt? Aangezien ik "nieuw" ben, denk ik niet dat ik heel veel regels ga hebben. Of heel veel ga beperken via regels. Ik wil alleen met de regels ervoor zorgen dat er hopelijk een goede RPG komt en dat het voor iedereen leuk is.

    Het idee om geesten ook als rol te doen, heb ik ook eerst voor gesteld en aangezien beide mensen (die reageerden) er positief op reageerden, besloot ik om het te doen.


    Geesten zijn wel gaaf, maar zorg er wel voor dat het duidelijk is wat ze wel en niet kunnen. ;3

    Oh, regels over Mary Stu, aantal woorden, OOC, 16 + en dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Geesten zijn wel gaaf, maar zorg er wel voor dat het duidelijk is wat ze wel en niet kunnen. ;3

    Oh, regels over Mary Stu, aantal woorden, OOC, 16 + en dat soort dingen.


    Ja, dat zal ik duidelijk in de RPG vermelden zodat er geen onduidelijkheid over kan ontstaan.

    Ik ben wel van die regels, om de personages origineel te houden en duidelijk te maken wat ik wel of niet wat de RPG betreft.


    Physics is awesome

    Klinkt leuk!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    Klinkt leuk!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Voor de mensen die het leuk vinden klinken, een linkje naar het topic: [200] The Haunted House {Rollentopic}


    Physics is awesome

    Het enigste wat ik weet is dat het een wonder is als RPG's verder dan twee topics komen. Mij lijkt het meer een warboel van allemaal ideeën en nieuwe topics bijeen en nauwelijks topics die van een oudere RPG is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Het enigste wat ik weet is dat het een wonder is als RPG's verder dan twee topics komen. Mij lijkt het meer een warboel van allemaal ideeën en nieuwe topics bijeen en nauwelijks topics die van een oudere RPG is.


    Ik snap niet wat je met die laatste zin bedoelt.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat je met die laatste zin bedoelt.


    Dat iedere RPG maar tot drie speeltopics ofzo komt en dan ligt het stil. Maar men wil wel RPG'en, dus men opent een nieuwe topic etc. En zo staan er nauwelijks topics in van speeltopics van oudere RPG's.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt