• She did not believe he could have really gone,
    because for her, to leave the person you loved
    was impossible.


    Deze tekst zou ik graag op een foto of gif hebben, zodat ik die dan op mijn profiel kan zetten. Als jullie dat willen, kunnen jullie je naam of username in een hoekje van de afbeelding zetten, zodat het duidelijk is dat de foto van jullie is. Ik kan het ook op mijn profiel zetten, maar dat zou dan in een spoiler zijn, aangezien ik enkel quotes op mijn profiel heb staan.
    Ook is het misschien handig als jullie even op mijn profiel kijken, zodat jullie zo kunnen kijken wat er het beste bij zou passen.
    Zelf heb ik ook al eens een poging gedaan, maar ik ben niet 100% tevreden met de uitkomst, daarom vraag het nog even aan jullie!
    Ik kan 6 credits geven aan degene die de cover maakt, die op mijn profiel terecht komt!

    Alvast bedankt aan degenen die het willen proberen ;3

    Hier nog even mijn eigen poging ;p



    Ik wist niet goed of dit bij creativiteit of cover moest. Verplaats maar indien nodig


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ff MT


    I just caught the wave in your eyes

    Aangezien ik dan enkel met paint wat op een foto zou kunnen zetten, laat ik het aan anderen over. Jouw poging vind ik in ieder geval.ook erg mooi (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Ik kan nog altijd vanalles aanpassen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:



    Ik kan nog altijd vanalles aanpassen ^^

    Wauww! Die is echt heel mooi! Dankje!

    Is het trouwens normaal dat ik dit topic moest opzoeken? Blijkbaar heeft hij zich niet opgeslagen bij mijn topics! ;o T'is al opgelost ;p

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 17:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bij mij was ie wel bij 'Mijn Topics' ^^

    En is ie goed zo? Want anders kijk ik straks nog even voor een andere foto/gif ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:
    Bij mij was ie wel bij 'Mijn Topics' ^^

    En is ie goed zo? Want anders kijk ik straks nog even voor een andere foto/gif ofzo ^^

    Ik vind 'm heel erg mooi! Zou niet weten hoe t anders te doen. Als je zelf nog inspiratie hebt voor iets anders kan je dat nog proberen als je dat zelf graag wilt. Zo heb ik meer keuze, haha! Maar ik zou echt niet kunnen zeggen hoe ik het anders wil, het is heel moio gedaan, dankje!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zal nog eens kijken als ik tijd heb ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind niet echt meer iets :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:
    Ik vind niet echt meer iets :'3

    Dat hoeft ook zeker niet, want je hebt al een heel mooie gemaakt! Nogmaals bedankt ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Geen probleem ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.