• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ruzies in LJH volgen is net FB met meisjes van het middelbare.


    Your make-up is terrible

    Kat. Ga van mijn schoot af. De laptop moet ook ergens staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cute plaatje in de beginpost :3

    Nu alweer honger, damn D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn OTP is getrouwd. 7 seizoenen en eindelijk getrouwd. Ik ben zo blij. Dank U goden van de ship wereld. My ship has sailed. :Y)
    YES!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo blij, zo blij. Ik ben nog steeds zo blij. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zucht, lekker dan. Uren bezig geweest (ik lieg niet) aan dat RPG, trekt het niemand aan (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet een goede site hebben voor cosplay pruiken ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    De fuck is dit voor muziek? 8tracks is soms zo raar. :')


    Caution first, always.

    With every single kiss
    I'm going to slit my wrist
    With every single cry
    I'm going to say goodbye


    i put the fun in funeral

    Dauth schreef:
    Zo blij, zo blij. Ik ben nog steeds zo blij. *O*


    Gefeliciteeeeerd! ^^
    Wel een tip: Wanneer je die bijzondere dingen gaat uitvoeren, let goes op. Ik ben afgelopen vrijdag tegen een geparkeerde auto aangeknald in de parkeergarage en had politie op de stoep de volgende dag. :') dus niet zoals ik gaan panieken wanneer er iets is dat je niet overziet. :'D

    OTOFT: Eierkoeken zijn echt lekker! _O_ En dan NCIS erbij en vanmiddag ook een nieuwe fleecedeken gekocht. Ik voel me vandaag prima! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik verveel me


    26 - 02 - '16

    Goooood te veel Chinees gegeten.


    Kennelijk ben ik een baksteen. Enkel goed genoeg om overheen te walsen en daarna keihard te laten vallen.


    26 - 02 - '16