• WIJ HOUDEN EEN ACTIE OM TH TE LATEN STOPPEN MET ROKEN!!! WE ZIJN EROP GEKOMEN, OMDAT WE DE JONGENS ERG GOOR VINDEN ALS ZE EEN PEUK IN HUN MOND HEBBEN EN BOVENDIEN IS HET ERG ERG ERG SLECHT VOOR ZE!!

    ZET HIERONDER EEN REACTIE VOOR TH PERSOONLIJK OM HEN OVER TE HALEN TE STOPPEN! ALLE BERICHTEN STUREN WIJ PERSOONLIJK AAN HEN DOOR, EN HET MAAKT TROUWENS NIET UIT HOE LANG HET WORDT...

    VOOR X'RA SUCCES KUNNEN JULLIE ONS MISSCHIEN OOK HELPEN MET SONSOREN!!
    ALVAST BEDANKT (flower)


    X'jes Mo0nXLo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik wil het best doen hoor, maar denk je dat het werkt? maar goed, in wat voor taal?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ze stoppen niet met roken .. zels billabong rookt gewoon weer op een feestje nog geen 2 maanden na zijn op.. dus.. voor fans zal hij niet stoppen en ik snap goed waarom:P

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Denk eigenlijk niet echt dat het heel veel uitmaakt.. :O

    of misschien.. een brief van ouders :')
    Dat ze 'mijn dochters' grote voorbeeld zijn, en dat ze bang is dat 'ze' ook gaat roken als ze TH ziet. (A)

    ze stoppen niet met roken .. zels billabong rookt gewoon weer op een feestje nog geen 2 maanden na zijn op.. dus.. voor fans zal hij niet stoppen en ik snap goed waarom:P

    x. kirsten


    HAHA bILLABONG
    XD
    en ik denk ook da het niks uitmaakt, en roken is zijn keuze hé =)

    waarom zou ik me eige ermee bemoeien omdat ik fan ben?xD
    Hij mag doen wat hij wilt tis zijn leven, wij kunnen er toch niks aan veranderen.


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    heeeee, ik snap je wel maar het heeft tog geen nut, ik heb ook een hyves gemaakt , bill moet stoppen met roken!, zegmaar tijdens de op. fase


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Hee , ik ben het super met jullie eens ! roken is gewoon zo slecht voor ze ! en ze moeten er ook mee stoppen !
    maar goed, of ze naar ons zullen luisteren is vraag 2 .. maar proberen kan altijd toch :D
    dus ik doe mee :D
    Jongens! STOP MET ROKEN HET IS ZOOO SLECHT VOOR JULLIE !!

    Je kan ze beter gewoon laten minderen x3
    Als ze voor goed gaan stoppen, gaat hun spijsvertering langzamer en worden ze DIK. ><
    Maar er is ook niet egt veel wat wij kunnen doen, hea?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hee mensjes :D
    Ik moet weer eens mijn mening geven xD
    maar ik vind dat het eigenlijk nergens op slaat.. Ik bedoel ja het is inderdaad slecht voor je.. Maar kijk om je heen :P de halve wereld rookt... En waarom zou je Tokio Hotel iets proberen te verbieden? Ze hebben toch hun eigen leven? Laat ze doen wat zij willen, jij vind het vast ook niet leuk als mensen jou iets proberen te verbieden.. (Njaa Ik tenminste niet xD:P)
    Nou Das Mijn mening!! Als zij willen roken, roken ze lekker :P!
    Kuss (K)(H)X


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    Roken is de keuze van de roker zelf..

    Als die jungs willen roken, moeten we dat maar accepteren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oke fa en ik willen wel een berichtje sturen..XD:

    Jongens Stop met roken!! mijn opa heeft er 2 hartaanvallen van gehad in 2 dagen, door het roken dus!En het is heel slecht voor je stembanden en invloed op je stemgeluid! vooral hint voor Bill!!

    groetjes Marieke en Fabienne (14, nederland)



    Goed heXD (zet dat er niet bij(a))


    My fairytail stinks, does yours?

    Jullie sturen écht alles op?
    Of alleen de mensen die hun willen laten stoppen met roken? >,<
    Nou.. oké..
    umum. Ik ben niet tegen roken, dus ze moeten het zelf weten.. MAAARRR; Voor Bill is het wel het best, want anders gaat zijn stem naar de klote, en dat is het minder tof om aan te horen ^__^
    Maar, denk je nou werkelijk dat ze nu ineens stoppen? >,< Als ze willen roken, doen ze dat toch [=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hee mensjes :D
    Ik moet weer eens mijn mening geven xD
    maar ik vind dat het eigenlijk nergens op slaat.. Ik bedoel ja het is inderdaad slecht voor je.. Maar kijk om je heen :P de halve wereld rookt... En waarom zou je Tokio Hotel iets proberen te verbieden? Ze hebben toch hun eigen leven? Laat ze doen wat zij willen, jij vind het vast ook niet leuk als mensen jou iets proberen te verbieden.. (Njaa Ik tenminste niet xD:P)
    Nou Das Mijn mening!! Als zij willen roken, roken ze lekker :P!
    Kuss (K)(H)X


    Hahaha ! dit vind ik tofff <333.
    Ze hebben hun eige leven, dus laat ze leven! mijn motto :"je leeft maar 1 keer." Dus laat ze, als ze willen roken, laat ze (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ZE MOGEN AL ZO WEINIG ZELF BEPALEN IN HUN LEVEN, EN NU WIL JE HEN DÍT OOK VERBIEDEN?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?