• WIJ HOUDEN EEN ACTIE OM TH TE LATEN STOPPEN MET ROKEN!!! WE ZIJN EROP GEKOMEN, OMDAT WE DE JONGENS ERG GOOR VINDEN ALS ZE EEN PEUK IN HUN MOND HEBBEN EN BOVENDIEN IS HET ERG ERG ERG SLECHT VOOR ZE!!

    ZET HIERONDER EEN REACTIE VOOR TH PERSOONLIJK OM HEN OVER TE HALEN TE STOPPEN! ALLE BERICHTEN STUREN WIJ PERSOONLIJK AAN HEN DOOR, EN HET MAAKT TROUWENS NIET UIT HOE LANG HET WORDT...

    VOOR X'RA SUCCES KUNNEN JULLIE ONS MISSCHIEN OOK HELPEN MET SONSOREN!!
    ALVAST BEDANKT (flower)


    X'jes Mo0nXLo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Nutteloos.

    sorry dat is een actie dat nooit gaat lukken !!! voor mij moetn ze niet stoppen hoor !!! als ze dat willen ik denk niet dat ze graag fans hebben die moeien hoor ?? !! das mijn mening he !!

    ma ze mogen wel roken van me hab ook wel liever van ni ma ze moeten ni overdrijve! dus ik dekn da als je ze al die berichtjes stuurt je ze miss zo effe laat achter over vallen in hun stoel. ze zullen zelf ook wel weten dat het ni goe is vo ze dus zullen ze ni overdrijve:Px


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ZE MOGEN AL ZO WEINIG ZELF BEPALEN IN HUN LEVEN, EN NU WIL JE HEN DÍT OOK VERBIEDEN?


    Chillllllllllllll dude x)


    I recycle my thoughts.


    Oké. Roken is slecht. Ik weet het. En dat weten Tokio Hotel vast ook. Waarom ze het doen weet ik niet. Waarom ze niet stoppen weet ik ook niet. Eén ding weet ik wel, ze weten heus wel wat ze doen.


    I recycle my thoughts.

    Ze gaan volgens mij niet stoppen hoor!!
    En ze mogen bijna niets doen zonder het te vragen, dan ga je zer dit toch niet afpakken he, en ik weet ook wel dat het slecht is, maar goed, ze zullen et wel zien als het te laat is!!


    Let me be me...

    roken is slecht i know >,<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind het een goede actie Bill zijn stem kan hier nog kapotter van worden en dat willen we toch zeker niet ik vind dat jullie het grootste gelijk hebben stel dat het echt gebeurd en bill kan niet meer zingen door het roken hmm dan kunnen ze hun carriére op hun buiken schrijven.....


    RAUCHEN IST TÖDLICH

    helpt tog niet enne ze mogen doen wat ze willen
    als jouw actie 'helpt' gaan ze mss niet meer in het openbaar roken maar wel thuis/hotel etc. je kunt ze niets verbieden...

    plz stop met roken jullie zijn zo goed beesig met TH en ik wil niet dat jullie doodgaan:(:(:( en vooral Tom en Gustav niet:'(


    you will be my forever and ever.....

    wajow.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bwaah ik vind roken sowieso heel vies !
    Maar tell me wie doet het tegenwoordig niet?
    Mijn school barst van de brugklassers die al zijn begonnen met roken:S [ik rook zelf niet ! ]
    Nhja het zou wel fijn zijn als ze zouden stoppen, maar wat mij betreft mogen ze het helemaal zelf weten. En waarom zouden ze naar ons luisteren?
    Nhja greetzzZ
    xX.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jaa..ik weet dat het slecht is..roken!
    maar jaaa... laat ze doen!
    Maar eigenlijk voor Bill.. ik wil dat hij stopt!:S want das slecht voor zijn stem!:(
    Ivy x.

    Ze moeten toch zelf weten of ze roken? -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind Bill net sexy met een saff in zn mond ^^ sryy xD

    maar het is idd pokkeslecht voor hun.. :(
    wnt elke sigaret verkort je leven.. en dat zorgt dus voor minder jaartjes TH.. x'(