• Natuurlijk verdient Jeff ook een plekje, vandaar deze topic.
    Hij is gewoon amazing.
    GO TO SLEEP



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 11:11 ]


    tiptoe through the tulips...

    Teater schreef:
    (...)

    De enige reden waarom ik dat zei is omdat ze ooit het hele forum heeft volgespamd met Jeff the Killer en iemand anders van wie ik de naam kwijt ben -- niet om gemeen te doen, gewoon omdat ik het wat zat bent.


    Ja hallo, dus jeff is verboden en 1D niet? Oh ja tuurlijk das lekker logish. Heel quizlet zit al lekker vol met 1D, 5sos, Twillight, Teen wolf en Tokio hotel maar jeff mag blijkbaar niet...Hallo? Dit meisje houd gwn van creepypasta net als ik, mag ze lekker zelf weten. De enige mensen die ze hier wilt zien zijn mensen die gezellig doen en van Creepypasta houden. Omdat jij het niet leuk vind betekend het nog niet dat het verboden moet worden. Jezus ik ben het echt zat hier

    Woodie schreef:
    (...)

    Ja hallo, dus jeff is verboden en 1D niet? Oh ja tuurlijk das lekker logish. Heel quizlet zit al lekker vol met 1D, 5sos, Twillight, Teen wolf en Tokio hotel maar jeff mag blijkbaar niet...Hallo? Dit meisje houd gwn van creepypasta net als ik, mag ze lekker zelf weten. De enige mensen die ze hier wilt zien zijn mensen die gezellig doen en van Creepypasta houden. Omdat jij het niet leuk vind betekend het nog niet dat het verboden moet worden. Jezus ik ben het echt zat hier

    Het gaat niet om jeff, maar omdat de TS al eens een topic hierover had, dat gesloten werd omdat er onenigheid was tussen haar en anderen. En als je hetzelfde topic weer opent kan dat weer gebeuren. Niemand zegt dat dit onderwerp verboden is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:05 ]

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Het gaat niet om jeff, maar omdat de TS al eens een topic hierover had, dat gesloten werd omdat er onenigheid was tussen haar en anderen. En als je hetzelfde topic weer opent kan dat weer gebeuren. Niemand zegt dat dit onderwerp verboden is.


    Het is niet haar schuld hoor, die mensen moeten gewoon niet zeiken. Je kan een Bvb fan bijvoorbeeld niet verbieden er een topic over te maken omdat anderen ruzie gaan maken. Ik vind het gwn belachelijk

    Woodie schreef:
    (...)

    Het is niet haar schuld hoor, die mensen moeten gewoon niet zeiken. Je kan een Bvb fan bijvoorbeeld niet verbieden er een topic over te maken omdat anderen ruzie gaan maken. Ik vind het gwn belachelijk

    Niemand verbiedt iemand iets en niemand geeft de TS de schuld.
    Maar het kan wel verboden worden als er in elk topic er over ruzie komt.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Niemand verbiedt iemand iets en niemand geeft de TS de schuld.
    Maar het kan wel verboden worden als er in elk topic er over ruzie komt.


    Dan hoop ik dat er ooit een topic over Jeff komt zonder dat er geruzied word om niks. Ik ben helaas vergeten wat er in het vorige topic gebeurde, dus wie weet. :\

    Woodie schreef:
    (...)

    Dan hoop ik dat er ooit een topic over Jeff komt zonder dat er geruzied word om niks. Ik ben helaas vergeten wat er in het vorige topic gebeurde, dus wie weet. :\

    T was ook niet mijn bedoeling dat er ruzie zou komen in deze, maar je kan niet iedereen tevreden houden als je iemand een tip geeft..

    In de vorige was er een discussie over of Jeff echt bestaat of niet.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    T was ook niet mijn bedoeling dat er ruzie zou komen in deze, maar je kan niet iedereen tevreden houden als je iemand een tip geeft..

    In de vorige was er een discussie over of Jeff echt bestaat of niet.


    Kindeachtig -_-

    maarja laat ik maar nu gewoon dit hele gesprek vergeten en gwn verder gaan :P

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:25 ]

    Wie is eigenlijk cooler Laughing jack, of jeff?


    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:26 ]

    Woodie schreef:
    (...)

    Ja hallo, dus jeff is verboden en 1D niet? Oh ja tuurlijk das lekker logish. Heel quizlet zit al lekker vol met 1D, 5sos, Twillight, Teen wolf en Tokio hotel maar jeff mag blijkbaar niet...Hallo? Dit meisje houd gwn van creepypasta net als ik, mag ze lekker zelf weten. De enige mensen die ze hier wilt zien zijn mensen die gezellig doen en van Creepypasta houden. Omdat jij het niet leuk vind betekend het nog niet dat het verboden moet worden. Jezus ik ben het echt zat hier


    Dat is wat anders en dat weetje goed genoeg. En nu houd ik erover op.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Dat is wat anders en dat weetje goed genoeg. En nu houd ik erover op.
    '


    ooh dat is zeker niet wat anders

    Ik sluit dit topic, wegens ruzie maken en off-topic gaan. Daarbij werd er niet geluisterd naar mijn vorige bericht.


    Pretty is just a pretty word.