• Volgens mij bestaat er geen 'Hongerspelen, maar dan anders.' verhaal. Dus, ben je wel benieuwd wat ik aan het orgineel heb veranderd? Kijk dan snel even naar mijn story! Hier is de Cover en De inleiding! Veel plezier!




    Het is 200 jaar verder, Katniss' opstand was een succes en jaren waren de districten onafhankelijk van het Capitool. Tot het Capitool sterk genoeg was om alle districten te veroveren en er een oorlog uitbrak. Er vormde een tegenpool: district 11 t/m 13, ze noemden zich The independents, maar hoe hard ze ook streden ,het Capitool won. De onafhankelijkheid had 100 jaar geduurd, de oorlog 1 jaar. Maar de burgers gaven zich niet helemaal over en er vormden kleine opstanden, die het niet haalden. Het was een moeilijke, onzekere tijd, maar al na een jaar was het uitgevochten: het Capitool had de macht. Vanaf toen startte de hongerspelen weer, wat weer begon met de 76ste hongerspelen. Vanaf toen hadden The independents de kinderen en tieners laten trainen in de hoop dat zij, net als Katniss, de macht van het Capitool konden laten stoppen. De Anti-Beroeps. Vanaf toen zijn er gevechten geweest tussen De Beroeps en De Anti-Beroeps, een gevecht over de macht van het Capitool. Vanaf toen maakte het Capitool de hongerspelen helemaal anders: Gevaarlijker, moeilijker en vooral: meer competitie tussen het vermoord worden of het zelf doen.

    Hier is het linkje van de story -> Klik

    Alvast bedankt voor het lezen!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.