• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw mijn eerste topic (flower) Welkom!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 0:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben trots op jou.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het plaatje lukt niet x'D beuheuheu!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga maar slapen. Want nog even, nog heel even en dan verlies ik mijn geduld en dan zal ik op de graf van deze mobiel dansen, de graf die ik zelf gecreeerd heb.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    1742. Het heeft me anderhalf uur gekost :x en eigenlijk wilde ik het eerst nog langer maken; en geloof het of niet :p met mijn tere vingers op het mobieltje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar kan ik Leo of George naar toe sturen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Waar kan ik Leo of George naar toe sturen :')


    Camp zit in het kamertje waar pluisje zat :'D meheheheh >:') enneh Ik vind die naam van George heel gevaarlijk daar staan :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -waar had ik Leo achter gelaten???-


    Leo Jordaan

    Nadat Campbell me achter had gelaten, dwaalde ik maar door de gangen en deed mijn best om de hele dag van vandaag te vergeten, hoewel het een onvergetelijke dag was.

    En eerlijk gezegd.. Het werd ook steeds vreemder en vreemder. Want toen ik even alleen wilde zijn waardoor ik richting de kamer liep waar vijf jaar geleden de hond met drie hoofden sliep. In principe zou ik niet in het kamer gaan zitten of uberhaupt in de buurt van dat kamertje komem. Maar toen ik eenmaal de gang in liep en voor het deur stil bleef staan. Het trok mijn aandacht, en niet zomaar. Niet door geblaf van honden die er niet eens zijn, maar van menselijke geluiden. Ik schuifelde naar het deur toe en greep naar het deurklink. Nog even bleef ik geruisloos stil maar erwasgeen geluid meer.
    'hallo?' riep ik maar en trok de deur slechts een klein beetje open.
    'eh- schreeuw als je een mens bent.'
    geen geluid. Maar toen ik eenmaal binnenwas, zag ik een Campbell die aan zijn polsen aan het plafond hing. Nog even bleef ik hem aanstaren voordat ik verafschuwd naar hem toe schuifelde.
    'merlin.. Cam?' siste ik dan geschrokken voordat ik haastig naar mijn stok greep en de touw waar hij aan hing mee verbrandde, maar had niet gedacht dat Camp te pletter neer aou vallen..wat wel gebeurde en ik naar hem toe beende om hem overeind te trekken.
    'Sorry- melin, wat is er gebeurd?? Waarom hang jij hier als een gevangnen of- of- wat is er gebeurd?!'


    Sorry, stom stukje maar eigenlijk zou ik helemaal niet meer posten vandaag.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mijn topics.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes bleven er kleine kreunen over mijn lippen glijden terwijl mijn hoofd steeds meer ging hangen. Ik was moe; en hoewel ik wist dat als ik nu ging slapen, dood zou zijn waardoor ik nooit George meer zou zien noch aanraken; koos ik toch voor de dood waardoor ik langzamerhand opgaf terwijl mijn hoofd slap tegen mijn borst hing en de touwen haast mijn polsen zouden ontnemen.
    Ik nam de gestommel in de ruimte niet eens meer waar, terwijl ik met heel mijn hart hoopte dat niemand er nu zou wezen die mijn leidenstijd zou verlangen en toch mocht het niet baten.
    Uit het niets viel ik met een klap op de grond waar ik algauw opgetild werd door een persoon waardoor ik pijnlijk op mijn linkerbeen balanceerde die zich in een vreemde kom gebogen had wat me direct deed beseffen dat het gebroken was.
    ‘Sorry- merlin, wat is er gebeurd?? Waarom hang jij hier als een gevangenen of-of- wat is er gebeurd?!’ Zachtjes slaakte ik een kreet waar ik mezelf uit Leos armen liet vallen zodat ik niet meer op mijn been hoefde te staan. Met een pijnlijke klap kwam ik op de grond en het liefst wenste ik nu dat ik op de astronomietoren was zodat alle pijn weg kon gaan door simpel er af te rollen. Toch probeerde ik een zwakke poging door mezelf met mijn handen omhoog te drukken, waar ik meteen mee stopte toen ik het gevoel had dat ik ze ging verliezen. Het deed zo pijn; en dan had ik het nog niet eens over mijn hart dat al gebroken was voordat George het al in stukken getrapt had. Iets wat hij ging doen als ik met hem gepraat had. Veels te gauw vormde zich al allerlei tranen in mijn ogen die meteen een weg begonnen te banen over mijn wangen om mijn kapotte lip te doordrenken. Ik wist niet of het kwam doordat ik al in geen tijden meer straf had gehad; of dat het kwam doordat Viktor sterker was geworden- maar het kwam zeker in mijn top tien van de meest pijnlijke straffen. Het ergste van dit alles dat ik na mijn wanhopige fantasieën om nu van een toren af te springen; George was. De persoon die ik juist het minst mag zien terwijl ik nu het liefst ineengekropen op zijn schoot zat terwijl de wereld rustig rondtolde. Echter had hij zelf al veels te veel problemen, dus ik verwachtte niet op medelijden. Vooral niet als ik gezegd heb dat ik met Viktor gekust heb en dat ik van Viktor hou.. ik hou helemaal niet van hem; echt niet. Zelfs geen enkel vezel op mijn bot zou Viktor voor George willen; ondanks dat Viktor veel meer waard was dan ikzelf. Hij maakte me bang; enorm bang. Vooral nu hij wist dat ik oorspronkelijk een meisje was; ik had dan ook geen flauw idee hoe hij daar achter is gekomen en dat beangstigde me nog meer; net zoals het feit dat ik terug naar Klammfels moest. Als ik daar was; dan was alles voorbij. Ik werd zeker in de kerkers gegooid. Ik was een schande van de familie; en ze zouden me niet uit mijn leiden verlossen maar enkel langer maken. Het was niet alsof iemand me zou missen; maar ik spring nog liever nu van te toren; of ik hang me op dan dat ik nog een stap in Klammfels zet; ook al verdien ik het.
    ’S-Sorry; ik- ik haalde gewoon een g-grap uit.. i-ik wilde je l-laten schrikken z-zodat je niet aan F-fred zou denken… e-en het is gelukt.’ Probeerde ik zo vrolijk mogelijk te zeggen, hoewel ik alles behalve dat was. ‘D-dus.. h-hoe gaat het.. o-of jij gaat alvast n-naar leerlingenkamer- h-het is al avond en- en ik k-kom er zo aan.’ Stotterde ik waar ik pijnlijk mijn hand tegen mijn kapotte lip zetten waar de ijzeren smaak langzaam mijn mond in gleed.

    En Camp had Leo niet achtergelaten D’; Leo was te lui om George te troosten dus liet Cam de meest slechtste persoon in troosten; achter bij de meest depressieve George ever D’; I hate you!
    & oke (‘; Ik dwing je niet om te schrijven ^^ en misschien houd ik Viccy langer in het verhaallijn… want ik vind wel leuk om de Villain te zijn… en daarnaast heb je nog geen moordneigingen dus :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Hij trok zich uit mijn greep waardoor hij op het grond viel en ik tranen langs zijn wangen zag stromen. Verbaasd keek ik hem aan en murmelde zachtjes: ‘oh, Campbell..’ voordat ik weer naast hem neer knielde en hem overeind hielp.
    ‘S-Sorry; ik- ik haalde gewoon een g-grap uit.. i-ik wilde je l-laten schrikken z-zodat je niet aan F-fred zou denken… e-en het is gelukt. D-dus.. h-hoe gaat het.. o-of jij gaat alvast n-naar leerlingenkamer- h-het is al avond en- en ik k-kom er zo aan.’
    Verbaasd schudde ik met mijn hoofd en hield hem weer vast om te voorkomen dat hij weer neer zou vallen.
    ‘ik ben geen idioot om dit te geloven, Campbell. Je huid, je bent gewond en oh Merlin.. welke sukkel gaat zichzelf nou als een “grapje” opgangen? Vertel het me; dit is serieus! Wie heeft dit gedaan?’
    Oke, misschien was ik iets te opdringerig hier. Maar ik moest het gewoon weten, het is de vriendje van mijn beste vriend en ook mijn vriend.

    Alweer kort, maar ik streste weer aan mijn mobiel waardoor ik nu op de computer ben die mij ook strest. Hoe dan ook; ik heb al een moordnijging. Nog even en ik print vickvick zijn foto uit om het vervolgens met messen en al het te verscheuren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lang leve wifi (yeah)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom stress je dan? Want je zei gister volgens mij dat je al twee dagen strest.. ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Tot mijn ellende tilde hij me weer op waardoor de pijn in mijn been door merg en been leek te gaan.
    ‘Ik ben geen idioot om dit te geloven, Campbell. Je huilt, je bent gewond en oh Merlin.. welke sukkel gaat zichzelf nou als een ‘’grapje’’ ophangen? Vertel het me; dit is serieus! Wie heeft dit gedaan?’ in plaats van op te kijken, bleef ik maar omlaag kijken. Het was niet belangrijk; niet relevant. Alleen ik zou gebroken zijn; niemand anders.
    ‘H-het valt w-wel mee. H-het is niks e-ergs..’ snel probeerde ik mijn tranen ongezien weg te vegen terwijl ze uit angst genadeloos uit mijn ooghoeken bleven glijden.
    Het liefst krulde ik mijzelf nu op tot een klein bolletje wol; maar de kracht om me uit Leo’s greep los te rukken was nul komma nul. Daarnaast wist ik dat staan noch zitten hielp voor mijn been; hoewel ik wist dat zitten beter was dan staan.
    ‘h-het is niks, L-leo. Ik- ik zie je zo; oké.’

    Waarschijnlijk gaat Camp pas wat vertellen als Leo gaat dreigen met George :’x
    &
    Eigenlijk was ik vergeten om met Vik, Camp los te maken auch x’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik doe iets fout D'; mehh nu ik een topic heb aangemaakt is het dood stil.... x.ó


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya