• Deze middag ben ik bezig geweest met mijn rol voor de RPG The Third Wizarding War. Over het algemeen ben ik niet zo handig met alle codes en knopjes en hoe je nou kunt krijgen wat je wilt. De laatste tijd ben ik daar steeds vaker mee aan het experimenteren, ook nu. Toen ik weer eens kijk naar het resultaat zag ik dat het echt totaal niet was gelukt zoals ik wilde en ik wilde het zoals gewoonlijk weer aan gaan passen. Het enige probleem is, dat dat ineens niet meer kan. Ik wilde op het knopje voor 'aanpassen' klikken, maar mijn muis schoof erover heen alsof het knopje geen knopje was. Eerst dacht ik dat het wel aan mij zou liggen en heb ik de pagina vernieuwd. Toen dat niet werkte heb ik mijn browser vernieuwt, een andere browser geprobeerd en mijn computer aan en uit gezet. Niets werkte. Daarna wilde ik mijn rol quoten om overnieuw te posten omdat ik hem nog wel wilde veranderen en hij niet af was/is, maar dat scheen ook niet te lukken. Later ben ik naar de volgende pagina te gaan om te kijken hoe het daar zat en het bleek dat ik daar wel reacties kon quoten. In andere topics kon dat ook en het blijkt dus dat het alleen pagina negen van het Rollentopic van The Third Wizarding War betreft. Daarnaast kwam ik er ook achter dat ik geen enkel linkje kan aanklikken. Ik kan geen reactie schrijven wanneer ik op die pagina ben, niet naar een andere pagina gaan, spoilers openen en zelfs niets kopiëren. Ook staat mijn signature er raar bij en vanaf mijn post lijkt er een raar randje om de reacties te staat. Die laatste twee dingen kunnen denk ik wel duiden op dat het aan mijn reactie ligt, maar ik heb echt geen idee wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan. Eerst dacht ik dat het alleen aan mij lag, maar toen heb ik even gevraagd aan iemand anders of zij het ook heeft en dat bleek wel het geval te zijn. Het is denk ik niet echt een groot probleem als die ene pagina het niet doet omdat er verder denk ik toch vrij weinig mee wordt gedaan, al lijkt het mij wel heel erg vervelend om mijn rol weer te krijgen zoals hij was met alle lettertypes waarvan ik de naam ben vergeten en dat soort dingen. Daarnaast ben ik ook gewoon een nieuwsgierig aangelegen persoon en ben ik wel benieuwd wat er mis is.

    Hier is trouwens de link naar de pagina zelf.


    She was always looking for more..

    Dat is een probleem dat wel eens voor komt als je tonnen codes gebruikt en ergens de verkeerde hebt.
    Ik ga eens zien of ik het kan oplossen, want zo te zien zit het probleem in de laatste post van jou.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had hier ook al last van ja :/


    take me back to the basics and the simple life

    Dat gebeurd wel vaker. Als je de historie nog hebt kun je daar naar terug gaan en dan via daar de post even aanpassen. Je kunt de codes dan even weghalen en als het goed is gaat het dan weer goed allemaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scandal schreef:
    Dat is een probleem dat wel eens voor komt als je tonnen codes gebruikt en ergens de verkeerde hebt.
    Ik ga eens zien of ik het kan oplossen, want zo te zien zit het probleem in de laatste post van jou.


    Oké.
    Zoiets dacht ik al. Misschien gebruik ik over het algemeen te veel codes.
    In ieder geval bedankt!


    She was always looking for more..

    Het kan komen door je quote en foto code. Was bij iemand anders ook het geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Dat gebeurd wel vaker. Als je de historie nog hebt kun je daar naar terug gaan en dan via daar de post even aanpassen. Je kunt de codes dan even weghalen en als het goed is gaat het dan weer goed allemaal.


    Ah, jammer genoeg heb ik de historie niet meer. Ik had eerst gelijk de pagina weg geklikt toen ik dacht dat het aan mijn langzame computer lag.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ah, jammer genoeg heb ik de historie niet meer. Ik had eerst gelijk de pagina weg geklikt toen ik dacht dat het aan mijn langzame computer lag.


    Dan heb je de pagina toch nog wel in je browsergeschiedenis staan? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dan heb je de pagina toch nog wel in je browsergeschiedenis staan? (:


    Mijn browsergeschiedenis gaat niet verder dan tien pagina's en die heb ik al overschreden ben ik bang.
    Ik had beter op moeten letten, maar ik dacht er niet bij na.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Mijn browsergeschiedenis gaat niet verder dan tien pagina's en die heb ik al overschreden ben ik bang.
    Ik had beter op moeten letten, maar ik dacht er niet bij na.


    Tien pagina's maar? Welke windows heb je of welke internetbrowser gebruik je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Opgelost.
    Je was de begincode voor de kolommen vergeten. Dan kunnen nextcolumn en /columns ook niet werken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gonplei schreef:
    (...)

    Tien pagina's maar? Welke windows heb je of welke internetbrowser gebruik je?


    Torch.

    Maar dat is alleen maar een noodoplossing omdat mijn andere browsers volstaan met reclame.


    She was always looking for more..

    Scandal schreef:
    Opgelost.
    Je was de begincode voor de kolommen vergeten. Dan kunnen nextcolumn en /columns ook niet werken. =)


    Oh.

    Wel heel erg bedankt!

    Ik zal de volgende keer beter opletten.


    She was always looking for more..

    Misschien voor een volgende keer: via de mobiele versie lukt het vaak wel om je post te kunnen aanpassen. Je kunt dan gewoon via de computer op de mobiele versie gaan en dan je post aanpassen. Tenminste, dat had Erica een keer als oplossing gegeven, omdat je als mod ook niet op het aanpassen-knopje kon drukken, via de browserversie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jingim schreef:
    Misschien voor een volgende keer: via de mobiele versie lukt het vaak wel om je post te kunnen aanpassen. Je kunt dan gewoon via de computer op de mobiele versie gaan en dan je post aanpassen. Tenminste, dat had Erica een keer als oplossing gegeven, omdat je als mod ook niet op het aanpassen-knopje kon drukken, via de browserversie.


    Bedankt!

    Daar zal ik zeker aan denken.


    She was always looking for more..

    Ja, zo heb ik het opgelost. ^^
    Ik heb nu gewoon je post gemodereerd via de mobiele versie. De mobiele versie ervaart die problemen niet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury