• Omdat Naomi mij dwong aangezien ik wel een topic wilde maar stiekem eigenlijk geen zin had dit bij te houden. Dus houden we het allebei bij. xp

    HOOI! ELFIA! YAY! (:




    Zelf ga ik zaterdag 29 april naar Elfia toe. Maar onder ons Q'ers zullen er vast wel meer zijn die naar Elfia gaan. Althans, dat hoop ik. xp Het doel van dit topic is dan ook dat men van elkaar kan zien wie wanneer naar Elfia gaat, en eventueel kunnen er meetings georganiseerd worden? ^^ Plus.... Wat trek jij aan naar Elfia? *wbw*


    Het hele weekend


    Zaterdag 29 april
    Gibbs - Yolanda - 20 - Bruin corset, blauwe rok, blauwbruine laarzen, witte blouse met uitlopende mouwen en accessoires nog onbekend

    Zondag 30 april


    Elfia website btw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb er nu al zin in!
    Ben de laatste keer in Arcen voor het eerst geweest en heb de smaak te pakken nu. Ik hoop dus ook te gaan op 29 of 30 april, wel als het fatsoenlijk weer is natuurlijk.
    Ik weet het nog niet zeker, maar waarschijnlijk draag ik dan een Nederlands Landmacht uniform (DT2000) van de Sergeant der Eerste Klasse, Geneeskundig.

    Ik sta bij de stand van Zilver maar kom en meet meee :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er twee dagen (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben er zaterdag als Esdeath van Akame ga Kill!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mocht iemand in de buurt van Haarzuilens wonen en een slaapplekje overhebben dan hoor ik dat heel graag.(A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Mocht iemand in de buurt van Haarzuilens wonen en een slaapplekje overhebben dan hoor ik dat heel graag.(A)

    Dit ligt er een beetje aan hoeveel mensen er al bij mij blijven slapen, maar anders misschien wel.

    Ik ga ook op beide dagen. Op zaterdag als Azula en op zondag als The Winter Soldier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga normaal altijd maar nu waarschijnlijk niet met mijn rug. Ik baal echt als een stekker. D:


    The truth is out there.

    Ik ga zaterdag als Sokka^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WEEKENDTICKET!

    En ik ga als Elphaba (je weet wel, die groene heks uit de musical Wicked)
    (moet alleen nog een bezemsteel fiksen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Dit ligt er een beetje aan hoeveel mensen er al bij mij blijven slapen, maar anders misschien wel.

    Ik ga ook op beide dagen. Op zaterdag als Azula en op zondag als The Winter Soldier.

    That would be very nice. Let me know!!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga samen met mijn vriend twee dagen! *O*
    En ik ga hopen dat ik mijn Anastasia jurk nog kan maken en anders ga ik twee dagen als skeletpiraat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Dit ligt er een beetje aan hoeveel mensen er al bij mij blijven slapen, maar anders misschien wel.

    Ik ga ook op beide dagen. Op zaterdag als Azula en op zondag als The Winter Soldier.


    Inmiddels heb ik al een slaapplaatje gevonden bij een van mijn collega-auteurs, maar alsnog bedankt dat het misschien kon. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb ga de zondag! Woeeeh, zoveel zin in <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dit wordt de eerste Elfia in 5 jaar ofzo waar ik niet heen kan. Even in een hoekje huilen ofzo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Dit wordt de eerste Elfia in 5 jaar ofzo waar ik niet heen kan. Even in een hoekje huilen ofzo.


    I feel you. D:


    The truth is out there.