• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: #LEH - Superwoman & Humble The Poet

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 27 februari.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 5:12 ]


    16 - 09 - '17

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Ik vind het ook lastig, maar ik vind het nogal vreemd als ik kijk naar een vrouw die praat met een mannenstem en andersom.


    True. Wat kijk je dan?


    16 - 09 - '17

    Ugh ik ben weer misselijk hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Ugh ik ben weer misselijk hoor


    Oei, beterschap!


    16 - 09 - '17

    Hallooo! ;D


    wat was dit ookalweer

    Hellooo


    26 - 02 - '16

    Good afternoon peeps.
    M'n moeder wil dat ik ga leren voor mijn Engels examen Schrijven, maar dat doe ik de ochtend voordat het examen begint wel. Het is toch alleen een kwestie van de beleefdheidsregels uit je hoofd te leren, of ligt het nou aan mij?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ghehe, ik zit hier dom proberend om mijn grijns te onderdrukken. Ik heb niet eens een reden om te grijnzen. Of toch wel. Maar niet helemaal. Het is dom.
    Maar ik grijns. Ghehe :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hai!


    16 - 09 - '17

    Zweinstein schreef:
    Ghehe, ik zit hier dom proberend om mijn grijns te onderdrukken. Ik heb niet eens een reden om te grijnzen. Of toch wel. Maar niet helemaal. Het is dom.
    Maar ik grijns. Ghehe :'D

    Hahahaa, is toch juist leuk?


    -

    McLoughlin schreef:
    Good afternoon peeps.
    M'n moeder wil dat ik ga leren voor mijn Engels examen Schrijven, maar dat doe ik de ochtend voordat het examen begint wel. Het is toch alleen een kwestie van de beleefdheidsregels uit je hoofd te leren, of ligt het nou aan mij?

    Nee joh, je weet toch zelf hoe lang je voor iets hoeft te leren? Het heeft geen zin om bijvoorbeeld drie, vier uren lang een miezerige kleine hoofdstuk van niet eens drie paginas te leren. That's crazy talk.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:07 ]


    -

    Emison schreef:
    (...)
    Nee joh, je weet toch zelf hoe lang je voor iets hoeft te leren? Het heeft geen zin om bijvoorbeeld drie, vier uren lang een miezerige kleine hoofdstuk van niet eens drie paginas te leren. That's crazy talk.

    Jawel, maar ik ben iemand die meestal één dag van tevoren voor een halfuurtje tot een uur leert voor de toets/het examen of in sommige gevallen de dag van de toets/het examen.
    Ik ga ervan uit dat ik dat examen goed genoeg kan maken als ik het dezelfde dag eventjes doorneem.
    Alleen zou het wel fijn zijn als ik wist of we het examen op de computer mochten maken of met de hand moesten schrijven. Als het via de computer is, kan ik nog gebruik maken van Google Translate. (A)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:12 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kim, je weet toch van jezelf wat makkelijker is? Als jij het kan zonder te schrijven, dan leer je het zo. Wil je het liever leren door te schrijven, dan schrijf je?


    16 - 09 - '17

    Guys, this is so fucking weird!
    In welke kleur zien jullie deze jurk? Wit-goud of zwart-blauw?


    Ik zag het net in wit-goud en nu in het zwart-blauw. Fuck this, nu zie ik het weer in het wit-goud O_O

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:16 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zie in die jurk echt niet de kleuren wit-goud. Ik blijf zwart-blauw zien en niks anders.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    Ik zie in die jurk echt niet de kleuren wit-goud. Ik blijf zwart-blauw zien en niks anders.


    Dit is echt zo raar... Er is zelfs een artikel over deze jurk en mensen discussiëren op Twitter hierover. De ene ziet het in het wit-goud, de andere in het zwart-blauw. Serieus, ik heb het ook al in twee kleuren gezien, dat het veranderd enz O_O


    16 - 09 - '17