• Ik wil hem zo graag, hoe haal ik mijn moeder over?

    We hebben al 2 honden, daarom mag het niet. Ik heb al gezegd dat ik financieel alles regel

    http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/honden-retrievers-spaniels-en-waterhonden/m919709824-prachtige-engels-cocker-spaniels.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr#

    Ik twijfel tussen de zwarte hondjes


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ga jij nu ook om elk wissewasje een topic openen? :\

    Maar goed, als je het niet mag van je moeder omdat je er al twee hebt moet je je er maar bij neerleggen denk ik.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    Ga jij nu ook om elk wissewasje een topic openen? :\

    Maar goed, als je het niet mag van de moeder omdat je er al twee hebt moet je je er maar bij neerleggen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Ehm..... Je hebt al twee honden? Misschien kan je je argmumenten eens op tafel leggen (want je moeders argument is veel sterker atm) buiten dat jij alles finfancieel regelt.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou, het is je moeders huis dus als zij nee zegt dan moet je niet verder gaan zeuren.
    Bovendien, als je het gaat doen dan zou ik toch maar wat beter kijken waar je die puppy vandaan haalt. Want zomaar een beestje van Marktplaats halen lijkt me nou niet echt een strak plan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Nou, het is je moeders huis dus als zij nee zegt dan moet je niet verder gaan zeuren.
    Bovendien, als je het gaat doen dan zou ik toch maar wat beter kijken waar je die puppy vandaan haalt. Want zomaar een beestje van Marktplaats halen lijkt me nou niet echt een strak plan.


    Precies, doe ook een goede research. Onze hond komt ook van marktplaats en wij hebben eerst de hele naam achterhaald of er misschien verkeerde dingen over waren en of ze vaker nestjes hadden en hoe dat was. Dit was echter het eerste nestje, dus dat zat wel goed. Maar echt goed kijken, want er zijn genoeg broodfokkers op Marktplaats.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar ik denk eigenlijk dat als jullie al twee honden hebben, het misschien beter is om je daar voorlopig bij neer te leggen.

    Als je toch écht zeker weet dat je nog een hond wilt, daarvoor zou kunnen zorgen en ook in de toekomst voldoende tijd en geld voor het dier zou hebben, zou je kunnen proberen je moeder te laten zien dat je die verantwoordelijkheid aankunt door voor de twee honden die jullie al hebben te zorgen. Maar als je moeder vindt dat twee honden genoeg zijn en daarom geen derde wil, moet ik eerlijk zeggen dat ik haar wel begrijp.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    C6H12O6 schreef:
    Ga jij nu ook om elk wissewasje een topic openen? :\

    Maar goed, als je het niet mag van je moeder omdat je er al twee hebt moet je je er maar bij neerleggen denk ik.


    Voor zover ik weet is een forum daar voor, om een topic te openen. Zolang ik alles bij het juiste forumonderdeel plaats zie ik geen probleem.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet is een forum daar voor, om een topic te openen. Zolang ik alles bij het juiste forumonderdeel plaats zie ik geen probleem.


    Klopt, maar God heeft ons hersenen geschonken die zo gemaakt zijn dat we onze problemen kunnen oplossen (; Begrijp me goed, ik snap jouw redenering. Maar het is voor ons nogal vermoeiend als veel mensen om de simpelste problemen een topic gaan openen. Want tja... Q is eigenlijk niet gemaakt om jou aan een hond te helpen, snap je? ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Klopt, maar God heeft ons hersenen geschonken die zo gemaakt zijn dat we onze problemen kunnen oplossen (; Begrijp me goed, ik snap jouw redenering. Maar het is voor ons nogal vermoeiend als veel mensen om de simpelste problemen een topic gaan openen. Want tja... Q is eigenlijk niet gemaakt om jou aan een hond te helpen, snap je? ^^


    Nja, dan kan je die topics toch negeren? Dit is het dieren forumonderdeel, als je geen simpele topics wilt lezen, dan zou je hier niet moeten klikken, toch?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nja, dan kan je die topics toch negeren? Dit is het dieren forumonderdeel, als je geen simpele topics wilt lezen, dan zou je hier niet moeten klikken, toch?


    Daarin moet ik je gelijk geven. Ik heb niet zo'n problemen met dit topic hoor, maar het is meer dat het topic over het algemeen niet heel nuttig is. Anyway, ik probeer te verwoorden wat een aantal users boven mij en ik vinden over dat soort topics, no offence

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:45 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Daarin moet ik je gelijk geven. Ik heb niet zo'n problemen met dit topic hoor, maar het is meer dat het topic over het algemeen niet heel nuttig is. Anyway, ik probeer te verwoorden wat een aantal users boven mij en ik vinden over dat soort topics, no offence


    Nee, ik snap ja, maar ik vind zelf ook wel eens topics niet heel nuttig, maar daar reageer ik dan gewoon niet op.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nee, ik snap ja, maar ik vind zelf ook wel eens topics niet heel nuttig, maar daar reageer ik dan gewoon niet op.


    Ik meestal ook niet haha. Ik denk dat de irritatie komt doordat het lijkt alsof er steeds meer van dit soort topics komen. Er was een paar weken geleden een user die constant échte onzintopics opende die geen inhoud hadden. Misschien dat we/ze daarom niet zo veel kunnen hebben hihi :$

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nja, dan kan je die topics toch negeren? Dit is het dieren forumonderdeel, als je geen simpele topics wilt lezen, dan zou je hier niet moeten klikken, toch?


    Ik zie al jouw topics alsnog als ik op actieve topics klik. (cat) Oh, een goede! Stop alles in offtopic, dan hebben we er geen last van!


    Your make-up is terrible

    OT : Ja als die puppy is opgegroeid wil je zeker weer een nieuwe puppy he? Wees eens blij met je 2 maatjes!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 14:13 ]

    Een puppy blijft niet voor eeuwig een puppy eh. Als ik jou was zou ik blij zijn met de honden die je al hebt en pas na gaan denken over een nieuwe als die honden er niet meer zijn en je het leuke gezelschap van een hond mist.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •