• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand
    Aflevering 8: Martine Sandifort
    Aflevering 9: Chris Zegers


    Waarde van de pot:
    €10.500,-


    DE VERLIEZER
    Marlijn Weerdenburg


    DE WINNAAR:
    Rik van der Westerlaken


    DE MOL:
    Margriet van der Linden


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 23:09 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hey, ik ben ook een Molloot, ik heb ook een Molboekje! (cool)

    JamesPotter_11 schreef:
    Hey, ik ben ook een Molloot, ik heb ook een Molboekje! (cool)


    *leest username* huh, heb ik dat gepost? *leest nog eens* ohhhh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik sta ook niet eens in de Mollotenlijst :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zal het vanavond allemaal bijwerken, oops


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik in de Mollotenlijst? (A)

    Hmpf, ik verdacht Martine. Rik was mijn tweede mol vanaf het begin al, en hij zit er nog steeds in dus ik denk dat ik toch voor R,k ga.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 10:42 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ow, mag ik er ook bij? c:

    Ik heb in de widm app al mijn punten op één na op Rik ingezet en die ene op margriet, zodat ik er in ieder geval niet uitlig als ik het fout blijk te hebben :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Haal mij er maar af, ik heb het niet bij kunnen houden :')
    Ik was Bamboe, btw.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    -

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 21:26 ]


    16 - 09 - '17

    Neeee Chris ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jammer van Chris, maar hij is nooit mijn mol geweest, dus ik zag het ergens wel aankomen. Of hij ging eruit, of Marlijn.

    Mijn gok is dat Marlijn wint, Rik verliest en Margriet de mol is. Dit weet ik helemaal zeker. Not.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    lukesirwin -> martinski


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wiarda schreef:
    Jammer van Chris, maar hij is nooit mijn mol geweest, dus ik zag het ergens wel aankomen. Of hij ging eruit, of Marlijn.

    Mijn gok is dat Marlijn wint, Rik verliest en Margriet de mol is. Dit weet ik helemaal zeker. Not.

    Grappig, ik denk noujuist dat Rik of Marlijn de mol is. De grap is alleen, als Marlijn de mol is, dan is de winnaar een pure toeval, omdat ze (Rik en Margriet) allebei op elkaar zitten. Al ik moet ik heel eerlijk zeggen dat ik Margriet ook nog best verdacht vind. Het is best moeilijk dit jaar.

    Gaat er iemand toevallig volgende week naar Amsterdam? Ik wil best gaan, maar ik heb (geloof ik) niemand om mee te gaan. Ik ga nog een vriendin vragen, maar ik geloof dat ze niet zo'n WIDM-volger is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Grappig, ik denk noujuist dat Rik of Marlijn de mol is. De grap is alleen, als Marlijn de mol is, dan is de winnaar een pure toeval, omdat ze (Rik en Margriet) allebei op elkaar zitten. Al ik moet ik heel eerlijk zeggen dat ik Margriet ook nog best verdacht vind. Het is best moeilijk dit jaar.

    Gaat er iemand toevallig volgende week naar Amsterdam? Ik wil best gaan, maar ik heb (geloof ik) niemand om mee te gaan. Ik ga nog een vriendin vragen, maar ik geloof dat ze niet zo'n WIDM-volger is.


    Ik zou wel willen, maar ik mag niet :c




    Trouwens, mijn theoriën over deze aflevering:

    Titel van de aflevering was 'zinloos'.
    - Rik zat in de bus als enige met een oortje in, terwijl hij met de rest in de bus gewoon aan het praten was. Had hij dat oortje dan zinloos in?
    - Geld behalen voor die laatste opdracht leek ook wel zinloos, aangezien Rik een zin niet had doorgeschreeuwd.
    - Rik pakte twee jokers af van Chris, die er toen uit ging. Rik gaf daarna een van de jokers aan Marlijn. Was het jokers afpakken zinloos, omdat hij ze als mol toch niet nodig heeft en er daarom eentje aan Marlijn gaf?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wiarda schreef:
    Jammer van Chris, maar hij is nooit mijn mol geweest, dus ik zag het ergens wel aankomen. Of hij ging eruit, of Marlijn.

    Mijn gok is dat Marlijn wint, Rik verliest en Margriet de mol is. Dit weet ik helemaal zeker. Not.

    Hmm, ik denk ook dat Marlijn wint (helaas, ik had het Chris zozeer gegund om te winnen), maar Rik blijft toch mijn mol


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    HAHAHAHAHA,

    Voor de zevende keer is mijn mol eruit. Nu heb ik al mijn overige 94 punten maar op Rikje ingezet en ik hoop dat hij de mol is, anders is dit echt heel slecht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!