• ________________________________________________________________________

    Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*
    "Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van Mevrouw Romee Trohman.


    • De Spammers •
    Leonie De Leeuw.
    Ilonamazing.
    Laurawesome
    Yo Yo Ro Ro.
    Henkje.
    Mayonaise.
    Floor Met Haar Kontobsessie
    Xantheve.
    Marie Jolie.
    Opper Perv.
    Holy Julie.
    Sha're Onuitspreekbaar.
    Auto.
    Ananas.
    Sherlock.
    Leahhhh.
    Jaimy
    Yu Paraplu

    Leden van onze hechte familie:
    Eleutheromania • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spant •
    Cave • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    AmeliorateIrmha Laura • De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft •
    TrohmanHarry Romee • De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt. •
    IniminicumJente Henk • De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen •
    Meraki_Romano • Marjolein • De Percy-Jackson verslaafde van wie haar zusje ook op Q zit en die een tostiverslaafde is •
    Heffron • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    DocRoe • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Desiderium • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Chronos • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    SyntaxJulie • De persoon die nu de hele tijd klooit met Zapfino en lettergrote 20 terwijl zij eigenlijk gewoon een heel vaag en dommig iemand is die in plaats van aan deuren waar in Zapfino lettergrote 20 'DUWEN' op staat, de deur naar zich toe probeert te trekken en die een superawesome username heeft •
    DistanceKatniss • Carianne • De simsverslaafde die te veel denkt aan koekjes en een Hunger Games fan is •
    SabaismAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    MassacresXanthe Sherlock • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels •
    _dealwithit_ • Jaimy • De persoon die Auto's beste vriendin is, maar bijna nooit online is •
    Cynefin • Yu • De persoon die mega goed covers kan maken •

    Ships die je moet shippen:
    • Roomijs
    • Nixan
    • Maxilena
    • Jummy
    • Lewily
    • Christarel
    • Katharchie
    • Chestianna
    • Elisawyer
    • Jamilla
    • Marchie
    • Evelirius
    • Jilly
    • Tedoire
    • Calose
    • Calily
    • Lucassy
    • Julana

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco Lachowski • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Ashley Benson • Shay Mitchell • Lucy Hale • Troian Bellisario • Keegan Allen • Ian Harding • Torrey DeVitto • Tyler Blackburn • Sasha Pieterse • Janel Parrish • Tammin Sursok • Lindsey Shaw • Drew Van Acker •

    • Wees aardig voor elkaar •
    • Laatste reactie krijgt het nieuwe topic •
    • Ship de ships en aanbid de aanbeden personen •
    • You May Join If You Want •
    • Username veranderingen graag doorgeven •
    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.


    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 8:17 ]


    all because i liked a girl

    Massacres schreef:
    (...)En ik ben nog altijd in een pedostemming van gisteren :Y)



    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Hierdoor, maar als je gevoelig bent voor eender welk soort smut, zou ik het niet lezen als ik jou was
    Ik maak aanstalten om de deur te openen, maar ik hoor iets vallen en dat houd me tegen. Dat en Rileys arm. Ik kijk naar zijn gezicht en hij kijkt me gespannen aan.
    "Riley, wat doe je?" vraag ik onbegrijpend aan hem.
    "Je blijft." zegt hij met een diepe stem, gevolgd door een diepe en dierlijke grom. Ik kan even niks doen of denken door de vertraging van de alcohol, maar dan pakt hij mijn schouders vast en drukt zijn lippen zacht op de mijne. Ik doe niks en denk eraan dat ik de dierlijke grom van even geleden als sexy beschouw en dan pakt hij mijn polsen vast en pint ze tegen de muur. Maar in plaats van zijn lippen om de mijne te plaatsen laat hij ze tergend traag over mijn kaak naar beneden gaan. Terwijl ik al een aantal keren probeer een kreun te onderdrukken, kan ik het toch niet binnenhouden bij een plekje op mijn hals. Om me nog eens extra hard te pesten bijt hij erin en begint dan zacht te zuigen. Ik kreun diep en ik vind al snel mijn weg weer terug naar zijn lippen die makkelijk meegeven. Ik leg mijn handen op zijn kont en duw hem dichter naar me toe en even later heeft hij mijn jasje en T-shirt weten uit te trekken. Ik neem nu ook de onderkant van zijn shirt vast en al snel ligt het ergens anders in de gang. Ik druk nu kusjes op zijn borstkas en ook hij begint te kreunen, maar ondertussen frutselt hij aan de knoop van mijn broek die ik al snel achterwege moet laten omdat hij in de weg hangt. Met mijn mond nog steeds op de zijne, en verstand op nul, speelt hij een spelletje met mijn tong. Om me nog eens extra op te winden streelt hij met zijn hand over mijn boxer, waardoor het ding wel héél hard begint te spannen. Hij leidt me naar de woonkamer en duwt me dan, zacht, op zijn bank en gaat boven op me zitten, zijn lippen verlaten geen moment de mijne. Als ik een beetje benauwd word van de frustratie verbreek ik het spelletje even.
    "Broek uit," stoot ik diep hijgend uit en leg mijn handen op zijn best smalle heupen. Dan gaat hij recht zitten en doet zijn jogging veel te traag naar mijn zin uit en gooit hem ergens onbekend heen.
    "Heupen omhoog," zegt hij en ik gehoorzaam maar al te graag. Als hij mijn boxer van mijn heupen haalt voelt dat als een verlichting, want het ding spant veel te hard bij een erectie. Riley maakt aanstalten naar beneden, maar ik besluit anders en draai de rollen om. Ik pak zijn armen vast en pin ze achter zijn hoofd, hoe dominant hij net was, zo submissive gaat hij nu zijn. Hij spartelt even tegen maar lijkt al snel te beseffen dat het niet gaat helpen en stopt er dan ook mee. Ik laat hem los en trek zijn boxershort ruw naar beneden om daarna mij een weg naar beneden te banen over zijn borstkas tot ik aan zijn erectie kom. Ik neem zijn penis in mijn mond en ik voel hoe hij even stopt met ademen en ik probeer eerst een paar dingen uit om te zien wat hij fijn vindt, en ik weet dat ik het gevonden heb als hij genietend zijn ogen sluit en in opwinding zijn bekken omhoog stoot, waardoor ik even licht moet kokhalzen.
    "Sorry," verontschuldigd hij zich, maar ik grom alleen maar en trek me er niets van aan. Ik voel zijn vingers in mijn haar en af en toe trekt hij eraan om dan vervolgens een luide kreun van genot uit te stoten. Ik besluit dat het tijd is om het over een andere boeg te gooien en haal zijn erectie uit mijn mond. Hij protesteert zacht maar ik laat hem niet uitspreken.
    "Draai je om." zeg ik autoritair, alsof hij mijn eigendom is.
    "Wat?" Dat ene woordje dat nogal verdwaasd uit zijn mond komt laat me grinniken.
    "Ga op je knieën zitten en steun op je handen." commandeer ik en na een paar seconden twijfelen doet hij het toch waardoor mijn grijns alsmaar breder wordt. Ik breng een vinger bij hem naar binnen op een onverwacht moment en trekt er een soort schok door zijn lichaam. Ik krom hem lichtjes voor ik een tweede naar binnen breng.
    "Heb je eigenlijk wel eens seks gehad met een jongen?" vraag ik hem, mijn adem zwaar en mijn stem lager dan mijn spreekstem. Hij jammert zachtjes en daar trek ik mijn conclusies uit. "Ik neem aan van niet." zeg ik terwijl ik nog even verder ga om hem te laten wennen aan het gevoel. "Probeer te ontspannen, oké?" zeg ik en druk een kusje op zijn onderrug tot hij knikt. Ik neem zijn lenden vast en laat mijn vriend in hem glijden tot ik helemaal in hem zit. Ik wacht even op Rileys reactie
    "Toe maar." zegt hij, maar het klinkt toch een beetje benepen. Ik stoot naar binnen en laat mijn handen naar zijn heupen dwarrelen, in eerste instantie doet hij niets en ben ik de enige die kreunen uitstoot, maar daar komt al snel verandering in en zijn stilte verdwijnt in luid gekreun. Ik stoot nog wat verder en hij begint zwaar te hijgen. "Fuck. Precies daar. Sneller. Maxwell, alsjeblieft..." Ik druk een kusje op zijn schouderblad en op zijn tatoeage om vervolgens het tempo nog wat op te voeren en het is duidelijk dat Riley het niet lang meer zal uithouden. Nog meer gehijg en gekreun. Om hem nog wat meer te teasen begin ik hem ook af te trekken terwijl ik nog steeds hard in hem stoot. De rush van alcohol zindert door mijn lichaam en drijft me tot mijn uiterste.
    "Ik hou het niet meer," hijgt hij dan zwaar en ik voel zijn lijf onder de trillen.
    "Wacht." gebied ik en duw nog een aantal keer diep voor ik hem toestemming geef om te komen. Mijn naam komt in een luide schreeuw over zijn lippen gerold. Ik vloek als ik nattigheid voel aan mijn handen, maar paar seconden kom ik ook in hem klaar. ik trek me terug en hij liet zich nog natrillend op de bank vallen. Ik ga tegen hem liggen en ik sla mijn armen om hem heen en voel hoe ik wegglijd in een diepe, maar vrij onrustige slaap.

    Volgende ochtend
    Ik word wakker met een verdwaasd hoofd en een licht dringende hoofdpijn. Ik ga rechtop zitten en wil mijn benen van mijn bed afzwaaien, tot ik besef dat dit niet mijn bed is, Riley naast me ligt en we beiden poedelnaakt zijn. Ik graaf herinneringen op uit mijn brein van vorige nacht.
    "Damn!" schreeuw ik en word volledig wakker. Ik duw Riley uit de zetel en spring er vervolgens zelf uit om mijn spullen van de grond af te grissen en in een sneltreintempo aan te doen. Als ik een auto hoor stoppen kijk ik door het raam. "Verdorie, Riley, maak dat je toonbaar bent! Adriana staat binnen een minuut aan de voordeur en ik heb geen zin om dat hele seksgeval van deze nacht uit te leggen. Dus raap jezelf bij elkaar, man en veeg die vlek van je zetel af." commandeer ik licht in paniek. "En laat mij het woord doen bij leugens, ik lieg beter dan jij." sis ik en fatsoeneer mezelf en probeer de kraag van mijn jasje tegen de rode vlek in mijn nek op te zetten. Ik haal in een sneltreintempo mijn hand door mijn haar en besluit dat het goed genoeg is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Hierdoor, maar als je gevoelig bent voor eender welk soort smut, zou ik het niet lezen als ik jou was
    Ik maak aanstalten om de deur te openen, maar ik hoor iets vallen en dat houd me tegen. Dat en Rileys arm. Ik kijk naar zijn gezicht en hij kijkt me gespannen aan.
    "Riley, wat doe je?" vraag ik onbegrijpend aan hem.
    "Je blijft." zegt hij met een diepe stem, gevolgd door een diepe en dierlijke grom. Ik kan even niks doen of denken door de vertraging van de alcohol, maar dan pakt hij mijn schouders vast en drukt zijn lippen zacht op de mijne. Ik doe niks en denk eraan dat ik de dierlijke grom van even geleden als sexy beschouw en dan pakt hij mijn polsen vast en pint ze tegen de muur. Maar in plaats van zijn lippen om de mijne te plaatsen laat hij ze tergend traag over mijn kaak naar beneden gaan. Terwijl ik al een aantal keren probeer een kreun te onderdrukken, kan ik het toch niet binnenhouden bij een plekje op mijn hals. Om me nog eens extra hard te pesten bijt hij erin en begint dan zacht te zuigen. Ik kreun diep en ik vind al snel mijn weg weer terug naar zijn lippen die makkelijk meegeven. Ik leg mijn handen op zijn kont en duw hem dichter naar me toe en even later heeft hij mijn jasje en T-shirt weten uit te trekken. Ik neem nu ook de onderkant van zijn shirt vast en al snel ligt het ergens anders in de gang. Ik druk nu kusjes op zijn borstkas en ook hij begint te kreunen, maar ondertussen frutselt hij aan de knoop van mijn broek die ik al snel achterwege moet laten omdat hij in de weg hangt. Met mijn mond nog steeds op de zijne, en verstand op nul, speelt hij een spelletje met mijn tong. Om me nog eens extra op te winden streelt hij met zijn hand over mijn boxer, waardoor het ding wel héél hard begint te spannen. Hij leidt me naar de woonkamer en duwt me dan, zacht, op zijn bank en gaat boven op me zitten, zijn lippen verlaten geen moment de mijne. Als ik een beetje benauwd word van de frustratie verbreek ik het spelletje even.
    "Broek uit," stoot ik diep hijgend uit en leg mijn handen op zijn best smalle heupen. Dan gaat hij recht zitten en doet zijn jogging veel te traag naar mijn zin uit en gooit hem ergens onbekend heen.
    "Heupen omhoog," zegt hij en ik gehoorzaam maar al te graag. Als hij mijn boxer van mijn heupen haalt voelt dat als een verlichting, want het ding spant veel te hard bij een erectie. Riley maakt aanstalten naar beneden, maar ik besluit anders en draai de rollen om. Ik pak zijn armen vast en pin ze achter zijn hoofd, hoe dominant hij net was, zo submissive gaat hij nu zijn. Hij spartelt even tegen maar lijkt al snel te beseffen dat het niet gaat helpen en stopt er dan ook mee. Ik laat hem los en trek zijn boxershort ruw naar beneden om daarna mij een weg naar beneden te banen over zijn borstkas tot ik aan zijn erectie kom. Ik neem zijn penis in mijn mond en ik voel hoe hij even stopt met ademen en ik probeer eerst een paar dingen uit om te zien wat hij fijn vindt, en ik weet dat ik het gevonden heb als hij genietend zijn ogen sluit en in opwinding zijn bekken omhoog stoot, waardoor ik even licht moet kokhalzen.
    "Sorry," verontschuldigd hij zich, maar ik grom alleen maar en trek me er niets van aan. Ik voel zijn vingers in mijn haar en af en toe trekt hij eraan om dan vervolgens een luide kreun van genot uit te stoten. Ik besluit dat het tijd is om het over een andere boeg te gooien en haal zijn erectie uit mijn mond. Hij protesteert zacht maar ik laat hem niet uitspreken.
    "Draai je om." zeg ik autoritair, alsof hij mijn eigendom is.
    "Wat?" Dat ene woordje dat nogal verdwaasd uit zijn mond komt laat me grinniken.
    "Ga op je knieën zitten en steun op je handen." commandeer ik en na een paar seconden twijfelen doet hij het toch waardoor mijn grijns alsmaar breder wordt. Ik breng een vinger bij hem naar binnen op een onverwacht moment en trekt er een soort schok door zijn lichaam. Ik krom hem lichtjes voor ik een tweede naar binnen breng.
    "Heb je eigenlijk wel eens seks gehad met een jongen?" vraag ik hem, mijn adem zwaar en mijn stem lager dan mijn spreekstem. Hij jammert zachtjes en daar trek ik mijn conclusies uit. "Ik neem aan van niet." zeg ik terwijl ik nog even verder ga om hem te laten wennen aan het gevoel. "Probeer te ontspannen, oké?" zeg ik en druk een kusje op zijn onderrug tot hij knikt. Ik neem zijn lenden vast en laat mijn vriend in hem glijden tot ik helemaal in hem zit. Ik wacht even op Rileys reactie
    "Toe maar." zegt hij, maar het klinkt toch een beetje benepen. Ik stoot naar binnen en laat mijn handen naar zijn heupen dwarrelen, in eerste instantie doet hij niets en ben ik de enige die kreunen uitstoot, maar daar komt al snel verandering in en zijn stilte verdwijnt in luid gekreun. Ik stoot nog wat verder en hij begint zwaar te hijgen. "Fuck. Precies daar. Sneller. Maxwell, alsjeblieft..." Ik druk een kusje op zijn schouderblad en op zijn tatoeage om vervolgens het tempo nog wat op te voeren en het is duidelijk dat Riley het niet lang meer zal uithouden. Nog meer gehijg en gekreun. Om hem nog wat meer te teasen begin ik hem ook af te trekken terwijl ik nog steeds hard in hem stoot. De rush van alcohol zindert door mijn lichaam en drijft me tot mijn uiterste.
    "Ik hou het niet meer," hijgt hij dan zwaar en ik voel zijn lijf onder de trillen.
    "Wacht." gebied ik en duw nog een aantal keer diep voor ik hem toestemming geef om te komen. Mijn naam komt in een luide schreeuw over zijn lippen gerold. Ik vloek als ik nattigheid voel aan mijn handen, maar paar seconden kom ik ook in hem klaar. ik trek me terug en hij liet zich nog natrillend op de bank vallen. Ik ga tegen hem liggen en ik sla mijn armen om hem heen en voel hoe ik wegglijd in een diepe, maar vrij onrustige slaap.

    Volgende ochtend
    Ik word wakker met een verdwaasd hoofd en een licht dringende hoofdpijn. Ik ga rechtop zitten en wil mijn benen van mijn bed afzwaaien, tot ik besef dat dit niet mijn bed is, Riley naast me ligt en we beiden poedelnaakt zijn. Ik graaf herinneringen op uit mijn brein van vorige nacht.
    "Damn!" schreeuw ik en word volledig wakker. Ik duw Riley uit de zetel en spring er vervolgens zelf uit om mijn spullen van de grond af te grissen en in een sneltreintempo aan te doen. Als ik een auto hoor stoppen kijk ik door het raam. "Verdorie, Riley, maak dat je toonbaar bent! Adriana staat binnen een minuut aan de voordeur en ik heb geen zin om dat hele seksgeval van deze nacht uit te leggen. Dus raap jezelf bij elkaar, man en veeg die vlek van je zetel af." commandeer ik licht in paniek. "En laat mij het woord doen bij leugens, ik lieg beter dan jij." sis ik en fatsoeneer mezelf en probeer de kraag van mijn jasje tegen de rode vlek in mijn nek op te zetten. Ik haal in een sneltreintempo mijn hand door mijn haar en besluit dat het goed genoeg is.


    #Toolongtoread


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    #Toolongtoread
    Is misschien ook niet bestemd voor jou 14-jarige oogjes :Y) hehe pedoface


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Is misschien ook niet bestemd voor jou 14-jarige oogjes :Y) hehe pedoface


    Haha

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 16:28 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha
    GOD DIE GIFS *faints*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Q:Diva.
    A: Marry Poppins?
    -Sebastian Stan 2014


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb last van levensgedachtes.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "Life is here for fucks, not for love." I have the feeling this one really makes sense


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thanks for creeping me out.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh god, geweldig :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guys. Ik wil schijven, en zonet had ik een heel fab idee, maar nu ben ik m'n idee kwijt :c


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Guys. Ik wil schijven, en zonet had ik een heel fab idee, maar nu ben ik m'n idee kwijt :c
    nawh ik heb 16+ uitspattingen very weird


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jullie zijn rustig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Massacres schreef:
    (…) nawh ik heb 16+ uitspattingen very weird


    Aha.

    @Floor: Yeah, ik heb tot nu toe vooral gelezen en er zijn zo weinig mensen online due the vakantie :c


    take me back to the basics and the simple life