• Ik heb het idee dat zowat de helft van de Belgen aan scouting doet of gedaan. Dus nu mijn vraag voor de Belgische Q'ers: doe jij aan scouting :Y) ?
    En als je Nederlands bent; gelieve het niet in te vullen :')

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 22:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier ben ik dus zo benieuwd naar.


    Your make-up is terrible

    Lol. Ik ben de enigste die tot nu toen invulde. :'D Maar neen. Niet iedereen (of de helft) doet scouts van Begië. Je hebt ook nog andere jeugdbewegingen, en dan doet zeker wel de helft aan jeugdbeweging.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope, nooit gedaan.


    16 - 09 - '17

    Jep, maar ik ben Nederlands, dus ik tel niet ;')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, nee en ik ben Nederlands wint met een enorme meerderheid op deze manier. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, maar ik ken wel heel veel mensen die aan een jeugdbeweging hebben gedaan of nog steeds doen. :')


    Take me to wonderland

    Scouts heb ik niet gedaan, maar ik toen ik klein was wel in een andere jeugdbeweging. Maar lang heb ik daar niet bij gezeten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Als je met scouting algemeen een jeugdbeweging bedoeld, dan ja! Maar als je er de scouts en gidsen mee bedoeld dan nee..
    Ik zit wel al 14 jaar in de Chiro (dat naast scouts ook een grote jeugdbeweging in Vlaanderen is), ben dit jaar zelfs hoofdleiding (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Als je met scouting algemeen een jeugdbeweging bedoeld, dan ja! Maar als je er de scouts en gidsen mee bedoeld dan nee..
    Ik zit wel al 14 jaar in de Chiro (dat naast scouts ook een grote jeugdbeweging in Vlaanderen is), ben dit jaar zelfs hoofdleiding (:


    Wat is het verschil dan?


    Your make-up is terrible

    Nope. Ik heb het raar genoeg niet zo voor jeugdbewegingen (ik heb in een ver verleden bij de Chiro gezeten, maar ik kwam de helft van de tijd niet opdagen en vond het enorm saai).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Neen, maar ik heb het ooit een paar maand gedaan. Ik haatte de leiders zo hard dat ik gestopt ben. :'D

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 18:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat is het verschil dan?


    Tussen Chiro en Scouts of tussen Gidsen & Scouts en Scouts?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    (...)

    Tussen Chiro en Scouts of tussen Gidsen & Scouts en Scouts?


    Chiro doen andere activiteiten, al hangt dat ook meer af van Chiro tot Chiro en scouts tot scouts.
    Bij de scouts krijg je trouwens een totem en dat krijg je bij Chiro's niet.
    Het verschil bij scouts en gidsen is dat scouts voor jongens is of jongens en meisjes gemengd. Gidsen is alleen meisjes.
    Ik zit in feite bij de gidsen. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope, vroeger wou ik altijd wel. Maar 3/5 van mijn vriendengroep zit nog in een scoutinggroep nu.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Uptown schreef:
    (...)

    Chiro doen andere activiteiten, al hangt dat ook meer af van Chiro tot Chiro en scouts tot scouts.
    Bij de scouts krijg je trouwens een totem en dat krijg je bij Chiro's niet.
    Het verschil bij scouts en gidsen is dat scouts voor jongens is of jongens en meisjes gemengd. Gidsen is alleen meisjes.
    Ik zit in feite bij de gidsen. (:


    Ik wist het verschil van het eerste (het tweede niet, haha), dus vroeg ik het aan Nikki. Maar bedankt om 't even uit te leggen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried