• hey hoi, met de vakantie verveel ik me soms wel eens en aangezien 9 van de 10 films die ik wil zien niet op Netflix te vinden zijn leek het me handig popcorn time te downloaden. Voordat ik dit wilde doen wou ik eerst rondvragen of het wel veilig was. Sinds zes maanden heb ik namelijk een macbook air en wil ik liever geen erg gewaagde dingen doen. :')

    Dus, mijn vraag aan jullie is; hebben jullie popcorn time? Hebben jullie er wel eens problemen mee gehad of lag dat aan iets anders en is er iets wat ik erover moet weten?

    Bedankt alvast. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het enige wat mij irriteert is dat hij vaak vast loopt, maar verder is het veel beter dan Netflix!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is redelijk veilig en wel illegaal. Maar de officiële sites zijn net offline gehaald.

    Het is veilig, maar er is niet zo'n hele grote keuze aan films en hij loopt vaak vast.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Het is veilig, maar er is niet zo'n hele grote keuze aan films en hij loopt vaak vast.


    Grotere keuze dan Netflix :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bij mij loopt ‘ie zo erg vast dat ik hem niet meer gebruik.

    Bij mij doet ie het veel beter, en het is veillig. Nadelen zijn wel het is illegaal en geen nederlands ondertiteling. Verders is het gwn geweldig :)

    FiftyShades schreef:
    Het is redelijk veilig en wel illegaal. Maar de officiële sites zijn net offline gehaald.


    Oh? Echt waar? Ik zit namelijk op een site die mij werd aangeraden door een vriend en die doet het gewoon. Er zijn twee verschillende sites namelijk toch?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    WolfieBlackfire schreef:
    Bij mij doet ie het veel beter, en het is veillig. Nadelen zijn wel het is illegaal en geen nederlands ondertiteling. Verders is het gwn geweldig :)


    Bij mij is er wel Nederlandse ondertiteling?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bij mij deed ie het ook niet zo goed, dus ik heb het nooit meer gebruikt. Daarna vond ik een andere website waarbij je gewoon gratis HD films kunt streamen en dat vind ik veel fijner. Dan hoef je ook niks de downloaden en zo.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Bij mij deed ie het ook niet zo goed, dus ik heb het nooit meer gebruikt. Daarna vond ik een andere website waarbij je gewoon gratis HD films kunt streamen en dat vind ik veel fijner. Dan hoef je ook niks de downloaden en zo.


    Dat heb ik dus ook een tijdje gedaan maar nu wil ik enkele films zien die gewoon weg niet zo makkelijk te vinden zijn en waaronder één de halve film in een Russisch dialoog werd gesproken dus dacht ik; hey maybe popcorn time. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hij is idd illegaal, en de overheid is bezig zijn sites er af te halen. Ik vraag me af of het je nog lukt hem te krijgen, maar mocht dat zo zijn, veel plezier! (:

    Vele films, werkt goed, maar loopt enorm vaak vast.
    Moet je echt regelmatig opnieuw installeren en soms zelfs een paar uur laten staan voor je een film kan gaan kijken x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    WolfieBlackfire schreef:
    Bij mij doet ie het veel beter, en het is veillig. Nadelen zijn wel het is illegaal en geen nederlands ondertiteling. Verders is het gwn geweldig :)


    Er is wel Nederlandse ondertiteling hoor :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bedankt iedereen, ik heb het geprobeerd maar ik vind het niet echt wat dus ik heb het er eigenlijk net zo snel weer af gehaald. :') Misschien als ik ooit een een film zoek dat ik het wel weer gebruik want op zich staat elke film die in de bioscoop is geweest er nu op.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    100% illegaal, maar het is echt super chill. Ik heb hem ook op mijn nieuwe mac staan, die zijn over het algemeen gewoon goed beschermd tegen virussen en zo ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.