• Ik word nu vandaag al twee keer gebeld geweest door een nummer.
    De tweede keer heb ik gewoon opgenomen maar niets gezegt.
    Ik hoor zo vage geluiden op de achtergrond. Een film ofzo met gepraat.
    Nu mijn vraag is weet iemand een site waar ik achter kan komen van wie die nummer is?
    Want ik stoor er mij echt aan. Ik heb er al een sms naar gestuurd maar geen reactie.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zou het om eerlijk te zijn gewoon negeren.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Ik zou het om eerlijk te zijn gewoon negeren.


    Ja en als die mij morgen of straks weer belt?
    Das wel niet leuk hoor. Ik wil het gewoon achterhalen.
    Vind het maar raar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik snap het probleem niet zo. Mij gebeurt het ook wel eens. Gewoon niet opnemen en laten gaan :'D


    26 - 02 - '16

    Soms wil er nog wel eens een naam naar boven komen als je het nummer invoert bij google (:

    Of jij belt dat nummer zelf terug, maar zorgt er wel voor dat je onbekend belt (:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Chrysalism schreef:
    Ik snap het probleem niet zo. Mij gebeurt het ook wel eens. Gewoon niet opnemen en laten gaan :'D


    Ja weet ik wel. Maar vind het toch vreemd dat die persoon me twee keer belde.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Daniellaaa schreef:
    Soms wil er nog wel eens een naam naar boven komen als je het nummer invoert bij google (:

    Of jij belt dat nummer zelf terug, maar zorgt er wel voor dat je onbekend belt (:


    Helpt dat als ik gewoon dat nummer in tik bij google?
    Waarschijnlijk niet a ja. Want ik heb geen naam van die persoon.
    Er staat onbekend op. Nee dat nummer zou ik nooit zelf durven terug bellen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Helpt dat als ik gewoon dat nummer in tik bij google?
    Waarschijnlijk niet a ja. Want ik heb geen naam van die persoon.
    Er staat onbekend op. Nee dat nummer zou ik nooit zelf durven terug bellen.


    Ja, gewoon dat nummer intoetsen bij google! Soms wil er dan een naam verschijnen, maar soms ook niet hoor!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Je kan het inderdaad eens proberen, maar het lukt niet altijd. Ik zou niet meer opnemen in het vervolg, want stel dat het iemand is die uit het buitenland belt, of dat je er geld door kwijt raakt of zo :')


    What would Emma do?

    Kan best wel eens een of ander raar bedrijf zijn dat willekeurige nummers belt. Even googelen, en niks zeggen als ze je weer bellen en je opneemt, maar t best natuurlijk gewoon niet opnemen. Zo'n probleem is 't niet.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben wel vaker random gebeld, waarschijnlijk vinden ze het nu even grappig en hebben ze morgen weer iemand anders.

    Het gebeurt echt heel veel mensen :'D


    wat was dit ookalweer

    Je kan het nummer toch ook gewoon blokkeren?


    Mhm?

    Niet als het onbekend is, lijkt me

    Negeren / belmeniet registratie / provider het nummer laten blokkeren


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarschijnlijk is dat een buitenlands 'bedrijf' dat mensen rare vragen gaat stellen en zich voordoet als bijv. Windows. De achtergrondgeluiden zijn volgens mij andere mensen die, net als degene die jou belt, mensen proberen voor de gek te houden via de telefoon.
    Nooit je naam zeggen en vooral niet ingaan op hun voorstellen. Ik heb weleens gehoord dat ze het telefoongesprek verknippen en dat het dan net lijkt alsof jij ergens op ingestemd hebt.
    Omdat het bellen een soort 'lopende band werk' is, zullen ze de telefoon ook nooit zo lang over laten gaan als normale mensen die jou bellen dat doen. Tijd is namelijk geld, en geld is mensen in de maling nemen.
    Was het toevallig een nummer met andere landcode dan die van Nederland (NL = +31 ofwel 0031)?

    Gewoon het nummer eens intypen op Google zelf. En anders gewoon negeren en eventueel blokkeren zodat die persoon je niet meer lastig kan vallen. Het kunnen van die mensjes zijn die het grappig vinden om te bellen en niets te zeggen, het kunnen van die hackers zijn of weet ik veel wat het nog allemaal kan zijn. Als het iemand is die je echt of dringend nodig heeft, dan zal diegene wel iets zeggen als je opneemt. Ga vooral niet je geld verspillen aan het sms'en met de vraag wie die persoon is of door te terug te bellen, want dat haalt meestal vrij weinig uit.


    16 - 09 - '17

    Gunnulfsen schreef:
    Kan best wel eens een of ander raar bedrijf zijn dat willekeurige nummers belt. Even googelen, en niks zeggen als ze je weer bellen en je opneemt, maar t best natuurlijk gewoon niet opnemen. Zo'n probleem is 't niet.


    Tell me about it, stud.