• Hey hoi, ik heb best veel inspiratie de laatste tijd, en heb dan ook twee, redelijk uitgewerkte, ideeën voor een verhaal klaarliggen. Nu twijfel ik enkel welk verhaal ik verder uit zal gaan werken, en dus ook ga schrijven.
    Ik wil het bij een idee houden, gezien ik van mezelf weet dat ik het al moeilijk genoeg vindt om met regelmaat aan een verhaal te schrijven.

    Idee 1
          Fanfiction over The Selection, hier ga ik verder geen uitgebreide beschrijving bij geven omdat dit al een ruige beschrijving is, en ik, als ik inderdaad dit verhaal ga schrijven, niet te veel al wil verklappen.

    Idee 2
          Op een school in [insert plaatsnaam] wordt om de twee jaar een grote wedstrijd gehouden. De wedstrijden wordt gestreden tussen de verschillende leerjaren. Dit toernooi is altijd het hoogtepunt van het jaar, en er worden verscheidene leerlingen gekozen uit de verschillende jaarlagen, die mee mogen doen. Zij hebben in een groepje van drie dan de leiding over de opdrachten die hun jaarlaag uit moet voeren. Hun jaarlaag wordt niet overal in betrokken, en het groepje zal ook met zijn drieën verscheidene opdrachten uit moeten voeren. Als jij met je groepje van de andere jaarlagen weet te win staat je een grote prijs te wachten. Het toernooi is slechts niet zo onschuldig als velen denken.


    Alvast bedankt!

    Welk verhaal spreekt jou het meest aan?

    20.0% (3 stemmen)
     
    Idee 1

    80.0% (12 stemmen)
     
    Idee 2


    take me back to the basics and the simple life

    Zoals ik al zei via app

    IDEE TWEE ALS RPG DAMN


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Zoals ik al zei via app

    IDEE TWEE ALS RPG DAMN


    Daar had ik ook al wel aan gedacht, maar het probleem in mijn oogpunt is dat het zich op een middelbare school afspeelt, en sommigen dan leerlingen van een jaar of 12 zouden moeten spelen, en andere van 18.
    Maar ik denk er sowieso nog over om die als RPG te openen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Twee!

    Ik denk dat niemand op het eerste idee gaat kiezen omdat er geen beschrijving bij staat?


    Some people are art and do art at the same time

    Odium schreef:
    Ik denk dat niemand op het eerste idee gaat kiezen omdat er geen beschrijving bij staat?


    Tja, ik heb hier geen beschrijving bij omdat het best moeilijk is om een beschrijving neer te zetten zonder alles al te vertellen. En meestal zet ik er bij fanfiction die in principe het zelfde idee in houdt dan het echte boek/film er niet echt een beschrijving bij.


    take me back to the basics and the simple life

    Anders beide. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga voor idee 2 ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Daar had ik ook al wel aan gedacht, maar het probleem in mijn oogpunt is dat het zich op een middelbare school afspeelt, en sommigen dan leerlingen van een jaar of 12 zouden moeten spelen, en andere van 18.
    Maar ik denk er sowieso nog over om die als RPG te openen ^^


    Je kan er nog voor kiezen dat, net zoals bij HP RPG's, iedereen in een bepaalt jaar moet zitten...?


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Je kan er nog voor kiezen dat, net zoals bij HP RPG's, iedereen in een bepaalt jaar moet zitten...?


    Hmm, dat kan. Ik ga er denk ik eerst even als verhaal aan beginnen, en dan later misschien als RPG ^^


    take me back to the basics and the simple life