• Niet persé deze prints, maar wel gewoon shirts met gewoon vette prints zoals deze.
    Ik weet dat de Britain zoiets heeft, maar ik vind de Britain toch wel snel duur.

    Iets betrouwbaars en betaalbaar, please :'D

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 18:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Je zou eens bij Shelfies kunnen kijken. Look Human heeft niet echt het soort prints dat je laat zien in de beginpost, maar wel allerlei teksten.

    Dit zijn wel websites, trouwens. Ik weet niet of je daar eigenlijk wel naar op zoek was. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 19:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat C&A af en toe echt leuke prints op hun shirts heeft, zoals die jij daar als voorbeeld geeft. Zoals deze een beetje? Nou ja, dat moet je zelf bepalen, haha. H&M heeft soms ook hele vette prints.


    Your make-up is terrible

    Haha omg, die bovenste heb ik (maar dan met een luipaard) en die heb ik bij een of ander winkeltje in Overvecht (Utrecht) gekocht, maar geen idee hoe dat winkeltje heet eigenlijk.


    Verder zou je bij de Primark kunnen kijken? Of de New Yorker ofzo (hebben heel soms ook wel zoiets).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sowieso Primark. Ik heb er een van Brazilië en hij was maar 8 euro (:


    El Diablo.

    Derks schreef:
    Haha omg, die bovenste heb ik (maar dan met een luipaard) en die heb ik bij een of ander winkeltje in Overvecht (Utrecht) gekocht, maar geen idee hoe dat winkeltje heet eigenlijk.


    Verder zou je bij de Primark kunnen kijken? Of de New Yorker ofzo (hebben heel soms ook wel zoiets).

    Waar zit die op Overvecht? Dan moet ik daar ook eens even kijken haha!


    oh darling

    Zoek je naar online winkels of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MLQNT schreef:
    (...)
    Waar zit die op Overvecht? Dan moet ik daar ook eens even kijken haha!



    Uuuuuuuuuh *denkt na* ik kom er niet zo heel vaak haha, maar volgens mij zit die tegenover de Bristol(?) en in de buurt van de blokker enzo, maar ik weet het niet helemaal zeker meer haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    coolcat


    tiptoe through the tulips...

    Die eerste prints met die dieren, heeft de Large


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Coolcat? Large.nl? Attitude Holland? of misschien de primark.... ga er zelf niet heen maar hoorde van een vriendin dat je daar ook zulk soort hebt als het goed is.


    I just come to read