• hi ik had zin in een nieuw topic
    en dit topic gaat over
    zangers of MJ fans

    veel plezier
    mooie foto

    http://vignette1.wikia.nocookie.net/michael-jackson/images/c/c0/Michael_Jackson_Billie_Jean_9.jpg/revision/20140727223512


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    michael is cool knap en qute
    hij houd van kinderen en dieren
    hij werd gepest en opgejaagt
    maar toch jij bent cool knap en qute
    je liedjes zijn lief en mooi
    je had vroeger zo'n hoge stem
    en dan zij je i'll be there
    maar toch jij bent cool knap en qute

    LOVE YOU MJ

    Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. (:

    dank je en sorry



    Je foto^^

    en ja, ik vind hem ook gaaf^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I LOVE MJ!
    Serieus, ik ben echt al zolang fan! We wilden naar het concert, alleen toen ging hij dood :c Gelukkig zullen we altijd kunnen luisteren naar zijn prachtige teksten.


    Happy Birthday my Potter!

    I LOVE MJ!
    Serieus, ik ben echt al zolang fan! We wilden naar het concert, alleen toen ging hij dood :c Gelukkig zullen we altijd kunnen luisteren naar zijn prachtige teksten.

    ja??
    hij had zo'n schattige stem toen hij jong was

    Als je op dat praatwolkje rechts boven van een bericht drukt, kan je diegene quoten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ok

    michaeljackson schreef:
    I LOVE MJ!
    Serieus, ik ben echt al zolang fan! We wilden naar het concert, alleen toen ging hij dood :c Gelukkig zullen we altijd kunnen luisteren naar zijn prachtige teksten.

    ja??
    hij had zo'n schattige stem toen hij jong was


    Jup. Wil je een foto van mijn Itunes en alle cd's in de kast als bewijs? Haha.
    En zeker. Hoewel de meeste kleine zingende jongetjes ontzettend schattig klinken.


    Happy Birthday my Potter!

    Michael Jackson is wel schattig aw hahaha. Ik had ooit een keer een documentaire gezien van hem in Never never land of hoe dat ook heet. He is rlly cute ook met kinderen aw.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik hou ook van zijn muziek, niet per se alles, maar er zijn best veel goede nummers. Ik denk dat mijn allerfavorietste nummer met Michael 'I want you back' van The Jackson 5 is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Michael is zo awesome. Op mijn bucket list stond dat eens naar een concert van hem gaan, maar helaas. Het is jammer dat er zulke slechte dingen over hem gezegd werden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bosie schreef:
    Ik hou ook van zijn muziek, niet per se alles, maar er zijn best veel goede nummers. Ik denk dat mijn allerfavorietste nummer met Michael 'I want you back' van The Jackson 5 is.


    ik wil je terug....
    ik was gister op youtube een live concert aan het kijken
    van mj en toen zong hij i'll be there i wont you back
    enz enz en er mocht ook een fan op t podium komen
    en die knuffelde hem half kapot xD
    wel schattig :-)

    Ik ben nu al iets van 6 jaar fan van Michael (ben fan geworden na zijn dood) en ik vind echt al zijn songs super :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi