• Een soort van vriend van me (hij zit bij mij op duiken en we hebben 1x samen sherlock gekeken) geeft morgen een feest. Nu is het echt een best wel groot feest en er komen best veel mensen, maar ik ken er maar twee en hun ken ik ook eigenlijk niet zo goed. Daarbij zijn zij vriendinnen, dus gaan ze was de hele avond bij elkaar zijn.
    Nu twijfel ik of ik zou gaan of niet, aangezien ik het meest awkward persoon op aarde ben en zich al heel snel niet op z'n gemak voelt.
    Dus, eigenlijk ken ik niemand heel goed. (ik ken er 3 en daar houdt het op)
    Er wordt alcohol geschonken, maar ik drink niet, want het is niet lekker. Dit houdt wel in dat na een paar uur iedereen aangeschoten is, waardoor ik me nog oncomfortabeler voel.
    Ik moet eerst de hele dag werken, dus ben waarschijnlijk bekaf.
    Een voordeel is dat ik misschien mijn social skills kan upgraden.

    Help me, zou ik gaan of niet, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou zeggen ga voor de minst voor de hand liggende keuze; ga erheen - met een open mind. Zo te zien heb je eerder de negatieve punten bij elkaar gezameld, en dat zal best wel meevallen. Ik spreek uit eigen ervaring trouwens. Je kunt ook gewoon altijd even een kijkje nemen, en wanneer je het wel weer genoeg vindt uiteraard vertrekken?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ga anders een uurtje. Je leert wat mensen kennen,breekt jezelf niet af en minder akward. Als het dan leuk is blijf je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou ook gewoon gaan, misschien ontmoet je zelfs nog nieuwe mensen. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag je iemand meenemen en heb je iemand die eventueel mee wilt? Dan zou ik zeker gaan en kan je zelf bepalen of je langer blijft ja of nee. En als je alleen moet zou ik, als je ook echt wilt gaan, eventjes langsgaan, niet te vroeg (of juist wel, als je het inderdaad vervelend vindt dat iedereen aangeschoten is) even hoi zeggen en hopen dat hij je een beetje kan 'meenemen' in zijn vriendengroepie ofzo? En als je het zat bent of al ziet dat het gewoon niet leuk of niets voor jou is gewoon gaan met de perfecte reden dat je vroeg moet werken. Ik ken het hoor, zou het zelf ook niet zo gauw doen. Had laatst een verjaardag en er waren gelukkig niet zo veel, het was een goede vriend van mij maar hij heeft in een korte tijd heel veel nieuwe vrienden gemaakt. En toch doet hij zijn best om me wel te betrekken bij de happening, ik ben namelijk ook fantastisch socially awkward :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ga en als je het niet leuk vindt dan ben je snel genoeg weer thuis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij woont alleen best ver weg, (fietsen duurt ongeveer een uur) dus opzicht ben ik niet direct weer thuis hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als ik zo naar alle opgenoemde minpunten kijk, zou ik als ik jou was, niet gaan...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik denk dat ik wel even ga en dan niet al te lang blijf


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vraag anders of je iemand mee mag nemen!


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Sadventure schreef:
    Ik zou ook gewoon gaan, misschien ontmoet je zelfs nog nieuwe mensen. :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bier is wel lekker. De eerste paar glazen niet daarna wel, net als koffie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou niet gaan, maar dat komt omdat ik anti social ben en ik een trauma aan feestjes heb ^^ maar het kan ook heel leuk worden, dus ik zou het gewoon proberen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben niet gegaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik ben niet gegaan


    Misscchien de volgende keer?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Misscchien de volgende keer?


    ligt eraan hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!