• Hoi! Ik zoek een cover voor mijn story, nog zonder naam.

    Hier gaat het over

    Ieder kind heeft verhalen gehoord. En ieder kind, heeft er ooit in geloofd. Slechts een enkeling blijft er in geloven.

    Een kind als ik. Mijn moeder vertelde vaak over een zwart kristal, voordat ze stierf. Mijn vader was niet zo'n verteller. Nu ben alleen ik er nog. Ik, met een missie. Op zoek naar een verborgen wereld, met een verborgen kristal. Een kristal, zwart als de nacht. Maar wel met de fonkeling van een kinderlach. Mijn lach. Mijn lach, die al te lang niet gebruikt is.


    Ik zou er natuurlijk een zwart kristal in willen, en een meisje dat glimlacht (Ze mag zowel puber als kind zijn, maar dit is mijn favoriet. Iets anders mag natuurlijk ook.). De rest maakt nog niet zoveel uit. Maar, het is een Fantasy story. Het moet er dus niet uitzien als iets anders!

    De titel moet er natuurlijk ook op. Die mag je zelf kiezen uit de lijst hieronder. Verder wil ik ook graag het zinnetje Denk als een kind of Think like a child erop. Kies er een van de 2, met een Engelse titel Engels, Nederlandse titel Nederlands

    Succes! (Het heeft geen haast)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 17:17 ]

    Nu we toch bezig zijn, wat zou jij de beste titel vinden? Ik kom er niet uit.... ): (Alles 1 keer Nederlands& 1 keer Engels)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Hidden Smile vond ik het mooiste klinken

    +Ik ga iets voor je maken!


    obsessive rage

    Mijn probeersels (:

    001
    002
    003
    004

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 17:34 ]


    obsessive rage

    Ik ga zo wel kijken of ik er wat van kan maken ;)


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Dit is mijn eerste poging, zet er later (als je de titel gekozen hebt) de tekst op.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Mijn topics, ik zal iets voor je proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal morgen of overmorgen ook iets proberen


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    SirenSinging schreef:
    Mijn probeersels (:

    001
    002
    003
    004


    Deze passen mooi =) Dat zachte licht, en die twee handen... Heel mooi! Net als het lettertype!

    Retrouvailles schreef:



    Die is ook mooi!

    BreathOfMagic schreef:



    Dit is een hele andere soort cover die er ook heel goed bij past. Het verdrietige gedeelte, de angst van de hoofdrol =)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:55 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    SirenSinging schreef:
    Mijn probeersels (:

    001
    002
    003
    004


    Welke lettertypes gebruik jij?


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    TsunamiOceani schreef:
    (...)

    Welke lettertypes gebruik jij?


    Across the Road en Before the Rain. Ik download ze via dafont.com (:


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Across the Road en Before the Rain. Ik download ze via dafont.com (:


    Dankje! Dan ga ik maar wat maken.


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.



    Tis niet verbazingwekkend mooi, maar het is er =)


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    MT. Ik ga wat maken


    I just caught the wave in your eyes



    Dit heb ik tot nu toe, heb je al een vaste titel?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."