• Wil iedereen zo vriendelijk zijn om zijn naam even te droppen? (:

    Aleatory • Naomi
    Tuck • Quinty
    Polovina • Lisanne
    GusWaters • Emma
    Malikx • Femke
    Eavan • Jennifer
    MikeGClifford • Miriam
    Mirin • Amy
    Khronos • Sav
    Philip • Naomi
    LanieH • Megan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 15:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT.

    Ik heet Lisanne trouwens.

    (Wie van de perfecte jongere wilt een bepaald soort relatie met Lenina?)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mt
    Emma is the name (:

    En nog een vraagje trouwens: leven de straatjongeren ook echt op straat, dus dat ze niet echt een huis hebben of niet? Want dat is me niet helmaal duidelijk.
    Als er trouwens nog iemand een relatie met Ayo wil, je zegt het maar (maak haar deze avond af)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 13:32 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Femkee ;)


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Ik ga trouwens nog een tweede rol aanmaken denk ik. Een rijk personage, dus als iemand nog een relatie zoekt. word een jongen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    GusWaters schreef:
    Mt
    Emma is the name (:

    En nog een vraagje trouwens: leven de straatjongeren ook echt op straat, dus dat ze niet echt een huis hebben of niet? Want dat is me niet helmaal duidelijk.
    Als er trouwens nog iemand een relatie met Ayo wil, je zegt het maar (maak haar deze avond af)


    Het ligt er een beetje aan. Je kan echt op straat wonen, maar ook in een huisje wat echt aan alle kanten zeg maar op instorten staat of piepklein kamertje in een flat of zo. Ik denk dat een beetje afwisseling namelijk wel leuk is. En dan zijn er nog plekken om op terug te vallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT.

    Ik plaats zometeen alvast een opzetje - ik zag nml dat mijn rol er al was bijgezet - die werk ik vervolgens uit maar dan staat er alvast iets.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aleatory schreef:
    Ik ga trouwens nog een tweede rol aanmaken denk ik. Een rijk personage, dus als iemand nog een relatie zoekt. word een jongen


    Ik zoek nog voor Lenina een relatie. Ik wacht eerst nog hoe hij wordt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik zoek nog voor Lenina een relatie. Ik wacht eerst nog hoe hij wordt.


    Qua uiterlijk een exacte look-a-like van Shane, maar het karakter gaat heel fluffy worden waarschijnlijk. Maar ik ga zo ver met de rol ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aleatory schreef:
    (...)

    Qua uiterlijk een exacte look-a-like van Shane, maar het karakter gaat heel fluffy worden waarschijnlijk. Maar ik ga zo ver met de rol ^^


    Zijn Karakter past kwa persoonlijkheid dan wel goed bij Lenina voor als ze elkaar aardig vinden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb Alexis en Cain nog voor personages die nog geen relatie met ze hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heya


    Bowties were never Cooler

    Mocht er iemand alvast in zijn voor een relatie met Alvera - er staan al enkele steekwoorden - dan hoor ik dat graag. (:

    Mijn naam is trouwens Jennifer.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 14:06 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Mocht er iemand alvast in zijn voor een relatie met Alvera - er staan al enkele steekwoorden - dan hoor ik dat graag. (:

    Mijn naam is trouwens Jennifer.


    Ik heb Cain??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Polovina schreef:
    (...)

    Zijn Karakter past kwa persoonlijkheid dan wel goed bij Lenina voor als ze elkaar aardig vinden.


    Dat denk ik ook wel, maar moet even kijken hoe ik hem ga combineren met mijn ijskonijn. Ik laat jou beslissen als die af is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Khronos schreef:
    (...)

    Ik heb Cain??


    Is goed. Had je toevallig al iets in gedachten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'