• Als je hier nu even een superawesome beginpost fantaseert zit mijn werk er wel op (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Sweetie. You don't have to do this. We can handle this shit. And you're not gonna lose your friends, okay?


    I'm just so done with people.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynefin schreef:
    (...)

    Je zult ons nooit verliezen (: als ik voor iedereen mag spreken. En zoals Henk als zei, its going to be okay!


    That's what she said.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    nope,niet Jezus (vul iets willekeurigs in als zijn naam) LOL dat zegt mijn vader altijd. Ik ging naar haar profiel en er stond dat ik geblokkeerd was


    Misschien kan ik haar vragen een poging te doen om een bericht naar Leonie te sturen? Want dan kan ze zien dat ze dus niet is geblokkeerd.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Misschien kan ik haar vragen een poging te doen om een bericht naar Leonie te sturen? Want dan kan ze zien dat ze dus niet is geblokkeerd.


    Prima


    take me back to the basics and the simple life

    Cillin schreef:
    (...)

    I'm just so done with people.


    Het komt vast goed. We laten haar niets meer zeggen over Leo. We beschermen haar. :]


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Prima


    Alright.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    Die bitchfight doet me pijn, but it's a good thing. Dan hoef ik mezelf geen pijn te doen. Ik zeg niet dat ik die bitchfight een goed ding vind, gewoon dat ik me ertussen heb gemend. Still, I think some people should just be banished from this world. They mustn't hurt you guys.


    N'awh, Leah


    I just caught the wave in your eyes

    Cillin schreef:
    (...)

    That's what she said.


    Some friendships are stronger then others and even though I don't actually know you that well, we won't.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zie haar profiel.


    -

    Retrouvailles schreef:
    Dag Avarosa

    Ik stuur je dit bericht in verband met een hevige discussie tussen de leden van het spamptopic en de user Storiefan. We weten dat we misschien niet op de juiste manier gereageerd hebben, maar ons werd dit op een bepaald moment ook teveel.
    Om de situatie even te schetsen (ik weet er ook niet alles van): Er is ergens een discussie ontstaan tussen de leden van het spamtopic en Storiefan. Ik weet niet hoe en waar, ik heb het pas later gezien. Als jullie dat nodig hebben, zal ik het eens navragen. Hoe dan ook, op een bepaald moment begon Storiefan één van onze leden op haar profiel uit te schelden en zwart te maken en toen enkelen van ons daar op een menselijke manier op probeerden te reageren, begon ze ons ook uit te schelden. Dat heeft geresulteerd in een, om het zo te noemen, bitchfight waar wij onze mening op een wellicht iets te sarcastische manier uitten en zij ons bleef uitschelden. Dan heb ik geprobeerd even de ruzie te stillen en haar gevraagd om gewoon haar excuses aan te bieden, dat ze hen dan al minder kwaad zou maken en ze zei dat te doen, maar ze heeft het niet gedaan. Ik weet ook wel dat daar geen doodstraf opstaat, maar het probleem is dat we dan me problemen tussen wij en haar blijven zitten. Ze beweerde dat ze het met Eleutheromania niet goed kon maken omdat die haar geblokt zou hebben, maar dat is, zoals hier te zien is, niet het geval.

    Wij zouden dit graag willen oplossen – Leonie/Eleutheromania heeft het dan ook geprobeerd via enkele leden, omdat Storiefan haar geblockt had, maar dit lukte niet. Vandaar vragen wij jullie help. We weten ook wel dat jullie geen wonderen verrichten, maar we kunnen het proberen. (:

    Met vriendelijke groet en een fijne dag nog verder
    Retrouvailles


    May I?
    permission granted.

    WATSON you shall not leave my side in this battlefield.

    Leonie ik haat schijtwijven, vooral schijnheilige. Klinkt hard maar als het moet sla ik ze gewoon dood, daar cru, zo sadistisch ben ik wel. Kom aan mij en sla terug, kom aan mijn vrienden en je gewoon fucking dood... Hoelang ik daarvoor ook moet zitten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cynefin schreef:
    (...)

    N'awh, Leah


    It's all all right. (Dit trouwens ook @Iente en Leonie.) Ik heb niet het ergste leven, weet je. Er zijn mensen die het erger hebben, zoals Leonie nu, I guess.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iniminicum schreef:
    Zie haar profiel.


    I cannot


    take me back to the basics and the simple life

    As the words of my favourite band: I want a normal life, just like a newborn child.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dafuq dat kind is niet goed bij der hoofd


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Massacres schreef:
    (...) permission granted.

    WATSON you shall not leave my side in this battlefield.

    Leonie ik haat schijtwijven, vooral schijnheilige. Klinkt hard maar als het moet sla ik ze gewoon dood, daar cru, zo sadistisch ben ik wel. Kom aan mij en ik sla terug, kom aan mijn vrienden en je bent gewoon fucking dood... Hoelang ik daarvoor ook moet zitten.
    typaids


    Sidera nostra contrahent solem lunamque