• Ik stuitte op een website die een paar weken geleden de lucht in is gegaan: een forum voor schrijvers. Zoiets bestaat vast al, maar ik houd altijd wel van fora die nog niet overvol zijn - al zijn hier nog bijna geen leden. Wellicht dat hier mensen zijn die serieus aan een manuscript werken en graag hun ervaringen delen en anderen helpen met verschillende vragen - of geholpen. Natuurlijk kan dat hier ook, maar het is misschien ook wel interessant om dingen van ervaren auteurs te horen. (:

    Dit is in elk geval de website: klik!.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat ziet er leuk uit! Nog wel heel klein, inderdaad, maar ik heb me aangemeld, dus ik hoop dat het binnenkort een beetje gaat groeien. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb me ook maar aangemeld. ;3 Ik zat laatst al op een forum (schrijven online) maar het is daar zo'n saai bedoeling...


    Your make-up is terrible

    Haha, ja ik heb af en toe ook rondgeneusd op schrijven online, maar het heeft nooit echt mijn aandacht vast kunnen houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is wel interesant. Ik schrijf me (nog) even niet in op het forum omdat ik al op voldoende forums zit terwijl ik me met andere dingen hoor bezig te houden, maar ik wil de voorpagina wel een beetje bijhouden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat ziet er wel leuk uit, ik houd het even bij mijn topics. Zo kan ik er later over beslissen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga me er voor in schrijven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb me ook maar aangemeld. Over schrijven praten is altijd leuk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe, dat hele forum bestaat nu uit Q'ers. :'D
    Awesome.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga erover nadenken, ik ben namelijk bang dat ik letterlijk de jongste zal zijn :/


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Nou en? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Nou en? :')


    Je hebt gelijk ;) Ik ga me wel pas inschrijven wanneer ik klaar ben met de meest gehate repetitieweek :| ( een week of twee)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk ;) Ik ga me wel pas inschrijven wanneer ik klaar ben met de meest gehate repetitieweek :| ( een week of twee)

    Oké! :)
    Zet 'm op! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Oké! :)
    Zet 'm op! (:


    Dankje, ( ik ben mu bezig met het stomste vak, Biologie 17 Paragrafen leren, hemels)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    even een MT. Alle tips zijn handig en ik moet echt eens verder aan mijn ideeen, ugh


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."