• Spring, Summer, Autumn and Winter. Everyone knows the seasons, but the people of the land of Kaleo know them better as the Ladies of Kaleo. Four empires, each controlled by one of them. The flowery fields of Themna. The sunny beaches of Orthane. The mountains covered in fallen leaves in Zendreij. And the frozen sea of Yurdill.
    Everything was fine, until the rebels, whom where hiding at center of Kaleo, kidnapped the Ladies of Kaleo. Spring was captured by Orthane, Summer by the rebels of Zendreij, Autumn was brought to the icy prison of Yurdill and Winter was kidnapped by those of Themna.
    This was where the war started.


    The Ladies of Kaleo worden naar een gevangenis gebracht, elk in een van de empires. Zij worden daar vierentwintig uur per dag bewaakt. Omdat hun band immens sterk is, houden zij vol door met elkaar te communiceren. Ze besluiten om hun bewaker te verleiden, zodat hij haar wil helpen te ontsnappen. Maar is het wel net alsof? Of worden ze echt verliefd, en vluchten ze samen?



    Rollen:
    De vier vrouwen hebben elk gaves van hun seizoen, maar ook hun bewakers hebben een talent. Zij beschikken namelijk over een element, afgestemd op het empire waar ze vandaan komen:
    Themna - Lucht
    Orthane - Vuur
    Zendreij - Aarde
    Yurdill - Water

    - Rosemary "Spring" Themna II Pebble
    - Summer Willow Orthane II Rosea
    - Autumn Cadence Zendreij II Sura
    - Winter Yurdill II geleninja

    - Bewaker in Themna II Arach Meru Eladar II Shield
    - Bewaker in Orthane II Gereserveerd door Ephrya
    - Bewaker in Zendreij II Camren Alistair Weyia II Enchanter
    - Bewaker in Yurdill II Calden of Yurdill II OutlawQueen

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Welk Empire: (Dit gaat om waar je vandaan komt. De bewaker van Summer komt bijvoorbeeld uit Zendreij.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 100 woorden.
    - Maximaal 1 personage per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Je reservering blijft 72 uur staan, aka drie dagen.
    - OOC tussen haakjes alleen indien nodig, anders in het -nog aan te maken- praattopic.
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk.
    - +16 toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage

    Credit aan Ellison, ik heb toestemming gekregen om dit eerder bestaande RPG opnieuw te openen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 11:26 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil wel de bewaker van Yurdill.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou ik de winter lady mogen reserveren?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ah, hier deed ik toen aan mee. Zou ik Autumn mogen reserveren, alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naam:
    Rosemary Spring Themna. Haar roepnaam is Spring.
    Leeftijd:
    Negentien jaar. Is geboren op een zonnige dag in mei.
    Welk Empire:
    Themna, maar wordt gevangen gehouden in Orthane
    Innerlijk:
    Spring is, net als lente, zachtaardig en lieflijk. Ze doet geen vlieg kwaad, is voor iedereen aardig en is ook erg behulpzaam. Toch is ze ook erg op zichzelf, rustig en verlegen tegenover andere mensen. Ze vindt het bijvoorbeeld fijn om alleen buiten te zijn, met bijvoorbeeld een goed boek of om alle planten en dieren in haar omgeving te helpen. Ze is dan ook altijd buiten, waar ze zich thuis voelt.
    Hoewel Spring er altijd vrolijk uitziet, met een glimlach rond haar lippen, is ze erg onzeker. Ze is bang dat ze dingen verkeerd doet of mensen kwetst. Ze is zelf dan ook makkelijk te kwetsen. Snel boos wordt Spring niet, bijna nooit zelfs, ze is eerder verdrietig, bang of gefrustreerd. De emotie boos weet ze dan ook niet goed mee om te gaan, wat vaak verkeerd af kan lopen en Spring hierdoor een gevaar voor zichzelf vormt.
    Wat ook erg gevaarlijk is voor Spring, is dat ze te gemakkelijk anderen vertrouwd en alles te positief in ziet.
    Uiterlijk:



    Spring heeft lange, lichtblonde haren die in een natuurlijke slag tot halverwege haar rug vallen. Ze heeft grote, blauwgroene ogen, volle zachtroze lippen en een lichte huid. Onder haar ogen en over haar neus zitten permanente sproetjes, die door haar lichte huid erg opvallen. Wanneer ze lacht, verschijnen er kuiltjes in haar wangen, waar ze erg onzeker over is.
    Spring is klein van vorm, ongeveer 1 meter 55 lang, met gemiddelde vrouwelijke vormen. Haar stem is hoog en honingzoet, waardoor ze vaak als een kind overkomt.
    Doordat het altijd mooi weer is in Themna, draagt Spring geen schoenen, een wit gebloemde jurk en heeft ze altijd wel iets van bloemen in haar haar, of dat er nu ingevlochten is of een bloemenkrans. Deze maakt ze altijd zelf, waardoor er ook wel eens fruit doorheen kan zitten.
    Extra:
    Omdat Spring de vrouw van Themna is, beschikt ze over verschillende gaven van het seizoen lente. Zo kan ze de groei van planten en bloemen bevorderen, het weer beïnvloeden en met dieren communiceren.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:19 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik bedoel, doe mij maar Summer ;3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:35 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    Mag ik een bewaakster van Yurdill? (:
    En als dat niet mogelijk is, graag een bewaakster van Themna of Zendreij ;3


    De bewakers moeten altijd mannelijk zijn. Ik weet niet of je de rol dan nog steeds wilt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik winter en als het niet mogelijk is autumn of summer?


    -

    Pebble schreef:
    (...)

    De bewakers moeten altijd mannelijk zijn. Ik weet niet of je de rol dan nog steeds wilt?
    Ik had het andere stukje over het hoofd gezien, in mijn vorige post vroeg ik nog snel om Summer ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik had dit al gevraagd, maar zou ik winter mogen hebben? (sorry, ben ongeduldig en heb zin om de rol aan te maken).

    oeps zie dat het er al staat, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Deers schreef:
    (...) Ik had het andere stukje over het hoofd gezien, in mijn vorige post vroeg ik nog snel om Summer ;3


    Oh, sorry. Dan verander ik dat snel


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    geleninja schreef:
    Ik had dit al gevraagd, maar zou ik winter mogen hebben? (sorry, ben ongeduldig en heb zin om de rol aan te maken).


    Ja hoor, je staat erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel


    Naam: Winter of Yurdil, Lady of Kaleo
    Leeftijd: 21
    Welk Empire: Yurdill
    Innerlijk: Winter is net als de winter. Naar vreemdelingen en zij die niet uit Yurdill komen, en de winter ook niet goed begrijpen, is ze hard en koud. Naar eigen mensen en vrienden is ze warm en kan ze het grootste plezier hebben. Winter is rechtvaardig, ze volgt de wet en behandeld al haar burgers als gelijke. Ze is anders dan de meeste vorsten, ze plaatst zichzelf niet hoger dan de mensen om haar heen, wat logisch is in een land als Yurill: het maakt namelijk niet uit hoe hoog of rijk je geboren bent als er een zware sneeuwstorm komt ben je net zo goed dood als een laag geborene.
    Winter is iemand die je niet gemakkelijk tegenspreekt of beledigd. Ze staat op voor zichzelf en voor haar mensen en is niet bang om bloed aan haar handen te krijgen mocht dat nodig zijn. Ze kan ongenadig en hard zijn, maar ook vriendelijk en elegant, dat ligt heel erg aan haar bui en situatie.
    Uiterlijk:


    Extra: Winter kan vechten en goed ook.
    Ze kan zichzelf genezen door delen van haar lichaam te bevriezen
    Hitte schakelt delen van haar krachten uit en verzwakt haar. Als je haar in een kamer boven de dertig graden zet kan ze niet veel doen om zich te beschermen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 16:02 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Naam: Philana of Yurdil, Lady of Kaleo
    Leeftijd: 21
    Welk Empire: Yurdill
    Innerlijk: wip
    Uiterlijk: Philana onder normale omstandig heden:


    Philana in haar oorlogstenue:


    Extra: wip


    De ladies heten altijd naar hun seizoen. Spring heet dus Spring, Summer heet Summer, Autumn heet Autumn en Winter heet Winter...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    De ladies heten altijd naar hun seizoen. Spring heet dus Spring, Summer heet Summer, Autumn heet Autumn en Winter heet Winter...


    Ik heb het aangepast.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    "Don't kiss me if you're afraid of thunder. My life is a storm."



    † Naam: Autumn Cadence Zendreij.
          Betekenis en herkomst: Autumn is een Engelse meisjesnaam en betekent 'herfst'. Cadence is een naam die afkomstig is uit het Latijn en tevens de betekenis herfst met zich meedraagt. Zendreij heeft echter geen wettelijke betekenis.

    † Leeftijd: Tweeëntwintig jaar. Ze is geboren op een winderige herfstdag in oktober. De exacte datum is de vierentwintigste, wat betekent dat haar Sterrenbeeld de Schorpioen is.

    † Innerlijk: Autumn is in het bezit van vijf, excentrieke eigenschappen die er duidelijk tussenuit springen, alhoewel deze altijd worden aangevuld door kleinere, minder opvallende eigenschappen. Haar karaktertrekken zijn als volgt:

    • Behoedzaam: Autumn is het type dat minstens twee keer nadenkt voordat ze iets zegt of iets doet. Ze is uitermate voorzichtig en zal altijd eerst de voordelen en de nadelen van haar handelingen nagaan, voordat ze pas in actie komt. Ze is erg op haar hoede en vertrouwt mensen ook niet direct.
          Vaak kijkt ze een tijdje de kat uit de boom en overweegt ze haar opties nauwkeurig, aangezien ze weet hoe snel je een cruciale fout kunt maken door één, kleine foutieve actie. Hier is zij na het verraad van de rebellen duidelijk achtergekomen, en dit maakt Autumn nog wantrouwiger en voorzichtiger dan voorheen.
    • Koppig: Naast het feit dat Autumn erg oplettend en verstandig is, is ze wel een eigenwijs persoon. Ze luistert niet graag naar anderen en houdt er niet van als men haar de les probeert te lezen. Autumn trekt het liefste haar eigen plan, alhoewel ze ook vaak met opzet tegendraads probeert te doen zodat ze een ander eventjes flink kan pesten.
          Haar eigenwijsheid vloeit vaak voort uit het feit dat ze altijd haar gevoel volgt en ze ook snel aan het rechte eind trekt als het om belangrijke zaken gaat. Dit betekent echter niet dat ze niet van gedachten te veranderen is: Autumn kan haar koppigheid aan de kant schuiven, mits je haar met goede argumenten weet te overtuigen en je haar geen reden geeft om je te wantrouwen.
    • Scherpzinnig: Autumn is tevens een vrouw die moeilijke dingen snel kan ontfutselen en ontcijferen. Ze is erg opmerkzaam en dit sluit aan bij haar intelligente karaktertrek; ze weet precies waar ze op moet letten en ze begrijpt lastige dinger sneller dan een gemiddeld persoon. Dit maakt het tevens lastig om haar een loer te draaien, aangezien ze vele dingen vaak sneller doorheeft dan een ander en ze zich niet meer laat verblinden door vriendschap en vertrouwen.
    • Temperamentvol: Autumn is zeer zeker niet de meest handelbare persoon, alhoewel dit al vrij duidelijk lijkt te zijn vanwege haar koppigheid. Ze is namelijk niet alleen eigenwijs, ze is ook temperamentvol en kan erg vurig uit de hoek komen. Deze eigenschap valt echter niet zo snel in de goede aarde bij vele mensen; Autumns heetbloedige reacties kunnen er vaak voor zorgen dat ze snel uit haar slof schiet. Haar humeur zal hierdoor meestal stormachtig uitvallen, en de persoon die het vuur op de één of andere manier heeft weten aan te wakkeren, zal zeer zeker stevig in zijn of haar schoenen moeten blijven staan om zich niets van Autumns snerende opmerkingen aan te trekken.
    • Gesloten: Naast haar eigenwijze, behoedzame en vrij intelligente kant, is Autumn vrij introvert en laat ze niet zo snel iets los. Ze is het liefste op zichzelf en maakt geen onnodige woorden vuil door ze uit te spreken.
          Ze is echter niet het type dat een blad voor de mond zal nemen; Ze mag misschien een tikkeltje zwijgzaam zijn en ze zal eerder een luisterend oor bieden dan een loslippige mond, maar ze is wel een persoon die niet om de pot heen zal draaien en je graag duidelijk maakt waar alles precies op staat.

    † Uiterlijk: Autumns uiterlijk wordt beschreven als ongewoon, opvallend en verzorgd. Haar roodkleurige haren, die soms naar kastanjebruin of zelfs oranje neigen, vallen vaak als een golvende waaier rondom haar porseleinen gezichtje. Meestal krullen haar haren, of zit er een stevige slag in. Haar haarkleur is natuurlijk - dit is dan ook direct één van haar speciale kenmerken.
          Haar wenkbrauwen zijn donkerbruin van kleur en steken af tegen haar lelieblanke huid, die bezaaid is met verschillende sproeten. Ze zijn lang en vormen een boog als vorm, maar ze tekenen wel een vrij groot deel van haar gezicht en haar expressie. Autumns irissen zijn echter de meest sierlijke waar ze trots op is. Deze zijn donkerbruin van kleur en ogen vrij licht vanwege haar kleine pupillen. Haar wimpers daarentegen zijn donker, maar vrij kort in de lengte.
          Haar neusbrug is lang en breed van vorm, en haar neusvleugels sluiten hier uitermate goed bij aan. Haar rozige lippen zijn tevens voller van stuk en benadrukken de verzachtende expressie die haar gezicht altijd zal behouden. Haar kaaklijn is zeer zeker niet scherp te noemen, maar haar jukbeenderen liggen wel nop een hogere plaats in haar gezicht. De vormen die haar gezicht bevatten, zijn echter niet als speciaal te bekronen.
          Autumns lichaamsbouw wordt beschreven als tenger, smal, maar toch rank. Ze is ongeveer één meter tweeënzestig lang en is hiermee niet aan de lange kant, maar ze is ook niet verschrikkelijk klein te noemen. Vanwege haar tengere bouw is ze echter vrij tevreden met haar lengte, en aangezien haar compacte, vrouwelijke vormen hier nauw op aansluiten, kan Autumn eigenlijk geen goede reden vinden om te klagen over haar lichaam. Ze is vrij soepel en kan zich dankzij haar fragiele bouw gemakkelijk voortbewegen.
          Haar kledingstijl wordt beschreven als verzorgd en vrouwelijk. Autumn draagt graag kleding die haar lichaam netjes omsluiten en zorgt er ook altijd voor dat ze er verzorgd en netjes uitziet. Aparte jurken, zoals deze, draagt ze het liefste.
          Autumn heeft geen tatoeages en ook geen piercings.

    † Extra: Autumn beschikt over verschillende krachten als meesteres van de herfst. Ze kan het weer gedeeltelijk beïnvloeden (denk aan regen, storm, wind, etc.) en plantachtigen verzwakken.
          Ze bezit tevens de gave om mensen met een lage weerstand te deprimeren, wat ook wel een herfstdepressie genoemd wordt. Deze gave is echter héél beperkt en zal Autumn ook zwakker doen voelen of zelfs melancholisch doen worden. Daarnaast is niet iedereen vatbaar voor deze gave.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 15:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."