• Ik zag deze op internet en natuurlijk dacht ik, challenge accepted. Maar ik vroeg me dus af wie ook de vraag kan beantwoorden. :Y)

    -gelieve geen antwoorden te geven in het topic. Als je het zeker wilt weten, kun je het best mij een pb sturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooohgod, die ken ik al :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Classic. Wel stom dat ze hem helemaal hebben aangepast tho.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 22:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Net twee keer geprobeerd, en nu heb ik hem maar opgegeven. Ik keek bij de comments en daar stond dat ie niet klopte, toen was ik er al snel klaar mee, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben aan het puzzelen haha. Eigenlijk had ik huiswerk moeten maken, maar dat zat er sowieso al niet meer in vandaag :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb hem opgelost haha. Ik zal je een Pb'tje sturen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik denk dat ik hem heb


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Opgelost :D Al vaker gedaan, maar hij blijft leuk. En het lukt iedere keer sneller ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    duurde 20 minutjes maar ik heb hem!


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ik ga het zo even proberen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Caffeine schreef:
    Ooohgod, die ken ik al :'D

    + het oplossen duurt altijd zo lang D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was er bijna maar toen kwam ik achter dat ik een klein foutje had gemaakt dus ik kan weer opnieuw beginnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avarosa schreef:
    Classic. Wel stom dat ze hem helemaal hebben aangepast tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jeetje. Het duurde bij mij wel drie kwartier, want ik maakte de hele tijd fouten. Volgens mij klopt hij nu, dus ik stuur je een pb-tje! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lol, ik zit vast bij die vierde tip.

    Men zegt dat de rode het vierde huis is, maar het kan toch evengoed het vijfde zijn en het witte dan het vierde?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Lol, ik zit vast bij die vierde tip.
    Men zegt dat de rode het vierde huis is, maar het kan toch evengoed het vijfde zijn en het witte dan het vierde?


    neen want als je moet er vanuit gaan dat huis 1 het meest linkse huis is
    en aangezien het ook links van het witte huis moest staan kan het dus nooit het 5de huis zijn, want die staat rechts van alles


    There is nothing I need, except the function to breathe