• Ik ben vandaag naar de viering van Holi in Aberdeenshire geweest en het was echt vreselijk leuk. Heel aardige mensen, geweldig voedsel, goede Bollywood muziek en vooral heel veel kleurenpoeder.

    Nu na het douchen is er echter meer veranderd dan ik had gewild. De kleuren willen niet goed uit mijn haar, waardoor mijn haar nu een soort grijzig/zilver is, met wat meer groenachtige en rode plukjes. Het ziet er best wel gek uit haha, maar het is toch wel een beetje grappig



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, ik vind het wel super gaaf. ;o


    Your make-up is terrible

    Ik vind het best wel mooi.


    Let the Night embrace you

    Haha echt cool. Gaat er wel weer uit joh... over een maandje of twee (;

    Haha, fabulouuuuuuuus.

    Nu kun je je eventjes een tijdje een oud omaatje voelen. En daarna gewoon weer net zo jong voelen zoals je echte leeftijd :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha that's awesome!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het keileuk! Maar ook omdat mijn haar ook grijs is in het proces om het wit te maken. Rock that color, girl! (En anders even een anti-roos shampoo op de verkleurde delen, dat werkt bij mij ten minste altijd als mijn haar mislukt is.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Haha, wat gaaf. Nu past je haar bij je profielfoto. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk ziet het er best wel cool uit!
    Ik denk dat als je tegen een vreemde zegt, dat dit de bedoeling was, dan zou diegene het denk ik wel geloven ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Haha eigenlijk is iedereen die het tot nu toe heeft gezien er best wel enthousiast over, behalve een van mijn zusjes. Ik heb zelf mijn haar nog nooit geverfd, dus opzich is het wel interessant om het een anders te zien. Ik heb er wel eens aan gedacht, maar iedereen zegt altijd dat mijn haar te licht is om echt goed te verven of ze zijn bang dat ik het verpest.

    In ieder geval heel erg bedankt voor de positieve reacties. Kan ik tenminste met een gerust hart naar college morgen haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha fancy marge.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zag de foto voor ik het verhaal las, en ik dacht dat je het opzettelijk gedaan had. Het staat echt leuk bij je, dus je hoeft echt geen zorgen te maken over negatieve reacties - al zullen die er altijd toch wel zijn. Het lijkt een beetje op dat haar dat je op Tumblr zo nu en dan voorbij ziet komen, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ben jij nu in Schotland dan?

    Maar het ziet er wel gaaf uit^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ben jij nu in Schotland dan?

    Maar het ziet er wel gaaf uit^^


    Ja daar woon ik voor een half jaar.


    @Inge yay match met profielfoto
    @HNSCC bedankt voor de tip. Omdat dit natuurlijk alleen maar wat kleurpigment is uit poeder, neem ik aan dat het er naar een paar goede wasbeurten vanzelf wel uit verdwijnt, maar zo niet dan zal ik eens op zoek gaan naar anti-roos shampoo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahaha, ziet er wel gaaf uit zo. (:

    Haha, wow, ik zag eerst de foto voordat ik de tekst las, en ik dacht dat je dit had laten doen bij de kapper :'D Ziet er gaaf uit.


    ars moriendi