• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    (...)

    Ja, het is jammer dat die RPG weer dood is... Maar zou je miss zin hebben in een ORPG met die chars of ben je daar te druk voor :x


    Ik wil wel. ;3 Maar ik heb het niet druk, ik heb gewoon last van een schrijf-dip, denk ik. Als je het niet erg vind dat ik eerst niet zoveel post?


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand zin in een Harry Potter of Naruto ORPG?


    First name is Free, last name is Dom.

    Iemand zin in een Harry Potter RPG?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Iemand die een slaaf/meester orpg wil doen zoals in de middeleeuwen?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    Iemand die een slaaf/meester orpg wil doen zoals in de middeleeuwen?


    Ja ! Love it ! :Y)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Feliana schreef:
    (...)

    Ja ! Love it ! :Y)


    PB komt er aan gheghe


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    Iemand die een slaaf/meester orpg wil doen zoals in de middeleeuwen?


    Dat is echt een awesome idee :Y) Misschien ga ik dat ook nog wel eens doen haha

    Iemand zin in een The Walking Dead ORPG? Je mag een pb sturen, want ik kijk hier niet zoveel.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 18:27 ]


    16 - 09 - '17

    Jorah schreef:
    (...)

    Dat is echt een awesome idee :Y) Misschien ga ik dat ook nog wel eens doen haha


    Ookal heb ik er al iemand voor. Mocht je willen dan staat mijn inbox voor je open :Y)


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Jorah schreef:
    (...)
    Dat is echt een awesome idee :Y) Misschien ga ik dat ook nog wel eens doen haha

    This.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, misschien als ik tijd heb, dat heb ik niet zo veel de laatste tijd (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 15:28 ]

    Is er iemand die een Fallout achtige RPG met mij wil doen? (Fallout is een spel na een nucleaire oorlog, pretty awesome if you asked me)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SkeletonGirl schreef:
    Iemand die een slaaf/meester orpg wil doen zoals in de middeleeuwen?


    Dat is inderdaad een meesterlijk idee, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een meesterlijk idee, haha.


    off-topic i know mag niet maar dit moet gezegt worden!
    Die meesterlijk past perfect ^^

    Weer on-topic je weet mijn inbox te vinden gheghe


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    The Mortal Instruments anybody?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Feel the fire, but do not succumb to it.