• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou graag eens over een zombie apocalypse schrijven of, iets heel anders, twee mensen (een pester en een gepeste) op de middelbare school en dat je het verhaal als 't ware van twee kanten ziet.


    26 - 02 - '16

    Loras schreef:
    (...)

    Hm, niemand? Je hoeft niet veel van de serie af te weten om het te begrijpen, als je het concept maar leuk vindt.


    Ik ken de serie niet maar het klinkt wel leuk. Ik weet alleen niet wat je precies is gedachte had..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Loras schreef:
    Is er iemand die interesse heeft in een Sons of Anarchy ORPG? Ik zeg er wel alvast bij dat ik niet kan zeggen hoe vaak ik schrijf nu ik nog school heb, maar begin juli zal dat geen probleem meer vormen. (:

    Jaaa, ik, ik, ik! Omg, that sounded weird. But, het lijkt me echt heel erg leuk om te schrijven. Ik zat er eerst namelijk zelf ook over na te denken, maar wist niet zeker of er überhaupt wel geïnteresseerden waren.


    † Love? I want to sleep.

    Iemand die interesse heeft om een RPG te doen rond de tweede wereldoorlog? :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    Iemand die interesse heeft om een RPG te doen rond de tweede wereldoorlog? :')


    Jaa, dat klinkt goed!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Aatrox schreef:
    Ik zou graag eens over een zombie apocalypse schrijven of, iets heel anders, twee mensen (een pester en een gepeste) op de middelbare school en dat je het verhaal als 't ware van twee kanten ziet.


    Sounds interesting, I would?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 18:18 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Qingsel schreef:
    Ik gooi ook maar een oproepje! :'D Iemand interesse in een ORPG? (krul)
    — The Selection, GONE, Divergent, The Hunger Games, Cherub, OP met genre avontuur, fantasy, waargebeurd, romantiek of thriller.


    OP sound interesting if you would?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand intresse in een OP, fantasy, drama, andere tijd, heden, etc?

    Iemand zin in een piraten ORPG?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Any soul out there voor een ORPG a la OP?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Any soul out there voor een ORPG a la OP?


    Wat voor idee heb je daarvoor? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Furiosa schreef:
    Oh, ik heb een idee voor een horrorachtige ORPG! Twee mensen die door hun spiegelbeeld in een spiegelwereld getrokken worden en die wereld dus heel creepy en weird is.


    Iemand? (cat)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Iemand? (cat)


    Ik wil wel (:


    16 - 09 - '17

    Is er iemand die zin heeft in een zombie apocalypse ORPG? Of misschien Game of Thrones?
    Ik sta eventueel ook open voor iets met onbekende personen c:

    Ik zoek iemand die bereid is om lange posts te schrijven ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Is er iemand die zin heeft in een zombie apocalypse ORPG? Of misschien Game of Thrones?
    Ik sta eventueel ook open voor iets met onbekende personen c:

    Ik zoek iemand die bereid is om lange posts te schrijven ^^


    Zombie apocalyps vind ik wel interessant?


    16 - 09 - '17