• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Ik dacht er zo ineens aan. Moet me er wel eerst wat meer in verdiepen, hoe het zat in die tijd en dergelijke ^^


    Dat is altijd handig! Maar ik zou graag meedoen! Ik zal er ook naar kijken.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Iemand die zin heeft in een apocalyps ORPG, op een rustig tempo via PB? Met lange posts c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 22:05 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    Iemand die zin heeft in een apocalyps ORPG, op een rustig tempo via PB? Met lange posts c:


    APOCALYPSE-RP'S. YAAS.

    Ik bedoel, eh, okay cool, klinkt tof.

    Ik zoek iemand die een orpg met me wil hebben. Ik ben bereid om bijna alles te rpgen, qua fantasie, Onbekende Personen, History, Fanfictie, Drama, Sci-fi, Romantiek en het lijstje gaat nog wel even door. Ik moet er echter wel bij melden dat het vier jaar geleden is dat ik gerpgt heb, maar heb tussen door wel geschreven. Dus ik zou er nog wel wat in moeten komen.

    Sacramental > Morticia
    Zou je bij mij erbij willen schrijven dat ik open sta voor ORPG's in het Engels?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    D00M schreef:
    Ik zoek iemand die een orpg met me wil hebben. Ik ben bereid om bijna alles te rpgen, qua fantasie, Onbekende Personen, History, Fanfictie, Drama, Sci-fi, Romantiek en het lijstje gaat nog wel even door. Ik moet er echter wel bij melden dat het vier jaar geleden is dat ik gerpgt heb, maar heb tussen door wel geschreven. Dus ik zou er nog wel wat in moeten komen.


    Iemand?

    Username: Morgen
    Genres: fantasy, science fiction, Drama, OP, ander tijd, percy jackson, harry potter, the 100, the mortal instruments, teen wolf, Grimm, dominion, avengers, merlin
    Lange/korte posts: meestal gemiddeld, maar anders is ook goed.
    Via PB of story: Pb me aub.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 19:13 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Grounder schreef:
    Negen maanden geleden ongeveer heb ik een rpg geopend genaamt Satan's waiting, en nu zoek ik iemand die zo iets wil doen als ORPG. Dus iemand intresse?

    Gezien dit met een ander persoon niet meer door gaat, zoek ik iemand die zo iets wil doen.

    Grounder schreef:
    (...)
    Gezien dit met een ander persoon niet meer door gaat, zoek ik iemand die zo iets wil doen.


    Waar gaat het over?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Waar gaat het over?


    Ik zal ff pbtje sturen

    Ik heb niemand meer om ORPG's mee te doen, dus ik vroeg me af of er iemand is die een leuke ORPG wilt doen? Ik ben in voor een hele hoop series en films, maar ook andere dingen. The Walking Dead, Teen Wolf, Purge, zulke dingen, noem het maar op.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb niemand meer om ORPG's mee te doen, dus ik vroeg me af of er iemand is die een leuke ORPG wilt doen? Ik ben in voor een hele hoop series en films, maar ook andere dingen. The Walking Dead, Teen Wolf, Purge, zulke dingen, noem het maar op.

    *Steekt vinger op* Teen wolf hier. hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Furiosa schreef:
    Ik heb niemand meer om ORPG's mee te doen, dus ik vroeg me af of er iemand is die een leuke ORPG wilt doen? Ik ben in voor een hele hoop series en films, maar ook andere dingen. The Walking Dead, Teen Wolf, Purge, zulke dingen, noem het maar op.


    Ik sta open voor een The Walking Dead of The Purge ORPG. Lijkt me erg leuk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik sta open voor een The Walking Dead of The Purge ORPG. Lijkt me erg leuk.



    Het liefst TWD!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb niemand meer om ORPG's mee te doen, dus ik vroeg me af of er iemand is die een leuke ORPG wilt doen? Ik ben in voor een hele hoop series en films, maar ook andere dingen. The Walking Dead, Teen Wolf, Purge, zulke dingen, noem het maar op.


    Staat onze Stargate ORPG nog?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."