• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Cataire schreef:
    Iemand die een orpg wil doen over zeemeerminnen of iets in die richting?


    Me? Sounds interesting. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Desiderium went Alatea, ik ben eigenlijk wel in voor alles, zowel fanfictie als OP c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alate schreef:
    (...)

    Me? Sounds interesting. (;


    Leuk! Ik stuur je een pb


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    (...)

    Leuk! Ik stuur je een pb


    Prima ! (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alatea schreef:
    Desiderium went Alatea, ik ben eigenlijk wel in voor alles, zowel fanfictie als OP c;



    S.v.p het lijstje uit de beginpost invullen.


    26 - 02 - '16

    Alatea schreef:
    Username: Desiderium Alatea
    Genres: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP
    Lange/korte posts: Maakt me vrij weinig uit, maar het liefst toch niet te lang.
    Via PB of story: Allebei.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Burgeon schreef:
    (...)

    Dat idee zou ik om eerlijk te zijn verwerken tot een rpg. Dat zou echt een awesome rpg worden!


    Ik heb hem toch maar aangemaakt


    Your make-up is terrible

    Iemand die een ORPG wil doen? Mij maakt het op zich niet heel veel uit waarover (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    Iemand die een ORPG wil doen? Mij maakt het op zich niet heel veel uit waarover (:


    Ik ben daar altijd we voor in ^^ Ligt er alleen een beetje aan wat je wilt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik ben daar altijd we voor in ^^ Ligt er alleen een beetje aan wat je wilt x)


    Haha, ik stuur je wel even een PB ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    Iemand die een ORPG wil doen? Mij maakt het op zich niet heel veel uit waarover (:


    Ik wil ook wel (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel (:


    Ik stuur je even een PB (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    .

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 21:40 ]


    Faith is everything.

    Wie wil een ORPG met me a la Supernatural?


    Real eyes realize real lies.

    Omamori schreef:
    Wie wil een ORPG met me a la Supernatural?


    Ik ben altijd in voor Supernatural! :3

    Ik moet er wel even bijzeggen dat ik de komende weken veel toetsen krijg en dus minder tijd heb om dan stukjes te schrijven, naast de posts die ik sowieso nog moet maken. Maar als je wilt mag je me wel een privébericht sturen. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 23:32 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "