• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Cataire schreef:
    Iemand die zin heeft in een ORPG over skyrim/Vikings?


    Vikings klinkt interessant.


    Physics is awesome

    Iemand zin in OP (horror/thriller), The Walking Dead of Harry Potter?
    Of als iemand Twisted kent?


    16 - 09 - '17

    Username: Tubbietoost
    Genres: OP
    Lange/korte posts: beide
    Via PB of story: beide


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Heeft er iemand de Delirium trilogie gelezen en zin om daar een ORPG over te beginnen?


    Ik heb echt zin in een horror ORPG.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb echt zin in een horror ORPG.


    Ik vind horror zo'n vreselijk moeiijk onderwerp voor een ORPG. Hoe zoiets gedaan wordt lijkt me ingewikkeld, maar misschien ben ik wel gewoon een sukkel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Ik vind horror zo'n vreselijk moeiijk onderwerp voor een ORPG. Hoe zoiets gedaan wordt lijkt me ingewikkeld, maar misschien ben ik wel gewoon een sukkel.


    Dat is het ook, hoor. Ik heb het eens gedaan, maar dat werd een superromantische horror en dat was vaag, haha.
    Het ging basically over een dorp waar je niet uit kon komen, het was verlaten en je was nergens veilig. Zo kwamen je ergste nachtmerries uit door middel van hallucinaties, waren er geesten en andere enge wezens die elk moment konden verschijnen en verdwijnen. 8D En dan twee mensen die er constant voor vluchten.
    Maar dat is dan ook het enige idee dat ik ooit voor een horror ORPG gehad heb...


    Your make-up is terrible

    Is er iemand die net als ik wil ORPGen, maar niet om de haverklap kan reageren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, misschien iets over een haunted hotel waarvan eentje de eigenaar is en een beetje eigenaardig en de ander een gast is die nergens anders heen kan? 8D


    Your make-up is terrible

    Abundance schreef:
    Is er iemand die net als ik wil ORPGen, maar niet om de haverklap kan reageren?


    * Zwaait *


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iemand zin in een OP ORPG? Heb nog niet echt een idee in gedachten maar sta voor alles open. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    Iemand zin in een OP ORPG? Heb nog niet echt een idee in gedachten maar sta voor alles open. :Y)


    Ik heb wel interesse. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Username: Rollins.
    Genres: The Walking Dead (zombies), The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, of OP. Horror, actie, romantiek en historisch.
    Lange/korte posts: Dit maakt mij helemaal niet uit.
    Via PB of story: Story.


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand die iets zoals outlander wil doen? Ik ken de serie zelf nog niet (ga het wel kijken) maar het idee is best leuk voor een rpg.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Zijn er wellicht personen die detective - achtig gedoe willen proberen? Dit kan best in combinatie met fantasie, mocht je dat willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.