• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    ×

    ×


    ×



    ×




    ×





    ×
    Leonie
    Ilona
    Laura
    Romée
    Jente
    Marjolein
    Floor
    Xantha
    Sha're
    Marie
    Tamara
    Julie
    Carianne
    Anaïs
    Xanthe
    Jaimy
    Yu
    Wendy
    Leah
    Julia





    ×




    ×



    ×


    ×

    ×
    ×

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 17:58 ]


    She was always looking for more..

    Jongens jongens, ik was een paar dagen geleden een lijst aan het maken van wie wie nu weer was in Spamtopia, maar ik ben het vergeten. Laura was dictator, ik de hand en Xantha de rebellenleider, maar kunnen jullie de rest eens doorgeven? :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Eleutheromania schreef:
    Is er iemand die met mij een RPG wil starten? Cuz I'm full of ideas (krul)


    Ik wel, 't is te zien over wat het gaat. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Jongens jongens, ik was een paar dagen geleden een lijst aan het maken van wie wie nu weer was in Spamtopia, maar ik ben het vergeten. Laura was dictator, ik de hand en Xantha de rebellenleider, maar kunnen jullie de rest eens doorgeven? :Y)

    Dat is weeer iets wat ik totaal gemist heb


    “A queen will always turn pain into power.”

    Eleutheromania schreef:
    Is er iemand die met mij een RPG wil starten? Cuz I'm full of ideas (krul)

    Altijd ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    Dat is weeer iets wat ik totaal gemist heb


    JIJ HEBT HET ONTSTAAN VAN SPAMTOPIA GEMIST? :/ Poor you.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ekinskeld schreef:
    (AmedeaCullen --> Emissary --> xCocox --> BananaXCooki --> xChocoholic --> Lanthir --> Asfaloth --> Bloodrider --> Unsullied --> Ashtonator --> Naharis --> Omnom --> Groot --> Anatidaephobia -->) Bamboe --> Mortrydd --> Leonopteryx --> Ekinskeld

    Dit ben ik btw ^
    Ik ben hier begonnen als Bamboe. Aantal maanden geleden. Toen ging ik dood. En nu ben ik herrezen.


    Oh hi, Bamboe komt me bekend voor ^^! Jij maakte die covers met GIMP die ik echt heel mooi vond geloofk^^

    Ik ben DisneyMind - OceanDeep - UmbrellaLove - Lithos - Alesia - Curacion - Biblio - Surrealistic - Cynefin (- Syptini) aka Yu


    I just caught the wave in your eyes

    Ik moet nog drie vakken huiswerk doen en een hele presentatie maken.
    Die laatste moet ik lekker met 2 badboys en 1 nerd van de klas. Maar het staat niet op Magister dus dan hoeft het meestal bij ons nooit.
    Dus ik ben nu helemaal zo van; Zou ik het wel of niet doen? Want zij zeggen ook niks ofzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Retrouvailles schreef:
    Jongens jongens, ik was een paar dagen geleden een lijst aan het maken van wie wie nu weer was in Spamtopia, maar ik ben het vergeten. Laura was dictator, ik de hand en Xantha de rebellenleider, maar kunnen jullie de rest eens doorgeven? :Y)


    Ik ben Laura's oudste zoon en opvolger :Y)


    -

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    JIJ HEBT HET ONTSTAAN VAN SPAMTOPIA GEMIST? :/ Poor you.

    Ik ben heel zielig ja. Ik kan niet eens op wintersport of julllie gaan ineens allemaal coole en emotionele dingen doen zonder mij :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cynefin schreef:
    (...)

    Oh hi, Bamboe komt me bekend voor ^^! Jij maakte die covers met GIMP die ik echt heel mooi vond geloofk^^

    Ik ben DisneyMind - OceanDeep - UmbrellaLove - Lithos - Alesia - Curacion - Biblio - Surrealistic - Cynefin (- Syptini) aka Yu


    OH. JA. Ik ken je als Biblio geloof ik.
    Surrealistic ook, denk ik.

    En ik ken je naam (Yu) ook (banana)

    En ik maakte indd covers met GIMP


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eleutheromania schreef:
    Is er iemand die met mij een RPG wil starten? Cuz I'm full of ideas (krul)


    I VOLUNTEER!


    -

    Ekinskeld schreef:
    (AmedeaCullen --> Emissary --> xCocox --> BananaXCooki --> xChocoholic --> Lanthir --> Asfaloth --> Bloodrider --> Unsullied --> Ashtonator --> Naharis --> Omnom --> Groot --> Anatidaephobia -->) Bamboe --> Mortrydd --> Leonopteryx --> Ekinskeld

    Dit ben ik btw ^
    Ik ben hier begonnen als Bamboe. Aantal maanden geleden. Toen ging ik dood. En nu ben ik herrezen.


    Aha.
    Ik ben trouwens Leonie ^^ (xBB >> Pinokkio >> xHPlover >> PotterheadMe >>) Piaffe >> MetUpAtMidnight >> Goya >> Eleutheromania (>> Syv/Yetti >> [Insert username die ik nog moet bedenken] >> Sabi (Samen met Lau ^^))


    take me back to the basics and the simple life

    IK CLAIM DAN NU DE PLEK VAN COOLSTE LEVENDE PERSOON IN SPAMTOPIA EN DE OPRICHTER ERVAN


    “A queen will always turn pain into power.”

    Iniminicum schreef:
    (...)

    I VOLUNTEER!


    YES


    take me back to the basics and the simple life

    Cave schreef:
    (...)
    Altijd ^^


    “A queen will always turn pain into power.”