• THE SOCIETY DECIDES WHO YOU LOVE
    THE SOCIETY DECIDES WHERE YOU WORK
    THE SOCIETY DECIDES WHEN YOU DIE


    In de Society, Officials beslissen. Iedereen binnen de Society leeft optimaal; in vrede en zonder ziekten. Mensen wonen in kleine dorpjes, Boroughs, waar iedereen gelijk is. Iedereen woont in betonnen huizen, iedereen draagt dezelfde bruine plainclothes en iedereen draagt drie pillen bij zich: een groene om te kalmeren, een blauwe om te overleven wanneer de Society je niet kan redden en een rode waarvan niemand weet wat deze doet. Over deze rode pil gaan er geruchten dat het je dood, hoewel de Society dit niet bevestigd heeft. De groene mag altijd genomen worden, maar wanneer je de blauwe of de rode neemt beslist de Society.
    Om de Society zo perfect mogelijk te maken, is er van alles maar 100, om zo een informatie overload te voorkomen. 100 liedjes, 100 boeken, 100 gedichten...
    Wanneer je 17 jaar wordt, krijg je de keuze gekoppeld te worden. Dit betekend dat de Society iemand voor je kiezen die precies bij jou past, zodat samen optimaal DNA doorgegeven wordt, om zo de perfecte bevolking te creëren. Deze match krijg je te zien op je Match Banquet, de enige avond waar iemand in de Society uit kan blinken.
    Bij het Match Banquet kan een meisje kiezen uit 100 jurken en zal het meisje door haar ouders begeleid worden naar de City Hall, waar het evenement zich plaats vindt. Na het Match Banquet krijgt iedereen een microcard mee, die thuis op de port (een soort computer) gezien kan worden. Hierop staat alle informatie over hen match die ze nodig hebben. Na een maand volgt de eerste ontmoeting, waarna er iedere maand een ontmoeting zal zijn tot de matches 21 zijn, dan vindt de trouw ceremonie plaats.

    Zes jongeren, drie jongens en drie meisjes, elk uit verschillende plekken uit een stad, worden met elkaar gematched. Hun leven veranderd hierdoor, maar is deze verandering wel positief? Worden de jongeren verliefd op hun match, kenden zij elkaar al voor het Match Banquet, kunnen zij zich aanpassen aan hun leven als werkend volwassene, maar het belangrijkste: Heeft de Society de juiste keuze gemaakt?

    Book trailer.
    Wiki pagina.
    Belangrijke informatie.


    Rollen:

    Meisjes: Vol!
    - Gereserveerd door Pebble
    - Gereserveerd door Wanderings
    - Gereserveerd door Iniminicum
    Jongens:
    -
    -
    -
    Officials:
    -
    -


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werkpositie:
    Extra:


    Regels:

    • Schrijf in ABN Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door mij.
    • Zorg ervoor dat je minstens één keer per week reageert


    Gebaseerd op de Matched Trilogy van Ally Condie.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 10:43 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil eigenlijk dat iedereen zijn rol aanmaakt voor maandag, anders haal ik de reservaties weg… Anders ben ik bang dat deze rpg nooit van de grond gaat komen...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    hey sorry, maar ik denk dat ik me uit moet schrijven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oeh, dit ziet er leuk uit. Ik neem aan dat je nog mannelijke rollen kan gebruiken? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.