• In Amerika, om precies te zijn in San Fransisco, is een school voor mensen met veel talent in de paardensport. Deze school staat er nog niet zo lang. Twee maanden na de afronding van de bouw, komen de eerste leerlingen aan op Horse School. Het is een school voor alle soorten disciplines. Van dressuur tot voltige. Alles is er mogelijk, zolang je maar goed met je paard om gaat. Er is één trainer aanwezig, deze trainer kan uitleg geven in alle disciplines. Deze trainer is ook de eigenaar van Horse School. Nadat de leerlingen vijf jaren op Horse School hebben getraind zijn ze klaar met hen opleiding. Ze mogen op de school blijven, maar ook ergens anders heen gaan. Wie op Horse School blijft mag ook een trainer worden. In deze RPG volgen we de leerlingen van het eerste jaar, twee maanden na de bouw.



    Faceclaims
    Gelieve je faceclaim te vermelden
    Lucy Hale ~ Meje
    Nick Robinson ~ Robind19
    Ellie Fanninf ~ Balloo
    Kaya Scodelario ~ Yetti
    Sasha Pieterse ~ Iniminicum
    Ashley Benson ~ Lypophrenia
    Zoe Sugg ~ Unicorntjeee
    Lucas Till ~ EgoTerreo
    Luke Hemmings DreamingGirlx

    Rollen:
    Er is geen stop op de rollen, er staan alleen zoveel puntjes om meer te doen
    Meisjes
    Meje • Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova • Mirke • Selle Français • Voltige en Springen • 1.1
    Balloo • Bella Kristine Moore • Fellow • Hannoveraan • Springen • 1.2
    Yetti • Cara Cecile Matthews • Prince Davon • Fjord • Dressuur en Volitge • 1.3
    Lypophrenia • Luna Elizabeth Brown • Romano • Paint • Western • 1.2
    • Reservatie Iniminicum
    • Reservatie Unicorntjeee • Dressuur • 1.2
    • Reservatie Hecuba
    Jongens
    Robind19 • Robin Trigslow • Geertje • Engelse Volbloed • Cross Country • 1.4
    EgoTerreo • Daniël "Danny" Hyde • Chasing The Sun • Nederlands Warmbloed • Eventing • 1.4
    DreamingGirlx
    • Reservatie Hecuba
    • Reservatie xBooBear

    Trainer
    • Reservatie EgoTerro • Jonathan Derek Blackwater • 1.5
    • Reservatie Bain

    Invullijstje
    Personage invullijstje:
    • Volledige naam • Herkomst en betekenis mag ook vermeld worden
    • Leeftijd • De leerlingen zijn 17 jaar, vermeldt wel de verjaardag. De trainer moet wel een leeftijd invullen
    • Disciplines • Dressuur, voltige, springen, western, cross country. Je mag maximaal twee disciplines
    • Innerlijk • Een goede en een slechte eigenschap
    • Uiterlijk • Graag een duidelijke beschrijving, lengte, oogkleur, haarkleur enz. Plus foto
    • Familie • Wie waren de ouders? Broers of zussen? Hoe was de thuissituatie?
    • Geschiedenis • Wat heeft je personage allemaal beleeft?
    • Kamer • Inclusief foto, deelt je persoon deze met iemand?
    • Relaties • Heeft je personage iemand die die totaal niet mag?
    • Extra's • Dingen die niet onder de andere kopjes passen

    Paarden invullijstje:
    • Naam • Herkomst en betekenis mag
    • Leeftijd • Verjaardag vermelden, geen geboortejaar vermelden
    • Ras • Welk paardenras?
    • Innerlijk • Hoe gedraagt je paard zich?
    • Uiterlijk • Inclusief foto en beschrijving
    • Geschiedenis • Hoe lang zijn je personage en het paard al bij elkaar?


    Regels Horse School
    • Je gaat netjes met elkaar om
    • Pesterijen worden niet getolereerd
    • Je ruimt je eigen spullen op, ben je iets kwijt is het je eigen schuld
    • Om half 12 's avonds is iedereen in zijn/haar kamer
    • 12 uur zijn de lichten uit

    Regels RPG
    • OOC graag in (), [], {}, --, •• of <>
    • Probeer zo goed mogelijk ABN te schrijven
    • Twee personages per persoon, een jongen en een meisje
    • Ruzie tussen de spelers mag niet, tussen je persoon en een ander persoon mag wel
    • Bestuur de personages van anderen alleen als je toestemming hebt
    • Reageer met regelmaat
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan tot er een begin aan is gemaakt, daarna heb je nog vijf dagen de tijd
    • Alleen ik (DistanceKatniss) open nieuwe topics
    PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 8:13 ]


    all because i liked a girl

    Lillith 'Lils' Demelza Sylvana Hilova


    •••
    "Your horse, it have to trust you."
    •••


    Volledige naam •
    Lillith ~ Bloem ~ Engels
    Demelza ~ Fort op een heuvel ~ Engels
    Sylvana ~ Van het bos ~ Latijn

    Leeftijd •
    Lillith is 17 jaar en verjaart op de tweede van mei

    Disciplines •
    Voltige en springen. Lillith heeft haar paard Quincy getraind om te springen. Ook kon Lillith voltige met haar paard doen. Vaak oefende ze hier heel lang voor. Sinds een paar jaren durft Quincy Lillith op zich te dragen zonder zadel.

    Innerlijk •
    Lillith is een meisje waarvan je verwacht dat ze een gesprek begint. Vaak doet ze dit niet. Ze is vaak stil en tijdens gesprekken praat ze haast nooit. Vaak is het dat als ze praat, je goed moet luisteren. Dit komt omdat ze heel verlegen is. Ze durft niet te praten en dus is ze veel stil. Lillith is verder wel een behulpzaam meisje, ondanks dat ze niet praat. Bij de paarden valt ze nooit stil en is ze altijd bezig met ze poetsen, rijden of longeren. Lillith is vaak wel oké, maar ze heeft ook een redelijk kort lontje. Een verkeerde opmerking en ze wordt rood van drift. Vaak komt ze dan niet uit haar woorden en schieten de mensen die haar uitlachten nog erger in de lach. Lillith vindt dit erg moeilijk en probeert het zo goed mogelijk te verbergen.

    Uiterlijk •
    Lillith heeft halflange, cacaobruine haren. Lillith doet dit vaak in een staart of knot. Ze heeft groene ogen en volle wimpers. Ze heeft wenkbrauwen in de vorm van een v. Ze heeft lippen die van zichzelf roze zijn. Hier doet ze gewoon wat lippenstift op en dat is wel goed. Ze draagt vaak paardrijkleren en zal ook niet zo snel veranderen van die kleding.

    Familie •
    Matthias Hilova ~ Vader ~ Overleden op 42 jarige leeftijd
    Hanneke Hilova Dester ~ Moeder ~ Overleden op 41 jarige leeftijd
    Julia Dester ~ Zus ~ 19
    Lillith Demelza Sylvana Hilova ~ 17

    Geschiedenis •
    In haar zeventien jaren dat ze leeft, heeft ze al best veel beleefd. Haar ouders waren omgekomen bij een auto-ongeluk. Lillith was toen twee jaar. Haar zus Julia had het hier iets moeilijker mee, want die was al vier. Lillith en Julia zijn naar de ouders van hen moeder gegaan tot hen oma stierf aan een hartaanval. Weg. Ze konden daar niet blijven wonen. Maar bij de ouders van hen vader gebeurde ook zoiets. Hen opa stierf aan een hartaanval. Hoe kon dit? Julia werd verdacht, maar een kind van vier kan toch niet zoiets doen? Dus uiteindelijk gingen ze naar de oom. Hij woont in San Francisco. Hij had een wedstrijdbedrijf voor Selle Français'. Lillith kreeg toen ze oud genoeg was, op haar negen en een halfde, een Selle Français. Ze trainde haar. Het werd een goed springpaard.

    Kamer •
    Lillith heeft een eigen kamer, want ze wilde deze liever niet delen. Als ze dat zou willen had ze het wel gedaan, maar ze wou dit niet en heeft er dus voor geweigerd.

    Relaties •
    Lillith is net nieuw en kent dus nog niet echt iemand. Snel zal dit ook niet gaan, want Lillith is verlegen.

    Extra's •
    /



    • Naam •
    Mirke
    • Leeftijd •
    9 jaartjes jong, verjaart op de zevende van juli
    • Ras •
    Mirke is een Selle Français
    • Innerlijk •
    Mirke is een heel lief paard. Ze zou nooit ruzie zoeken, maar als andere paarden dat wel doen gaat Mirke mee ruziën. Mirke wil tijdens het springen nog wel eens bokken, maar is verder heel lief en rustig. Vroeger was Mirke heel bijterig. Sinds Lillith haar heeft is er niks meer aan de hand. Mirke is tijdens voltige altijd een beetje zenuwachtig en zal dus niet zomaar gaan lopen.
    • Uiterlijk •
    Mirke heeft is voskleurig. Ze heeft bruine manen en een bruine staart. Haar ogen zijn donkerbruin.
    • Geschiedenis •
    Mirke is vroeger mishandeld. Toen Lillith Mirke kreeg, was het paard doodsbang. Telkens als Lillith met een zweepje aankwam lopen sprong Mirke bang weg. Deze kwaaltjes heeft Mirke nu nog wel eens, maar minder vaak. Lillith en Mirke zijn nu 7,5 jaar bij elkaar.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 15:34 ]


    all because i liked a girl

    Mag ik een jongen reserveren met faceclaim nick Robinson

    Robind19 schreef:
    Mag ik een jongen reserveren met faceclaim nick Robinson


    Sure! Heb je ook al disciplines in gedachten?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 13:04 ]


    all because i liked a girl

    Mag ik een meisje met Elle Fanning faceclaim + discipline springen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Er zijn al veel vaak nog kort lopende paarden RPG's die bijna precies hetzelfde zijn als deze RPG. Ik wil je niet beschuldigen van iets, maar ik het niet een idee om eerst te kijken wat er is en of je daar echt niet meer aan kan meedoen voor je eenzelfde RPG opent?

    Daarnaast is een Mérens een paard en absoluut niet gebouwd om te springen. Het is een werkpaard met een zacht karakter

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 13:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Balloo schreef:
    Mag ik een meisje met Elle Fanning faceclaim + discipline springen.


    Okay! Je staat erbij!


    all because i liked a girl

    Bain schreef:
    Er zijn al veel vaak nog kort lopende paarden RPG's die bijna precies hetzelfde zijn als deze RPG. Ik wil je niet beschuldigen van iets, maar ik het niet een idee om eerst te kijken wat er is en of je daar echt niet meer aan kan meedoen voor je eenzelfde RPG opent?

    Daarnaast is een Mérens een paard en absoluut niet gebouwd om te springen. Het is een werkpaard met een zacht karakter


    This. I would love to join, maar ik heb ergens het gevoel dat je je idee bijna precies hebt gekopieerd can een ander RPG en het invullijstje bijna vande mijne. Als het niet zo is spijt het me, maar het voelt niet als een origineel idee.
    Daarbij weet ik niet of ik me wel in wil schrijven, gezien je wel vaker een RPG hebt geopend, maar er nooit speeltopics van gekomen zijn, en ik die tijd dan niet in mn rol wil steken als het toch nooit wat word. Ik denk er in iedergeval nog even overna


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje + faceclaim Zoe Sugg?? O, en Dressuur


    A horse of course

    Unicorntjeee schreef:
    Mag ik een meisje + faceclaim Zoe Sugg?? O, en Dressuur


    Sure!
    @Leonie: Ik heb dit idee niet gekopieerd, maar ik begrijp het dat je dat denkt. Er zijn inderdaad veel van mijn RPG's waar geen speeltopic van is gekomen, maar ik probeer deze levend te houden


    all because i liked a girl

    Reserveer voor mij dan maar een meisje + faceclaim Sasha Pietserse. Ik hoop dat je het levend houd, en begrijpt als ik mijn rol niet heel uitgebreid maak.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Reserveer voor mij dan maar een meisje + faceclaim Sasha Pietserse. Ik hoop dat je het levend houd, en begrijpt als ik mijn rol niet heel uitgebreid maak.


    Oke


    all because i liked a girl

    Doe trouwens maar dressuur en voltige ^^
    Wait. Switch le faceclaim to Kaya Scodelario please?


    take me back to the basics and the simple life

    Meisje voor mij graag^^
    Western als discipline c:


    be gay do crimes

    Eleutheromania schreef:
    Doe trouwens maar dressuur en voltige ^^
    Wait. Switch le faceclaim to Kaya Scodelario please?


    Sure
    @Mayo: Okii


    all because i liked a girl

    Ik heb eigenlijk een beetje het gevoel wat Leo zegt maar doe mij toch maar een meisje met als faceclaim Sasha Pieterse. Ik ben alleen echt een ei als het om paarden gaat haha dus zou iemand misschien een beetje kunnen helpen?


    -