• Bill is een eenmoordennaar!!!!
    http://www.quizlet.nl/images/2008/45/artkhcauadxvwii.jpg
    Hij is dus niet lief!!!
    Hij vermoorde een eend!!!!
    Red alle Eenden!!!!
    Ja het is waarschijnlijk echt, want als je alles kan kopen ga je toch geen fake stuff kopen.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: off-topic en ruzie. het statement is nu duidelijk lijkt me)

    (...)
    Ik geef Amerika niet de schuld naja een beetje.
    Maar mijn tante is daar beroemd dus waarom zou ik?
    Bv: Paris Hilton nooit meer boven de 50kg.
    Een weddenschap alleen met haar zus? Of ook met Bill en Tom.
    Ik vind dat L.A. Amerika hun gewoon te veel beïnvloed.
    Net als andere sterren.
    Zoals T.A.T.U. die russische meisjes werde gedwongen en zo werden ze beroemd.
    Terwijl die een al een kind had en gtrouwd was zat ze met een ander meisje op de MTV-awardste kussen.
    Ik vind gewoon dat dat land die jongens kraakt kijk naar foto's Tom's gezicht.
    Bill's stijl nu....
    Gewoon om van te gaan wenen.


    Dat land beïnvloedt hun inderdaad heel erg veel, maar dat is opzich best logisch. Voor Amerika moet je bijna perfect zijn, wil je er lang blijven. Dat is heel erg naar, natuurlijk. Maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.
    Wat je zegt over Bill's stijl, klopt helemaal. Ik vind het persoonlijk echt vreselijk. Geef mij maar zijn stijl die hij had rond rette-mich. Dat was het mooiste, vind ik persoonlijk.
    Over dat Amerika had ik het trouwens niet persoonlijk over jou. ;) Heel veel fans geven Amerika de schuld. Niets persoonlijks dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Jij bent niet lief!

    Dankjewel, ik hou ook van jou hoor. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Iedereen heeft een andere mening over Amerika. Maar je moet ook denken; deels heet Amerika ermee te maken, maar deels ook niet.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Dat land beïnvloedt hun inderdaad heel erg veel, maar dat is opzich best logisch. Voor Amerika moet je bijna perfect zijn, wil je er lang blijven. Dat is heel erg naar, natuurlijk. Maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.
    Wat je zegt over Bill's stijl, klopt helemaal. Ik vind het persoonlijk echt vreselijk. Geef mij maar zijn stijl die hij had rond rette-mich. Dat was het mooiste, vind ik persoonlijk.
    Over dat Amerika had ik het trouwens niet persoonlijk over jou. ;) Heel veel fans geven Amerika de schuld. Niets persoonlijks dus.

    Ja vind ik ook naja alles vond ik mooi maar nu is hij veranderd...
    EN okay ^^

    (...)
    Dankjewel, ik hou ook van jou hoor. ;D

    Ik wist het wel ^^

    OMG, ik moet dan meteen aan wouter denken, de badeend van de klas xD zijn haar staat altijd aan de zijkant omhoog, daar word ie gewoon mee wakker, nog niet eens gel of haarlak xD dus wij noemen het altijd vleugeltjes xD en toen gingen van die mensjes met hem zwemmen, ging ie als een eend doen ofzo xD dus nu noemen we hem badeend(A) hihi, mja, ik vind het op zich wel een cool gevalletje, mja, ik ben echt zo'n verenfreak xD
    die gast van the rasmus heeft in die clip van volgens mij in the shadows ook veren in zijn haar, maar dat vind ik echt zo cool! het shirtje van Bill is idd iets minder, maar laat Bill nou please is ff zijn eigen kledingsmaak hebben. Het is net alsof je z'n moeder wil spelen als hij een kleuter is: "nee kleine Billy, dat trekken lieve jongetjes niet aan, nee, jongetjes zoals jij trekken dit aan..."
    dat vind ik echt net iets te ver gaan-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.